۱۳۹۹ خرداد ۷, چهارشنبه

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان



قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان



مهمترين مصرف مأموران داخل و خارج كشور وزارت اطلاعات، صاف كردن جاده براي كشتار مجاهدين است. اين شيوه را رژيم در قتل عام 10شهريور92 در اشرف، با راه اندازي سيرك ولايت و آوردن مزدوران پشت ديوارهاي اشرف، با نامه نگاري و ارسال تومار و امثالهم وسيعاً مورد استفاده قرار داد.


قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان

افشای یکی از دست اندرکاران توطئه‌ علیه مجاهدان اشرف۳

قربانعلی پوراحمدی یکی از مأموران دون پایه وزارتی است که بعد از خیانت و تسلیم به دشمن، با خودفروشی و جاسوسی در قبال هواداران و خانواده‌های مجاهدین، ارتزاق می‌کند و مجری خط و خطوط وزارت اطلاعات علیه مجاهدین است. ازجمله در پروژه راه‌اندازی سیرک در آلبانی بخدمت گرفته شده است. نامبرده عامل شناخته شده فشار و شکنجه روانی خانواده‌ها در استان گیلان است.
او پیش از این تحت پوشش دروغین فعال حقوق بشر و عواطف خانوادگی و با سوءاستفاده از اسم صلیب سرخ به اجرای مأموریت‌هایی که وزارت اطلاعات به وی محول کرده، مشغول بود و برای پیشبرد وظایفش از اسامی «دکتر احمدی»، «پوراحمد»، «علی» و… نیز استفاده می‌کند.

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلانبرخی مأموریت‌های قربانعلی پوراحمدی بقرار زیر است:

۱. یکی از مجریان خط اعزام جیره‌خواران ولایت به عراق تحت نام خانواده با تهدید و تطمیع و فریبکاری:

«پوراحمد مسئول انجمن نجات گیلان و مهرداد تقی پور مسئول انجمن نجات تهران به‌عنوان متولیان این نشست، به بررسی… حضور مؤثر و فعال خانواده‌های انجمن نجات در عراق و تحصن آن‌ها جلوی قرارگاه اشرف پرداختند». (نجات رژیم – ۳ بهمن ۸۹)
قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان

۲. نامه‌نگاری و امضای طومارهای ساخته‌وپرداخته وزارت اطلاعات باهدف شیطان سازی از مجاهدین، خطاب به مجامع حقوق بشری و مقامات آلبانیایی پس از انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی در راستای زمینه‌سازی تروریسم آخوندها:

«ما خانواده‌های اعضای [مجاهدین] در آلبانی از این امر (شیوع بیماری کرونا در اشرف ۳) بشدت نگران هستیم و از مجامع حقوق بشری خاصه وجدان‌های بیدار بشری استمداد می‌طلبیم». (نجات رژیم مرکز گیلان – ۲۵ فروردین ۹۹)
قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان

۳. شرکت در نمایش‌های وزارت اطلاعات در استان گیلان و سایر استان‌ها به‌منظور تبلیغ آخوندها و شیطان سازی از مجاهدین. متولی این نمایش‌ها «وزارت اطلاعات» وادارات کل استان‌های آن ازجمله«اداره کل اطلاعات گیلان، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان، اداره اطلاعات استان کردستان و … بودند:

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان
«همایش [در دانشگاه آزاد اسلامی رشت] با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل اطلاعات گیلان برگزارشده است». (خبرگزاری فارس – ۳ دی ۹۱)
هدف اصلی این نمایش‌ها «شیطان سازی» به‌منظور سد بستن در برابر استقبال روزافزون جوانان به سازمان می‌باشد.
«امید داریم قشر جوان خصوصاً قشر دانشگاهی کشور عزیزمان با کسب این تجارب و شناخت عمیق‌تر از [مجاهدین] به دامشان نیفتند و مصون بمانند» (نجات رژیم- ۱۹ فروردین ۹۲)

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان
۴. اجرای مأموریت خارج مرکز و سفر به استان‌های دیگر کشور (تهران، مازندران، قزوین و…) و کشور عراق. این مأموریت‌ها به‌منظور پیشبرد خط وزارت برای پرونده‌سازی جعلی علیه مجاهدین در دادگاه‌های عراق به‌منظور استرداد و کشتار آن‌ها صورت می‌گرفت.

در اسفند ۹۲ به دنبال خواب‌های پنبه‌دانه ولی‌فقیه برای استرداد مجاهدین که توسط دژخیم مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری رژیم در دیدار با وزیر دادگستری عراق طرح‌شده بود، مزدور قربانعلی پوراحمدی با کین‌توزی حیوانی نسبت به مجاهدین گفت:
«به اطلاع دولتین ایران و عراق خواهم رساند که مقدمات سفر شمایان [منظور مزدوران ارتجاع است] به عراق و اجتماع در مقابل کمپ لیبرتی… میسر شود حالا ببینیم وزیر دادگستری ایران که خنجرش را روی شاهرگ [مجاهدین] گذاشته چقدر برش و کارایی دارد» (نجات رژیم – ۲۶ اسفند ۹۲)

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلانقربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان۵. تحریر و انتشار گزارش‌های مبتنی بر جعل و دروغ، تحت عنوان کتاب «خاطرات» 

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان
۶. شرکت در نمایشگاه جعل و دروغ آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت ایران 

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلانقربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلان

۷. جست‌وخیز در نمایش تلویزیونی آخوندها

یکی دیگر از اقدامات مزدور قربانعلی پوراحمدی شرکت در برنامه تلویزیونی عرب‌زبان رژیم موسوم به العالم است که در کنار سایر مزدوران برای سوخت‌رسانی به ماشین دروغ‌پردازی علیه مجاهدین به ایفای نقش پرداخت. (تلویزیون العالم رژیم – ۱۴ مرداد ۸۸)

قربانعلی پوراحمدی، مأمور وزارت اطلاعات درگیلاننقش و کارکرد مأموران وزارت اطلاعات؟

مهمترین مصرف مأموران داخل و خارج کشور وزارت اطلاعات، صاف کردن جاده برای کشتار مجاهدین است. این شیوه را رژیم در قتل عام ۱۰شهریور۹۲ در اشرف، با راه اندازی سیرک ولایت و آوردن مزدوران پشت دیوارهای اشرف، با نامه نگاری و ارسال تومار و امثالهم وسیعاً مورد استفاده قرار داد. قبل از قتلعام اشرفی‌ها در۱۰شهریور ۹۲، وزارت اطلاعات، این مأموران را به کار گرفت تا آنها، کشتار مجاهدین را اعمال حاکمیت دولت عراق و حق قانونی آن جلوه بدهند.
رژیم خوب می‌داند که حضور و ایستادگی و پایداری یک نیروی متشکل و منسجم، چه تأثیری روی اعتراضات اجتماعی دارد. اینهمه آه و نالههای رژیم از گسترش پایگاه اجتماعی مجاهدین در داخل کشور که این روزها در رسانه های رسمی رژیم به وفور میبینیم همین واقعیت را اثبات می‌کند.
بنابراین رژیم آخوندی می‌خواهد همین نیرو سرنگونی کننده را از سر راه بردارد. چون خوب می‌داند که راه حل بقای آخوندها، نه سلاح اتمی و نه مماشات بلکه نابودی همین مجاهدین است. اما این آرزویی است که خمینی به گور برد، خامنهای هم حتماً به گور خواهد برد.
#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید