۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

بیانیه کمیته انقلاب اکتبر عراق:ترور فعال مدنی ”انوارجاسم مهوس«ام عباس » در ناصریه



بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه کمیته انقلاب اکتبر  عراق:ترور فعال مدنی ”انوارجاسم مهوس«ام عباس » در ناصریه 
 ترور فعال مدنی ”انوارجاسم مهوس“ و دو نفر از تظاهرکنندگان در ناصریة
 شبه نظامیان مسلح مرتبط با یکی از فراکسیونهای سیاسی که قبلا اهالی ناصریه را  به ارتکاب جرمی بزرگ یعنی عدم شرکت در تشییع جنازه قاسم سلیمانی و جمال جعفر ملقب به (ابومهدی) المهندس و چند ایرانی دیگرکه در بغداد کشته شدند متهم کرده بودند، برای اهالی ناصریه خط ونشان می کشیدند که تاوان آن کار را خواهند پرداخت. ابتدا این شبه نظامیان تلاش کردند که به میدان حبوبی حمله کنند، اما تظاهرکنندگان با فعالیتهای مسالمت آمیزشان به مقابله با آنها پرداختند و آنها را مجبور به عقب نشینی و شکست کردند.  در ادامه آنها مرتکب جنایت فجیعی شدند  و دو نفر از تظاهر کنندگان صلحجو را به قتل رساندند و10 نفر دیگر را مجروح نمودند آنها این جنایتشان را  با متهم کردن تظاهر کنندگان به نقض منع تردد توجیه کردند درحالیکه ناصریه و تظاهرکنندگان، بیش از شهرهای دیگر به منع تردد ملتزم بودند، ضمن اینکه کدام قانون به شبه نظامیان جنایتکار چنین  اجازه ای می دهد که بر جان های مردم حکمروایی کرده ونقش قاضی ومتهم را بازی کنند.
این موضوع به همین جا ختم نشد بلکه این شبه نظامیان جنایتکار به خانه فعال مدنی ”انوار جاسم مهوس“ معروف به أم عباس یورش برده و او را ترور و فرزندان او را با تمامی دنائت و رذالت مجروح کردند. حمله به منزل او صبح روز یکشنبه 5 آوریل 2020 و در شهر ناصریه و در زمان منع تردد و استقرار انبوه  نیروهای دولتی در تمامی خیابانهای ناصریه، صورت گرفت.
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر ضمن محکوم کردن این جنایت زبونانه، تاکید میکند که این جنایت در همدستی ارگانهای امنیتی با شبه نظامیان وفادار به رژیم ایران انجام گرفته است. نیروهای دولتی واستاندار ذی قار مسئولیت کامل این جنایات را به عهده دارند. آنها به شبه نظامیان و باندها در زمان تردد ممنوع ، اجازه تردد دادند تا این جنایات را درحق تظاهر کنندگان صلحجو از اهالی ذی قار که باعث ترس و وحشت رژیم ایران واهرم های آن درعراق شده اند انجام دهند. همچنین کمیته سازمانده از اهالی غیرتمند ذی قار میخواهد که جنایتکاران را تعقیب و دنبال کنند. آنها کرامت عراقیان را با حمله به خانه این زن آزاده عراقی و کشتن او با خونسردی تمام  مخدوش نموده‌اند، زیرا  این خانم آزاده خواهان بازپس گیری میهن از فاسدین و جنایتکاران بود. او کسی بود که صدایش در عشق به عراق ومردم آن همواره بلند و رسا بود.
خداوند شهید ما را مورد رحمت ومغفرت  خود قرار داده و او را  چراغی برای روشن کردن مسیر انقلابیون  قرار دهد، وننگ وعار بر قاتلین بزدل او.
شکوه و جاودانگی از آن شهدای انقلاب اکتبر .. بهبودی عاجل برای مجروحین مان و آزادی ناپدید شدگان اجباری از زندان های شبه نظامیان.
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر
(توضیح : أم عباس از زنان شورشی ناصریه، همواره درتمامی تظاهراتها جلودار وشعاردهنده بود. ازاین رو وی  محبوبیت زیادی دربین  مردم ناصریه و بطور خاص تظاهرکنندگان داشت. «ام عباس» توسط 4 فرد مسلح نقابدار ترور شد. آنها درب خانه او  را شکسته  و وارد شده و با شلیک 5 گلوله او رابه شهادت رساند و فرزندان او را نیز مورد هدف قراردادند که همگی مجروح شدند، 



یش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran