۱۳۹۸ بهمن ۲۶, شنبه

ایران -سرنگونی :وحشت از ریزش؛ هراس از قیام



ایران -سرنگونی :وحشت از ریزش؛ هراس از قیام




در حالی‌که راهها برای ورود نیروهای باند مغلوب به مجلس آخوندی بسته شده و شورای نگهبان فقط مزدوران قسم‌خوردهٔ خامنه‌ای را تایید کرده است، ناله‌های وحشت از ریزش همین پاسداران تأیید شده، از تریبونهای جمعه‌بازار بلند می‌شود.
آخوند علم‌الهدی ۲۵بهمن ۹۸: «اما آن که خطرناک است این‌که از اینهایی که می‌روند تو مجلس دشمن نفوذی بسازد و از اینهایی که درون مجلس راه پیدا می‌کنند دشمن بیاد یارگیری کنه عامل برای خودش بتراشه».
این معنای انتخابات در نظام آخوندی است. اگر از فیلتری که مزدوران کهنه‌کار هم رد نمی‌شوند کسی رد شد، در صورت تهدید ریزش، فیزیکی باید حذف شود.
آخوند علم‌الهدی ۲۵بهمن ۹۸: «شما بایستید دم درب مجلس، یک عده‌ا‌ی را نگذارید بروند تو مجلس، بحث این نیست که بره. رسالت دوم این است که یک عده‌ا‌ی را نگذارید شما اینها توی مجلس بروند».
البته جلادان خود بهتر می‌دانند که بسیاری از خودی‌هاشان هم شرکت نمی‌کنند و هیچ‌کدام را قبول ندارند.
تلویزیون رژیم ۲۵بهمن ۹۸: «برای این‌که اینهارو هیچ کدوم قبول ندارم... طبق شناختی که دارم هیچ کدوم. میتونم بپرسم چرا؟ آدمهای به‌درد بخوری نیستن به‌نظر من».
یک روزنامه حکومتی ضمن ابراز وحشت از انفجار خشم عمومی، علت نگرانی را در بی‌اعتمادی مردم به تمامیت نظام دانست و نوشت: «اعتماد افکار عمومی نه تنها به دولت حتی نسبت به احزاب، گروه‌های مرجع، مطبوعات و رسانه‌ها نیز کاهش پیدا کرده است».(روزنامه حکومتی آرمان ۲۳بهمن ۹۸)
البته پاسخ مردم به تمام احزاب و مطبوعات و ارگانهای نظام بعد از ۴۰سال جنایت روشن است: «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»!

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید