۱۳۹۹ فروردین ۱۳, چهارشنبه

ایران آبستن قیام وشورش - وحشت رژیم و مزدورانش در عراق از نقل و انتقال نیرو و تجهیزات آمریکا



ایران آبستن قیام وشورش - وحشت رژیم و مزدورانش در عراق از نقل و انتقال نیرو و تجهیزات آمریکا



نقل و انتقالات نیرو و تجهیزات آمریکا وحشت دیکتاتوری آخوندی و مزدوران ولایت فقیه در عراق را در پی داشت.

تلویریون رژیم آخوندی روز ۱۲فروردین گفت:
«‌نخست‌وزیر عراق در اطلاعیه‌یی نسبت به پروازهای مشکوک پهپادهای آمریکا در نزدیکی برخی پایگاههای ارتش و بسیج مردمی هشدار داده است و آنرا برای امنیت این کشور نگران‌کننده توصیف کرده است.
ابو علی العسگری مسئول امنیتی گردانهای حزب‌الله عراق از همه رزمندگان خواسته در قبال تحرکات دشمن هوشیار باشند.
سخنگوی گروه کتائب حزب‌الله از گروه‌های مقاومت و حشدالشعبی عراق نیز با هشدار درباره جابه‌جایی ادوات و نظامیان آمریکایی در عراق تصریح کرد تحرکات آمریکایی‌ها و خروج آنها از برخی پایگاههایشان در عراق مقاصدی مشخص را دنبال می‌کند.
گوینده: اخیراً نشریه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت ممانعت از تحرکات مقاومت از برنامه‌های ترامپ است به‌نوشته نیویورک تایمز وزارت دفاع آمریکا از فرماندهان نظامی خواسته برای جنگ آمریکا در عراق برنامه‌ریزی کنند این گزارش نیویورک تایمز برخی فرضیات درباره حمله آمریکایی‌ها را تقویت کرده.

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۲ فروردین نیز در خبری با عنوان «پشت‌پرده خبر مذاکرات محرمانه در آمریکا برای حمله به گروههای نزدیک به جمهوری اسلامی چیست؟» نوشت: روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی نوشته صرف‌نظر از بحث در مورد دولت عراق و حوادث اخیر پیرامون تشکیل کابینه توسط عدنان الزرقی، اطلاعات به دست آمده مبنی بر آن است که این کشور در معرض شروع مرحله‌ای از درگیریها...قرار دارد.

سپاه پاسداران خامنه‌ای نیز در یک بیانیه وحشت‌آلود با بلوف‌درمانی به سبک پاسدار سلامی مدعی شد: کوچک‌ترین خطای دشمنان علیه جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد...و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد!.(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۲فروردین)

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran