۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

ایران - فضاحت انتخابات نمایشی : اعتراف مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به تحریم نمایش انتخابات



ایران - فضاحت انتخابات نمایشی : اعتراف مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به تحریم نمایش انتخابات



گزارشی از اعتراف مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به تحریم نمایش انتخابات مجلس ارتجاع:
رسانه‌های حکومتی خبر دادند در حوزه یزد و اشکذر میزان آرای باطله ۱۴درصد کل آرا و حدود ۲۴هزار برگ بوده و میزان آرای باطله پس از نفر اول از آرای سایر کاندیداهای رژیم بیشتر بوده است. 
روزنامه سپاه پاسداران(جوان)۴ اسفند ۹۸: مشارکت در انتخابات نسبت به ادوار گذشته پایین آمده است... عدم اطلاع‌رسانی تصمیمات بنزینی قبل از اجرای آن... و رشد تصاعدی نوعی اعتراض میدانی در آبان‌ماه و نوعی اعتراض نهفته در انتخابات را به همراه داشت. بهره‌گیری رسانه‌های متعدد معاند از کشته‌های آبان‌ماه و هواپیمای اوکراینی نیز بی‌تأثیر نبود.
روزنامه وطن امروز -۴ اسفند ۹۸: این کاهش مشارکت... به‌مثابه یک تذکر مهم به حساب می‌آید...
پاسدار حسین شریعتمداری: (اگر) کاهش چند در صدی مشارکت را ناشی از دلسردی برخی از مردم بدانیم، با توجه به موارد یاد شده، این دلسردی! برخلاف اصرار دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها، از عملکرد ناهنجار، شماری از دولتیان و برخی از مجلس‌نشینان کنونی ریشه می‌گیرد.
مستقل - ۴ اسفند ۹۸: برخی از شهروندان که گفته‌اند در انتخابات شرکت نمی‌کنند اعتراض به موارد و وقایع مهمی دارند. اعتراض به وضعیت اسفبار اقتصادی - معیشتی، ناکارآمدی و فساد همه گیر در نهادها، پاسخگو نبودن ارکان حاکمیت،... وضعیت زندگی شهروندان... به همراه حوادثی که در آبان و دیماه گذشته رخ داد، از عواملی است که شهروندان را نسبت به صندوق های رأی و هر گونه تغییری مایوس و دلسرد کرده است.
روزنامه حکومتی انتخاب – ۴ اسفند ۹۸: آخوند مسیح مهاجری: بی‌اعتنایی به پایین آمدن میزان مشارکت مردم در این انتخابات را نباید یک راه‌کار برای عبور بی‌خطر از کنار هشدار و به فراموشی سپردن آن دانست. توسل به توجیهات غیرموجه بی‌فایده است. کاهش مشارکت را نباید به گردان دیگران انداخت. عامل اصلی این ریزش خودمان هستیم و هر روز که می‌گذرد، دافعه‌ها بیشتر و جاذبه‌ها کمتر می‌شوند. اختلاف و تفرقه غوغا می‌کند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_شورشی

 #من_یک_شورشی_هستم