۱۳۹۹ تیر ۱۳, جمعه

پیام مریم رجوی : قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر کشور بیش از ۶۴هزار و ۸۰۰نفر است




پیام مریم رجوی : قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر کشور بیش از ۶۴هزار و ۸۰۰نفر است


مریم رجوی: درود به پرستاران معترض مشهد و عموم پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که با مایه گذاشتن از جان خود برای نجات بیماران تلاش می‌کنند


سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز جمعه ۱۳تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۳۴۲ شهر ایران بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر است.
در شرایطی که پزشکان، پرستاران، پرسنل اورژانس و رانندگان آمبولانس‌ها از یکسو در خطر مبتلا شدن به کرونا قرار دارند و بسیاری از آن‌ها جان باخته‌اند و از سوی دیگر با فشار کار طاقت فرسا مواجهند، رژیم آخوندی کمترین هزینه‌یی برای بهبود وضعیت آن‌ها نمی‌کند و علاوه بر این در پرداخت اضافه کار و حقوق معمول آن‌ها هم تعلل می‌کند. هم‌اکنون شمار زیادی پرستار آماده به استخدام وجود دارد که بهترین کمک به سیستم درمانی خسته و فرسوده هستند، اما رژیم از استخدام آن‌ها خودداری می‌کند و به‌مثابه کارگران روزمرد، قرارداد ۸۹ روزه با آن‌ها می‌بندد تا مشمول بیمه و حق بیکاری نشوند. پرستاران مشهد این هفته دست به تجمع زدند و نسبت به فشارهای طاقت فرسا و وضعیت بد معیشتی و عدم پرداخت حقوقشان اعتراض کردند. اما نیروی سرکوبگر انتظامی با باتون و شوکر به پرستاران حمله کرد و شماری از آنان را دستگیر نمود.
با درود به پرستاران معترض که با باتون و شوکر در مشهد مورد حمله قرار گرفتند و با درود به عموم پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که با مایه گذاشتن از جان خود و خانواده شان برای نجات بیماران تلاش می‌کنند .
رژیم آخوندی در اثر چهار دهه غارت و چپاول و هدر دادن سرمایه های مردم در پروژه‌های ضد میهنی اتمی و موشکی و تروریسم و جنگ افروزی، تمامی زیر ساخت‌های کشور را نابود کرده و به‌رغم وجود حاذق‌ترین و فداکارترین پزشکان و پرستاران، مردم ما را در مقابل بیماری بی‌دفاع گذاشته است. تنها راه پایان دادن به فقر و فساد و بیکاری و بیماری سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار دمکراسی و حاکمیت مردم در ایران است.

🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕🍒