۱۳۹۹ تیر ۱۵, یکشنبه

بیانیه وزارت خارجه آلمان فدرال در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)




بیانیه وزارت خارجه آلمان فدرال در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)

سایت وزارت خارجه آلمان                                                                        
یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان فدرال امروز [4 ژوئیه] در رابطه با بیانیه نماینده عالی اتحادیه اروپا جوزپ بورل در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اعلام کرد:
وزارت خارجه آلمان فدرال از بیانیه نماینده عالی اتحادیه اروپا بورل در موضع خود بعنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام به تاریخ سوم ژوئیه که او در آن به نامه ای از وزیر خارجه ایران در رابطه با اجرای برجام اشاره میکند، اطلاع پیدا کرده است.
ما در کنار فرانسه و انگلستان بر تعهد کامل مان به حفظ برجام تأکید مجدد میکنیم. ما بعنوان تروئیکای اروپا تعهدات برجامی مان را بدون استثناء انجام داده ایم بطور مشخص برداشتن تحریمها. ما در تلاشهایمان برای حفظ توافقنامه هسته ای حتی فراتر از تعهداتمان عمل کردیم به منظور اینکه تجارت قانونی با ایران را حفظ کنیم.
در تاریخ 14 ژانویه 2020، ما به همراه فرانسه و انگلستان بر اساس برجام ساز و کار حل اختلاف را آغاز کردیم به منظور اینکه به نقضهای کلیدی تعهدات برجامی ایران از ژوئیه 2019 رسیدگی کرده و آنها را حل کنیم. این اقدامات که ایران همچنان اجرا میکند پیامدهای جدی برای اهداف منع تکثیر تسلیحاتی برجام دارد. ایران باید بدون فوت بیشتر وقت به پایبندی کامل به تعهدات برجامی خود بازگردد.
ما بعنوان تروئیکای اروپا دیالوگی با ایران و شرکت کننده های باقی مانده در برجام بر اساس یک رویکرد معنی دار و واقع گرایانه آغاز کردیم. ما فورا منتظر یک پاسخ سازنده ایران به تلاشهایمان هستیم. ما بار دیگر بر آمادگی مان مبنی بر تلاش قاطع برای حفظ توافقنامه هسته ای تأکید میکنیم.


🍒🌳💕 #پیش بسوی قیام  سراسری ایران#  اتحادوهمبستگی 🌳🌹🍒
#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی
#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی
#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید🌳💕