۱۳۹۹ تیر ۶, جمعه

بیانیه ۵۲۱زندانی سیاسی درمورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی – برنامه پرونده




بیانیه ۵۲۱زندانی سیاسی درمورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی – برنامه پرونده

بیانیه ۵۲۱زندانی سیاسی درمورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی – برنامه پرونده

اخیراً شاهد بیانیه ۵۲۱ زندانی سیاسی در مورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» بودیم. این لیست سری دهم با امضای ۶۲زندانی در داخل کشور شامل ۱۷زندانی سیاسی دربند و ۴۵زندانی از بندرسته افزوده است.

موضوع برنامه پرونده این هفته به همین بیانیه، زمینه‌ها و چرایی آن و ضرورت فعلی آن اختصاص دارد و در همین رابطه صحبت‌های رسول تبریزی از فرانسه، خسرو پرورده از سوئد، ناصر سوداگری از هلند و اکبر بندعلی از آلمان که از امضاکنندگان این بیانیه هستند را می‌شنویم. خواهر مجاهد پروین فیروزان از اشرف ۳ ما را در این برنامه همراهی می‌کنند.

ابتدا گزارشی در مورد این بیانیه ببینیم و بعد برنامه را با مهمانان برنامه ادامه می‌دهیم. 

بیانیه ۵۲۱زندانی سیاسی درمورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی
سری دهم با امضای ۶۲زندانی در داخل کشور

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی از بندرسته

زندان‌های خمینی در مورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی

ما جمعی از زندانیان سیاسی از بند رسته سیاهچالهای رژیم خمینی بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم؛

۱ – ما اقدام اخیر ایرج مصداقی که تحت عنوان گزارش (۹۲) انتشاریافته و چیزی جز گردآوری سلسله اتهامات و اکاذیب رژیم و اطلاعات آخوندی علیه مقاومت نیست را به شدیدترین وجه محکوم می‌کنیم .
۲ – ما معتقدیم چنین اقدامی برخلاف راه و اهداف همهٔ خونین کفنان و جانباختگان تابستان (۶۷) و تمامی شهیدان و شکنجه‌شدگان و مقاومت‌کنندگان در برابر رژیم بوده و آنرا در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن میدانیم.۳ – سربریدن مقاومت خونین مردم ایران در پای دیکتاتوری وحشی آخوندی را به‌شدت محکوم کرده و آنرا انجام‌وظیفه در امتداد چشمک و چراغی آشکار به رژیم ولایت میدانیم.۴ – ما سوءاستفاده از خون, شرف و هویت کسانیکه تا لحظهٔ مرگ آشتی‌ناپذیر مانده و سرفرازانه بر طناب‌های دار بوسه زدند را جهت برآوردن امیال شخصی که توسط ایرج مصداقی سالهاست انجام می‌گیرد را به‌عنوان اقدامی ناشایست ، ضد ملی و ضد اخلاقی محکوم می‌کنیم.۵ – توهین به کلیه ارزش‌های مقاومت مردم ایران از شهیدان و زندگان ، فقط برازندهٔ اعوان‌وانصار رژیم آخوندی می‌باشد ،این عملی بی‌شرمانه وگستاخانه است واین کینه‌توزی را دقیقاً از جنس کینه پاسداران دانسته و آنرا محکوم می‌کنیم.
۶ – افشای هرکسی اعم از زندانی یا غیر زندانی با هر ادعایی که دارد ولی اکنون در راستای منافع رژیم قدم برمی‌دارد را وظیفه مبرم هر زندانی سیاسی و هر انسان باشرفی میدانیم و سکوت در مقابل این وادادگی را محکوم می‌کنیم.

🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕