۱۳۹۹ تیر ۶, جمعه

نامه سرگشاده تعدادی از اعضای مجاهدین خلق در اشرف ۳ در مانزا به مقامات آلبانی



همدستان کارزار شیطان‌سازی وتروریسم رژیم ایران در آلبانی

همدستان کارزار شیطان‌سازی وتروریسم رژیم ایران در آلبانی

نامه سرگشاده تعدادی از اعضای مجاهدین خلق در اشرف ۳ در مانزا به مقامات آلبانی

  • درحالی‌که رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران می‌گوید ۲۰ درصد از جمعیت ۱۴ میلیونی استان تهران مبتلا به کرونا ویروس شده‌اند و تابه‌حال در ایران بیش از ۶۰ هزار نفر در اثر کرونا جان‌باخته‌اند و مرزها بسته است، گشتاپوی فاشیسم دینی حاکم بر ایران تحت عنوان دروغین دیدارهای خانوادگی برای ۸ هزار نفر از آلبانی ویزا می‌خواهد. هدف چیست؟

اخیراً یک سایت آلبانی‌زبان بنام گازتا ایمپکت که مبلغ رژیم فاشیسم مذهبی ایران است به‌طور مستمر اتهامات سادیستی سایت‌های وزارت اطلاعات رژیم ایران را با اسم بردن از ما و سازمان مجاهدین خلق ایران بازنشر می‌کند. باور عمومی بر این است که گازتا ایمپکت توسط فردی در آلبانی بنام اولسی یازچی و زنش بنام میگنا بالا اداره می‌شود. اولسی یازچی در ماه فوریه تحت عنوان خبرنگار و محقق اما برای آخرین آموزش‌های شیطان سازی علیه مجاهدین به ایران برده شده بود.  
در پی قیام مردم ایران در آبان ۹۸ و کشتار بیش از ۱۵۰۰ نفر به‌وسیله فاشیسم دینی حاکم بر ایران که توسط مقاومت ایران برملا شد گشتاپوی ملایان (MOIS) تحت نام یکی از دوایرش بنام «انجمن نجات» خانواده‌های مجاهدین و اعضا مقاومت ایران را تحت‌فشار می‌گذارد تا با امضا طومارهای دیکته شده یا کلیپ‌هایی که سناریوی آن در تاریکخانه‌های گشتاپوی دینی نوشته‌شده است به پروپاگاند و فحاشی علیه ما و دولت آلبانی بپردازند.
خامنه‌ای رهبر این رژیم شخصاً در ۸ ژانویه ۲۰۲۰ آلبانی را درباره قیام نوامبر در ایران مورد اهانت قرار داد و گفت : «چند روز قبل از قضایای آبان ماه، این قضایای مربوط به بنزین و این حرف‌ها، در یک کشور اروپایی، یک کشور کوچک اما شریر واقعاً خبیث در اروپا، یک عنصر آمریکایی با یک تعداد ایرانی مزدور، وطن‌فروش، جمع شدند دورهم علیه جمهوری اسلامی بنا کردند برنامه‌ریزی کردن و نقشه درست کردن. نقشه هم همان چیزی بود که ما چند روز بعدش در قضایای بنزین دیدیم …».
درحالی‌که رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران می‌گوید ۲۰ درصد از جمعیت ۱۴ میلیونی استان تهران مبتلابه کرونا ویروس شده‌اند و تابه‌حال در ایران بیش از ۶۰ هزار نفر در اثر کرونا جان‌باخته‌اند و مرزها بسته است، گشتاپوی فاشیسم دینی حاکم بر ایران تحت عنوان دروغین دیدارهای خانوادگی برای ۸ هزار نفر از آلبانی ویزا می‌خواهد. هدف چیست؟
 انواع حملات و شکنجه‌های این رژیم برای ما چیز جدیدی نیست و به مدت ۱۳ سال در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ در عراق در کمپ اشرف و کمپ لیبرتی از نزدیک شاهد انها بوده‌ایم. در ۲۷ حمله زمینی با سلاح‌های سرد و گرم و موشک و زرهی و ۷ حمام خون و محاصره غذایی و دارویی که ۱۶۸ شهید و ۱۵۰۰ مجروح داشت و ۹ نفر به گروگان گرفته شدند که از سرنوشت آن‌ها اطلاعی در دست نیست. علاوه بر این ۳۲۰ بلندگو به مدت ۶۷۷ روز در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ ما را مورد شکنجه روانی قرار می‌داد که شرح آن با تمام جزئیات در یونامی ثبت‌شده است .آقای طاهر بومدرا مسئول حقوق بشر یونامی در عراق در زمان خدمتش در این کشور از نزدیک شاهد قسمت‌هایی از این جنایت‌ها بوده است.
توطئه‌های تروریستی رژیم ایران در آلبانی نیز علیه ما ادامه یافته و تاکنون به اخراج سفیر و ۳ دیپلمات تروریست دیگر آن منجر شده است.یک دیپلمات دیگر این رژیم بنام اسدالله اسدی در جریان بمب‌گذاری برای گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ دستگیر شد و در انتظار محاکمه در بلژیک در زندان بسر می‌برد.
رئیس پلیس آلبانی در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ یک شبکه تروریستی هدایت‌شده توسط سپاه قدس رژیم ایران برای عملیات در آلبانی علیه مجاهدین را افشا کرد. یکی از اعضای این شبکه به بهانه دیدار با مادرش که آن زمان نزد مجاهدین بود برای جاسوسی و تکمیل اطلاعات عملیات به آلبانی رفت‌وآمد داشت. 
کمپین تبلیغاتی و شیطان سازی رژیم علیه ما ادامه دارد تا راه را برای اقدامات تروریستی بعدی هموار کند. به همین منظور خانواده‌های ما هم در ایران به گروگان گرفته‌شده‌اند و رژیم از آن‌ها علیه خود ما سوءاستفاده می‌کند. رژیم ملایان تاکنون ۱۲۰ هزار تن از مجاهدین و مخالفین را اعدام نموده که شامل قتل‌عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی در ۱۹۸۸ است.
اولسی یازچی و جرجی تاناسی مطالب سایت‌ها و انجمن‌های پوششی رژیم ایران را که فقط تعداد محدودی از نفرات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات ایران خواننده‌اش هستند را در  گازتا ایمپکت و یا فیس‌بوک‌های خودشان منتشر می‌کنند. رژیم ایران سپس همین مطالب را یک‌بار دیگر به‌عنوان این‌که مردم آلبانی از خواسته‌های وزارت اطلاعات پشتیبانی می‌کنند، منتشر می‌کند. ما اطلاع داریم که رژیم سپس برای توجیه فشار بیشتر روی زندانیان و خانواده‌های ما همین مطالب را در زندان‌ها پخش می‌کند. 
۱-ما از کمیسر عالی حقوق بشر خواهان اعزام یک هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی به ایران با حضور گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد و با حضور نمایندگان ما برای دیدار با خانواده‌ها در ایران و انتشار گزارش آن برای اطلاع افکار عمومی شده‌ایم.
۲-از وزرای دادگستری و کشور در آلبانی خواهان بررسی اقدامات مجرمانه اولسی یازچی و جرجی تاناسی به سود گشتاپوی دینی در ایران و شراکت در سرکوب خانواده‌هایمان و پیش‌قراولی تروریسم علیه پناهندگان ایرانی در آلبانی هستیم.
۳ تیر ۱۳۹۹

اسامی امضاکنندگان:

اصغر اسلامی
محمدحسن باقرزاده
محمدرضا باقرزاده
علیرضا بلالی
خلیل حاج‌حسینی
وحیدرضا دولتشاهی
پروانه ربیعی
رضا سلامی
محمود سعادت
مهری سعادت
ناهید سعادت
مصطفی فروغی
غلامرضا قادری
شکوه قاسمی
مصطفی قاعدی
صادق کیهان
عباس گلریزان
جعفر مملوکی
محمدجعفر نجفی
حمیدرضا نوری
فرزین هاشمی
طیبه یگانه
همدستان کارزار شیطان‌سازی وتروریسم رژیم ایران در آلبانی
همدستان کارزار شیطان‌سازی وتروریسم رژیم ایران در آلبانی


🌳💕#پیش بسوی قیام   سراسری #Iran #  اتحادوهمبستگی 🌳🌹
#سال_سرنگونی  #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني   #  شهرهای شورشی
 #مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕