۱۳۹۸ بهمن ۲۴, پنجشنبه

واشنگتن تایمز: رژیم آدمکش ایران باید به زباله‌دان تاریخ سپرده شود



واشنگتن تایمز: رژیم آدمکش ایران باید به زباله‌دان تاریخ سپرده شود



واشنگتن  تایمز طی مقاله‌یی با عنوان «زمان آن فرا رسیده است کابوس حکومت بیرحم استبدادی ایران به اتمام برسد» نوشت: رژیم آدمکش ایران می‌بایست به زباله‌دان تاریخ سپرده شود.

بخشهایی از این مقاله در زیر آمده است:
در سال ۱۹۷۹، دانشجویان ایرانی در خیابانهای واشنگتن، در حالی‌که آمریکاییهای هوادار، به آنها می‌پیوستند دست به تظاهرات زدند. آنها علیه دیکتاتوری در کشورشان شعار می‌دادند و فریاد می‌زدند، «مرگ بر شاه».
به‌زودی پس از این‌که کارتر متحد دیرینه خود را رها کرد و خمینی از پاریس به ایران بازگشت. او از آن هنگام یک دوران تاریک را در تاریخ ایران حاکم کرد.
برخی سیاستمداران غرب تلاش می‌کنند به خودشان بقبولانند که حکومت مذهبی دیوانه در ایران نماینده مردم این کشور است. اما قادر به تبدیل این امر به واقعیت نیستند.
رژیم ایران،‌ یک حکومت مستبد قرون‌وسطایی است که فقط با بکارگیری سرکوب بیرحمانه و وحشیانه غیرقابل تصور توانسته در قدرت باقی بماند. رژیم ایران بیش از هر کشوری در دنیا به نسبت جمعیتش اعدام می‌کند. جمع کل کسانی که در ایران هر ساله اعدام می‌شوند بیش از هر کشور دیگری در دنیاست بجز چین که دارای جمعیتی ۱۷ برابر ایران است. حکم اعدام برای جرایم غیرخشونت‌آمیز نیز صادر می‌شود. طبق قوانین کیفری رژیم ایران، دختران ۹ساله و پسران ۱۵ساله را نیز می‌توان اعدام کرد.
این چهره واقعی رژیم تهران است. این رژیمی است که مردم شجاع ایران علیه آن می‌جنگند. ما به اندازه کافی چشم‌های خودمان را روی این واقعیتها بسته‌ایم. زمان آن فرا رسیده است که در کنار مردم ایران بایستیم و روی تغییر رژیم تاثیر‌گذار باشیم.
این یک استدلال برای شروع جنگ یا افزایش تنشها نیست. بلکه یک استدلال برای پیشبرد سیاستی است که آخوندها و دژخیمان آنرا به زباله‌دان تاریخ بفرستد.
تحریم‌های آمریکا، که مجدداً توسط ترامپ به‌صورت مؤثر اعمال شده‌اند، اقتصاد ایران را خرد کرده است و بدینوسیله ماشین ترور آخوندها را ورشکسته کرده و موجب اعتراضات داخلی شده است. تاثیرات موج وار آن تا بیروت نیز گسترش یافته است، تا جایی‌که حزب‌الله که دیگر به‌وسیله پول‌های نقد رژیم ایران جیب‌هایش پر نمی‌شود مجبور است برای حیات خودش مبارزه کند.
واشنگتن تایمز در پایان خواستار افزایش فشار و تشدید تحریم‌ها بر رژیم آخوندی شد.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید