۱۳۹۹ شهریور ۱۰, دوشنبه

❤️🌳وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تهدید خانواده‌های شهدای قیام آبان ماه ادامه می‌دهند❤️🌳





❤️🌳وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تهدید خانواده‌های شهدای قیام آبان ماه ادامه می‌دهند❤️🌳

وزارت اطلاعات ایران و اطلاعات سپاه پاسداران خانواده‌های شهدای قیام آبان را تهدید می‌کنند.
بنا به گزارش دریافتی، نهادهای امنیتی طی تماس‌هایی خانواده نوید بهبودی و مهدی دائمی دو شهید قیام را تهدید کردند در صورت مصاحبه با رسانه‌ها و یا فعالیتی علیه نظام با آنها برخورد خواهند کرد.

تهدید به خاطر شرکت در یک مراسم

این دو خانواده در مراسم نمادین زادروز پژمان قلی‌پور شهید دیگر قیام  آبان ۹۸ شرکت کرده و با خانواده وی ابراز همدردی کرده بودند.
نوید بهبودی بعد از ظهر یک‌شنبه ۲۶ آبان ۹۸ در جریان اعتراضات مردمی که به دلیل گرانی بنزین در سراسر ایران آغاز شده بود، در شهر قدس استان تهران از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.
شهید قیام آبان ماه ۹۸ نوید بهبودی
شهيد راه آزادی مهدی دائمی که در قیام آبان ۹۸ توسط مزدوران خامنه‌ای در شهریار به شهادت رسید. او در شهریار سوپرمارکت داشت. مزدوران خامنه‌ای در اعتراضات به کلیه‌اش شلیک کردند، مردم او را به بیمارستان رساندند ولی بعد از ۲۴ ساعت به شهادت رسيد.
شهید قیام آبان ماه ۹۸ مهدی دائمی

بیشتر بخوانید

پیشتر خانواده قلی‌پور نیز از سوی این نهادهای امنیتی تهدید شده بودند

روز شنبه ۸شهریور به‌دنبال برگزاری مراسم نمادین جشن تولد پژمان قلی‌پور، شهید قیام آبان ۹۸، یک منبع نزدیک به خانواده این شهید گفت؛ «در پی برگزاری مراسم زادروز پژمان قلی‌پور در روستای محل دفن پژمان قلی‌پور، دستگاه‌های امنیتی رژیم با خانواده وی تماس گرفته و آنها را تهدید به عواقب منفی کارشان کرده‌اند».
لازم به توضیح است که خانواده پژمان قلی‌پور در مراسمی نمادین یاد این شهید را بر سر مزار وی در روستای ملاط لنگرود گرامی داشتند.
در این مراسم یادبود همچنین خانواده نوید بهبودی و مهدی دائمی که از دیگر جان‌باختگان اعتراضات آبان‌ماه هستند نیز حضور یافتند و با خانواده این جوان ابراز همدردی کردند.

پژمان قلی‌پور شهید قیام آبان ماه۹۸

پژمان قلی‌پور که ۱۸سال بیش نداشت، در اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ به همراه بیش از ۱۵۰۰ جوان شورشی دیگر به توسط نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران به قتل رسید.
پژمان قلی‌پور، جوان ۱۸ساله لنگرودی روز ۲۷ آبان در جریان اعتراضات در شهرک اندیشه شهریار گلوله به قلبش اصابت کرده و جان جوانش را از دست داده است. پیکرش به لنگرود منتقل و به خاک سپرده شده است.
باید یاد آور شد که درجریان خیزش و اعتراض مردم به گرانی بنزین در آبان ۹۸، جوانان شهرهای حاشیه تهران مثل شهریار و قلعه حسن خان  و شهر قدس خوش درخشیدند و درعوض نیروهای امنیتی بی‌رحمانه به کشتار آنها پرداختند.
❤️🌳🍒#سال_سرنگونی  #کروناویروس #قیام_تا_پیروزی # مرگ_بر_دیکتاتور❤️🌳🍒
❤️🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی#انحلال_سپاه_پاسداران
❤️🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران #ما بر اندازیم #  کانونهای شورشی❤️🌳💧
❤️🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange❤️🌳💧
🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧