۱۳۹۹ فروردین ۵, سه‌شنبه

سازمان مجاهدین خلق ایران : افزایش جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۰هزار و ۹۰۰نفر در ۲۱۹شهر ایران




سازمان مجاهدین خلق ایران : افزایش جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۰هزار و ۹۰۰نفر در ۲۱۹شهر ایران


خانم مریم رجوی: اخراج پزشکان بدون مرز از اصفهان مبین اصرار آخوندها در ادامه پنهانکاری مجرمانه به‌ویژه در مورد آمار جانباختگان است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز، سه شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۱۹ شهر کشور از ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر بیشتر شده است. شمار قربانیان در گیلان لااقل ۱۰۵۰ نفر، در خراسان رضوی ۹۰۰ نفر، در مازندران ۸۲۰ نفر، در گلستان ۵۷۰ نفر، در یزد ۱۵۲ نفر و در خراسان شمالی ۲۸ نفر می‌باشد که آمار سایر استان‌ها به آن افزوده می‌شود.
امروز نماینده وزارت بهداشت رژیم آخوندی در گزارش روزانه خود که مملو از دروغ است اذعان کرد که «آمار مرگ و میر در تهران رشد ۱۳ درصدی» دارد و گفت در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بالاترین افزایش اعلام شده روزانه، از ابتدا تاکنون است.
علیرضا زالی گرداننده ستاد مقابله با کرونا در تهران روز گذشته گفت: «آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماران فراتر از گمانه زنی‌های قبلی است و یک بازنویسی مجدد در سناریو ضروری است».
عبدالکریم حسین زاده عضو مجلس ارتجاع در نامه‌یی به رئیس این مجلس نوشت: « ایران با یک فاجعه تاریخی و انسانی چند گام بیشتر فاصله ندارد نمایندگانی مثل من هم از التماس برای قرنطینه و انجام سایر امور ضروری خسته شده‌ایم و امیدی هم به اقدام قاطع و مؤثر نداریم....تا دیر نشده هر چه سریع‌تر با تصویب سه فوریت تعطیلی کامل کشور به مدت یک ماه کامل، جان هموطنان را در برابر ویروس مهلک کرونا محافظت کنیم».
در همین حال رژیم آخوندی تیم پزشکان بدون مرز را که با ۹ پزشک متخصص و دو هواپیما تجهیزات، برای ایجاد یک بیمارستان صحرایی به اصفهان رفته بود، از ایران اخراج کرد تا جهان از ابعاد واقعی مبتلایان به کرونا و جان باختگان مطلع نشود و پنهانکاری‌ها و بی‌کفایتی‌های رژیم فاش نگردد. علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت رژیم وقیحانه در این باره نوشت: با اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و نیز استفاده از تمام ظرفیت درمانی نیروهای مسلح، نیازی به استفاده از ظرفیت نیروهای خارجی نیست.
خانم مریم رجوی گفت: اخراج پزشکان بدون مرز که طبعاً با موافقت و هماهنگی قبلی به اصفهان رفته بودند، مبین اصرار آخوندها در ادامه پنهانکاری مجرمانه به‌ویژه در مورد آمار جانباختگان و حاکی از این حقیقت است که مشکل اصلی در ایران یک دیکتاتوری فاسد است که جز به حفظ قدرت نمی‌اندیشد و جان انسان‌ها برایش هیچ ارزشی ندارد. رژیم تنها کمک‌هایی را می‌خواهد که بدون هرگونه نظارتی در خدمت سپاه پاسداران و سردمداران حکومت قرار بگیرد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۴ مارس ۲۰۲۰)

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # 
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  #نوروز _مبارک
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange 
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم#
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#COVID2019
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق ایران