۱۳۹۹ فروردین ۷, پنجشنبه

کرونا در ایران - مریم رجوی: روحانی و آخوندها قبرستان‌ها را پر کرده‌اند اما وقیحانه و به دروغ ادعا می‌کنند بیمارستان‌ها خالی است



کرونا در ایران - مریم رجوی: روحانی و آخوندها قبرستان‌ها را پر کرده‌اند اما وقیحانه و به دروغ ادعا می‌کنند بیمارستان‌ها خالی است



آمار جان‌باختگان ویروس کرونا در کشور:

جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۱۵۰۰نفر در ۲۲۲شهر ایران رسید
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، چهارشنبه ششم فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۲۲شهر کشور بیش از ۱۱۵۰۰نفر شده است. شمار قربانیان در خراسان رضوی به ۹۸۰نفر، در خراسان شمالی به ۵۹نفر، در خوزستان به ۵۰۰نفر، در اصفهان به ۱۳۶۰نفر، در کرمانشاه به ۲۸۰نفر، در یزد به ۲۳۰نفر، در لرستان به ۲۳۰نفر، در همدان به ۲۴۰نفر، در زنجان به ۱۵۰نفر و در سیستان و بلوچستان به ۷۰نفر می‌رسد و آمار سایر استانها به آن افزوده می‌شود.

به آنهایی که به بهانه تحریم‌ها برای فاشیسم دینی حاکم بر ایران اشک تمساح می‌ریزند، باید خاطرنشان کرد اندکی هم برای مردم دل بسوزانند. رژیم را وادار کنند ناظران و خبرنگاران و هیأت‌ها و کمک‌های بین‌المللی را در ایران بپذیرد و کمک‌ها بی‌واسطه به دست مردم نیازمند برسد
رژیم آخوندی باید همه زندانیان را آزاد کند، دست از دستگیری و شکنجه و اعدام بردارد و به‌ویژه مانع همیاری ملی و کمک‌های جوانان شورشی به هموطنان‌مان نشود https://www.maryam-rajavi.com/item/maryam-rajavi-coronavirus-222-cities-people-11500 
۲۶۲ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند


روحانی و آخوندها قبرستان‌ها را پر کرده‌اند اما وقیحانه و به دروغ ادعا می‌کنند بیمارستان‌ها خالی است. را اخراج می‌کنند و می‌گویند خودمان امکانات داریم. امکانات گسترده پزشکی و مالی سپاه پاسداران و دستگاه خامنه‌ای بایستی در اختیار مردم قرار گیرد
به آنهایی که به بهانه تحریم‌ها برای فاشیسم دینی حاکم بر ایران اشک تمساح می‌ریزند، باید خاطرنشان کرد اندکی هم برای مردم دل بسوزانند. رژیم را وادار کنند ناظران و خبرنگاران و هیأت‌ها و کمک‌های بین‌المللی را در ایران بپذیرد و کمک‌ها بی‌واسطه به دست مردم نیازمند برسد
۲۶۸ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند


برای ، برای فقر، برای اختناق و استبداد، یک راه‌حل و فقط یک راه‌حل وجود دارد و آن، سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه است
مشاهده عکس در توییتر
۳۳۱ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند

رئیس شورای قلابی شهر مشهد: آمار فوت شدگان در حال افزایش است
محمدرضا حیدری، رئیس شورای قلابی شهر مشهد روز چهارشنبه ۶فروردین ۹۹ با انتشار توئیتی خطاب به آخوند روحانی، نوشت: «آقای رئیس‌جمهور هم‌چنان نگران مشهد باشید.»
وی با اشاره به صحبت‌های امروز روحانی مبنی بر خالی بودن تختهای بیمارستانی در مشهد نوشت: «تختهای بیمارستانی در حال خالی شدن است، برای این‌که بیماران بدحال را پذیرش کنند. نیاز به تجهیزات ICU دو برابر شده است و آمار فوت‌شدگان در حال افزایش است. لااقل دستور بدهید تجهیزات ICU برای مشهد ارسال شود».



آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان بیشتر از حد انتظار است
  •  استاندار لرستان گفت:رقم مبتلایان به ویروس کرونا در استان نسبت به جمعیت بیشتر از حد انتظار است .

تنها ۳ نفر از هر ۵ نفر در سراسر جهان به امکانات اولیه برای شستن دستهایشان دسترسی دارند                                     

  • صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می گوید میلیاردها نفر در سراسر جهان امکانات لازم برای شستن دستهایشان با صابون را که برای مبارزه با بیماری کووید-۱۹ ضروری است، در اختیار ندارند.
  • یونیسف روز سه شنبه با اعلام این هشدار گفت که تنها ۳ نفر از هر ۵ نفر در سراسر جهان به امکانات اولیه برای شستن دستهایشان دسترسی دارند.
  • در شرایطی که شیوع جهانی ویروس کرونا همچنان با قدرت ادامه دارد، یونیسف خواستار تلاش‌های بیشتر جهانی برای فراهم کردن دسترسی به امکانات اولیه شستشوی دستها در سراسر جهان بعنوان امکانات ضروری برای سلامت عمومی شده است.
  • مدیر برنامه های یونیسف با اشاره به اینکه شستن دستها با صابون برای حفاظت از خود و دیگران از ابتلا به ویروس کرونا ضروری است گفته است که یونیسف لازم می داند که علی رغم اینکه راهی طولانی برای دسترسی همه مردم به امکانات اولیه شستن‌ دست‌ها وجود دارد، هشدارهایشان را تکرار کند.
یونیسف - شستن دستها با صابون
یونیسف - شستن دستها با صابون


اعتراف به آمار قطره چکانی توسط سخنگوی وزارت بهداشت رژیم:

  • از ظهر دیروز تا امروز ۶فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷نفر رسید.
  • با جان‌باختن ۱۴۳بیمار مبتلا به کووید۱۹ در طول ۲۴ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷نفر رسید.

  • فاکس نیوز: تا بعد از ظهر روز سه شنبه طبق آمار رسمی تهران،  زیر ۲۰۰۰ مرگ و میر براثر ابتلا به کرونا داشته است. این در حالی است که شورای ملی مقاومت ایران استدلال  می‌کند که تلفات جانی واقعی بیش از ۱۰۵۰۰ در بیش از ۲۰۰ شهر است.
  • نشست اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت کنفرانس ویدیویی برگزار شد.

  • توئیتر مارک دوبوویتس، مدیر عامل بنیاد دفاع از دمکراسیها: یادآوری معمول که رهبر عالی رژیم بیش از ۲۰۰میلیارد دلار سرمایه دزدیده‌ شده از ایرانیان را کنترل می‌کند که بابت آن حساب هم پس نمی‌دهد. چرا او این میلیاردها را برای کاهش اثرات تحریم‌ها هزینه نمی‌کند؟ چرا باید تحریم‌ها را تعلیق کرد تا او بتواند بیشتر بدزدد؟
  • نشست اعضای شورای امنیت سازمان ملل ‌متحد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت کنفرانس ویدیویی برگزار شد.

 

کرونا در ایران - سرتیتر خبرها

  • علاءالدین بروجردی عضو مجلس ارتجاع با نگرانی از افشای پنهان‌کاریهای رژیم گفت: پرداختن بیش از حد به‌آمار مبتلایان کرونا در ایران عمق دشمنی رسانه‌های غربی را نشان می‌دهد که تلاش می‌کنند مردم را نسبت به‌ مسئولان خود بدبین کنند.
  • سایت برایت بارت در آمریکا: شورای ملی مقاومت بزرگترین گروه مخالف روز سه‌شنبه اعلام کرد بیش از ۱۰۵۰۰نفر قربانی کرونا را ثبت کرده است. شورای ملی مقاومت خاطرنشان ساخته که بسیاری به جرم شایعه‌پراکنی حول ارقام واقعی کرونا دستگیر شده‌اند.
  • سرهنگ پاسدار جاوید مهری سرکردهٔ نیروی سرکوبگر انتظامی اسفراین در استان خراسان شمالی بر اثر ابتلا به کرونا مُرد.
  • به‌گزارش رسانه‌های حکومتی پاسدار حبیب برزگری از بنیانگذاران سپاه جهل و جنایت در شهرستان میبد در استان یزد به‌دلیل ابتلا به‌کرونا مُرد.
  • دبیرخانه شورای ملی مقاومت:‌ رژیم آخوندی تیم پزشکان بدون مرز را که با ۹پزشک متخصص و دو هواپیما تجهیزات، برای ایجاد یک بیمارستان صحرایی به اصفهان رفته بود، از ایران اخراج کرد تا جهان از ابعاد واقعی مبتلایان به کرونا و جان‌ باختگان مطلع نشود و پنهان‌کاریها و بی‌کفایتی‌های رژیم فاش نگردد.
  • مریم رجوی: اخراج پزشکان بدون مرز، مبین اصرار آخوندها بر ادامهٔ پنهان‌کاری مجرمانه به‌ویژه در مورد آمار جانباختگان و حاکی از این حقیقت است که مشکل اصل در ایران یک دیکتاتوری فاسد است که جز به‌حفظ قدرت نمی‌اندیشد. جان انسان‌ها برایش هیچ ارزشی ندارد و تنها کمکهایی را می‌خواهد که بدون هر گونه نظارتی در خدمت سپاه پاسداران و سردمداران حکومت قرار بگیرد.
  • در یک اقدام دیرهنگام، شورای به‌اصطلاح منطقهٔ‌ آزاد رژیم اعلام کرد از روز ۸فروردین، خرمشهر و آبادان برای یک هفته قرنطینه می‌شوند.
  • فاطمه حسینی عضو مجلس ارتجاع: بی‌توجهی به ضرورت تعطیل شدن ادارات، مزید بر علت خواهد شد تا در هفته‌های آتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان و احتمالاً افزایش تعداد جان‌ باختگان از کرونا باشیم.

کرونا در جهان - اعلام بزرگترین قرنطینه جهان در کشور هند


  • به دستور نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، این کشور به بزرگترین قرنطینه در جهان تبدیل می‌شود.
  • به گزارش آسوشیتدپرس به‌نقل از سخنرانی مودی که شامگاه سه‌شنبه که از تلویزیون هند پخش شد، نخست‌وزیر در سراسر هند به مدت سه هفته قرنطینه اعلام کرد.
  • نارندرا مودی در این سخنرانی گفت: «اگر کشور نتواند اوضاع را ظرف ۲۱روز آینده مدیریت کند، به ۲۱سال قبل عقب‌نشینی خواهد کرد.»
  • در چین ۴۷نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که همگی از کشورهای خارجی به چین وارد شده‌اند.
  • شمار کل مبتلایان به کرونا در تایلند به ۹۰۷نفر رسید. ۴نفر جان خود را از دست دادند.
  • شمار مبتلایان کره جنوبی به ۹۱۳۷نفر رسید. شمار فوتی‌ها نیز با افزایش ۶نفری به ۱۲۶نفر افزایش یافت.
  • اعلام وضعیت فوق‌العاده نیوزیلند توسط نخست‌وزیر این کشور - تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۰۵نفر رسید.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران