۱۳۹۸ اسفند ۷, چهارشنبه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز : مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا


سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز : مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا



آتش کرونا در پس پردهٔ پنهان‌کاری رژیم هم‌چنان به‌سرعت در حال پیشروی است؛ آخرین آمار رسمی رژیم تا شامگاه سه‌شنبه حاکی از ۹۵مبتلا و ۱۶فوتی است؛ صرف‌نظر از این آمار کوچک‌نمایی شده، اما همین آمار نسبت فوتی به‌ مبتلا را حدود ۱۶درصد نشان می‌دهد. این نسبت در چین و ایتالیا حدود ۳درصد است.
با فاش‌گویی روز ۵اسفند امیرآبادی، عضو مجلس ارتجاع از قم، در مورد تعداد افراد مبتلا و فوتی در این شهر، این موضوع تبدیل به‌ غوغایی در رژیم شده است. پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم، در توئیت خود از دادستان کل رژیم خواست که اظهارات امیرآبادی را صحت‌سنجی کند که اقدامی تهدیدآمیز علیه اوست.

 تلاش شیادانه روحانی برای رفع و رجوع بحران کرونا

آخوند روحانی هم امروز در یک برنامهٔ تبلیغاتی تحت عنوان «مراسم افتتاح آزادراه تهران ـ شمال» در حالی که سعی می‌کرد این اقدام را که عبارت است از ساخت یک قطعهٔ ۳۲کیلومتری از این آزادراه، به‌عنوان یک پیروزی بزرگ جلوه دهد، متقابلا تلاش کرد بحران کرونا را یک مسألهٔ ساده و معمولی که ۴۰کشور دنیا را متبلا کرده وانمود کند.
روحانی با دجالگری و با توسل به‌ آیات قرآن شادی و غم را ابتلای خدا دانست که خدا همهٔ اینها را برای آزمایش انسان‌ها آفریده است.
در عین‌حال با شیادی و اپوزیسیون‌نمایی گفت مردم سر یک قرص، سر یک شوینده، سر یک مادهٔ ضدعفونی گرفتارند.
این حرفها، علاوه بر تبلیغات و تلاش مهره‌های رژیم امثال وزیر بهداشت و معاون او حریرچی برای کوچک‌نمایی بحران کرونا، نشان از التهاب اجتماعی و وحشت رژیم دارد.
از سوی دیگر گستردگی ابتلای مهره‌ها و عوامل خود رژیم، بیانگر ابعاد گسترش ویروس است که رژیم به‌طور جنایتکارانه‌ای می‌خواهد آن را پنهان کند. از جمله مبتلا شدن ۲نفر از منتخبان جدید مجلس، هم‌چنین محمود صادقی و امیرآبادی(از اعضای کنونی مجلس ارتجاع)، شهردار منطقهٔ ۱ تهران، فوت یکی از اعضای دفتر آخوند شبیری زنجانی و...
نکتهٔ جالب این‌که محمود صادقی پس از اطلاع از مثبت بودن تست کرونای خود، وصیتنامه نوشته و گفته است امیدی به‌ زنده‌ماندن ندارد.
در همین حال پروازهای رژیم به‌ چین هم‌چنان ادامه دارد. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در همین رابطه گفته است: «تا این ساعت، اقدامی مبنی‌ بر تعلیق پروازها به‌ این مسیر(چین) انجام نشده».(روزنامه مستقل ۶اسفند)
روزنامهٔ جهان صنعت(۶اسفند) با بیان این‌که مرزهای کشور کماکان باز است و بحث و جدل بر سر قرنطینهٔ برخی شهرها داغ است، این سؤال را مطرح کرد: «آیا هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی قرنطینه کردن شهرهای ایران بیشتر است یا هزینه‌هایی که هم‌اکنون متوجه جان و مال مردم ایران است؟».

 هراس رژیم از ناظران بین‌المللی  

در همین حال در نتیجهٔ فراخوان خانم مریم رجوی قرار بود روز سه‌شنبه ۶اسفند، هیأت سازمان بهداشت جهانی برای بررسی اپیدمی کرونا به‌ تهران بیاید ولی این سفر به‌تأخیر افتاد. روشن است که رژیم از باز شدن پای ناظران بین‌المللی به‌ بحرانهای گریبانگیر مردم ایران واهمه دارد، چون می‌داند در این صورت پرده‌پوشی عامدانه‌اش برملا می‌شود و ناظران بین‌المللی می‌بینند که این رژیم قرون‌وسطایی و ضدمردمی چطور زیرساختها را در همهٔ زمینه‌ها نابود کرده و لاجرم این فاجعه در جهان بازتاب پیدا می‌کند.
در همین رابطه خانم رجوی از دبیرکل ملل ‌متحد و سازمان بهداشت جهانی به‌تأکید خواست که سفر هیأت برای بررسی کرونا و آمار آن و کمک به‌مردم ایران به‌هیچوجه به‌تأخیر نیفتد، چرا که این خواست مردم ایران است و ملل ‌متحد نباید تسلیم مانع‌تراشی آخوندها شود.

 کرونا و فجایع زیست‌محیطی، با پتانسیل قیام  

کرونا تنها بلایی نیست که فساد و تباهی رژیم آخوندی بر سر مردم ایران آورده، همزمان با کابوس کرونا، زلزله منطقهٔ وسیعی از آذربایجان غربی را در هم کوبیده و مردم در سوز و سرمای شدید زمستانی بی‌سرپناه شب را به‌ صبح می‌رسانند، اهالی چند استان کشور نیز در هراس از زلزله‌های پیاپی به‌سر می‌برند و بارشهای سنگین که قاعدتاً بایستی نویدبخش بهاری خرم و شکوفا باشد، در میهن بلازدهٔ ما، منجر به‌ سیلابهای ویرانگر شده و روز روشن ۳استان کشور نیز با هجوم میلیاردها ملخ تبدیل به‌ شب تاریک شده است. و در این میان سردمداران رژیم در بهترین صورت تنها به‌ نظاره‌ و گفتار‌درمانی‌های نفرت‌انگیز مشغولند، تا آنجا که یکی از روزنامه‌های حکومتی این وضعیت را با یک عنوان تصویر کرده است: «بحرانها به‌صف، مسئولان به‌تماشا»!
به‌ این ترتیب اگر ‌چه مردم ایران قربانی بزرگ غارتگری افسارگسیختهٔ رژیمی هستند که آنها را در برابر حوادث طبیعی بی‌دفاع گذاشته و اگر ‌چه تاوان پرده‌پوشی جنایتکارانهٔ رژیمی را می‌دهند که یک بیماری را تبدیل به‌ یک فاجعهٔ ملی کرده و بهای آن را با جان خود و عزیزانشان می‌پردازند، اما تردیدی نیست که وضعیت به‌شدت بحرانی کنونی یک انفجار بزرگ را در تقدیر خود دارد.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_شورشی

 #من_یک_شورشی_هستم