۱۳۹۹ آذر ۷, جمعه

🌹🌹🌹پیام خانم مريم رجوي به مناسبت شروع محاكمه اسدي و همدستان تروريستش در بلژيك: خامنه اي، روحاني، ظريف و علوي براي ۴ دهه تروريسم بايد در برابر عدالت قرار گيرند، اين يك اقدام ضروري و بازدارنده در مقابل پدرخوانده تروريسم بين المللي است🌹🌹🌹

 



🌹🌹🌹پیام خانم مريم رجوي به مناسبت شروع محاكمه اسدي و همدستان تروريستش در بلژيك:

خامنه اي، روحاني، ظريف و علوي براي ۴ دهه تروريسم بايد در برابر عدالت قرار گيرند، اين يك اقدام ضروري و بازدارنده در مقابل پدرخوانده تروريسم بين المللي است🌹🌹🌹

 

اروپا باید وزارت اطلاعات و سپاه رانامگذاري تروريستي كند، ماموران و مزدوران اطلاعات ونيروي قدس محاکمه و اخراج شوند. دادن پناهندگي و ناسيوناليته به اين مزدوران راهگشاي تروريسم و خط قرمز است. سفارتخانه‌ها و مراکز به اصطلاح فرهنگی و مذهبی رژيم مراكز هماهنگي تروريسم و جاسوسي است و بايد تعطيل شوند

 

همزمان با شروع محاكمه اسدي ديپلمات تروريست رژيم آخوندي و همدستانش در بلژيك خانم مريم رجوي رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران گفت: تحقیقات مستقل و حرفه‌ای دستگاه قضایی بلژیک شايان قدرداني است. همانطور که تحقیقات نشان داده ما با یک تروریسم سازمانیافته دولتی مواجه هستیم. بنابراین، علاوه بر افرادی که امروز در این دادگاه محاکمه می‌شوند، زمان آن رسیده که سردمداران این رژیم مورد محاکمه قرار گیرند.


خانم رجوي افزود: همانگونه که در شهادت ۷ ساعته خودم تصريح کردم، تصمیم به بمب‌گذاری در گردهمایی سالانه مقاومت در ويلپنت در شورایعالی امنیت رژیم بریاست حسن روحانی اتخاذ شد و به تایید شخص خامنه ای رسید. ماموریت اجرای این تصمیم به وزارت اطلاعات محول شد که با همکاری وزارت خارجه آنرا به اجرا در بياورد. خامنه اي و روحاني و ظريف و علوي وزير اطلاعات ملايان بخاطر ۴ دهه جنايت و تروريسم بايد در برابر عدالت قرار گيرند.


وي تاكيد كرد تا جاییکه به تروریسم و استفاده از آن بعنوان ابزار حکومتی برمیگردد، یکبار دیگر ثابت شد که هیچ تمایزی بین ارگانهای این رژیم از جمله بین وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و دفترخامنه اي و دفتر روحاني وجود ندارد. وزیر خارجه رژیم که خودش شخصا درگیر این توطئه تروریستی بود در روز دستگیری اسدی تلاش کرد با طرح ادعای مضحک «عملیات فریب»‌ دیپلمات تروریستش را در ببرد و این جنایت  را به قربانیانش نسبت دهد.


امروز فراتر از این دادگاه، تمامیت رژیم ملاها در مقابل وجدان جامعه جهاني بویژه مردم اروپا به محاكمه كشيده ميشود. اتحادیه اروپا و کشورهای عضو که خاكشان جولانگاه اقدامات تروریستی‌ فاشيسم ديني حاكم بر ايران قرار گرفته است، در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دارند که به سیاست سکوت در قبال تروریسم رژیم خاتمه ‌دهند و به يك سياست قاطع در برابر اين رژيم قرون وسطايي روي بياورند.


خانم رجوي خاطر نشان كرد كه اين سياست قاطع بايد در برگيرنده اقدامات زير باشد:

§       سران رژیم آخوندها باید تحت پیگیرد و در برابر عدالت قرار بگیرند. این یک اقدام ضروری و بازدارنده در مقابل پدرخوانده تروريسم بين المللي در جهان امروز است.

§       اتحادیه اروپا باید تماميت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران را به‌عنوان موجودیت‌های تروریستی نامگذاری کند.

§       ماموران اطلاعات، نیروی قدس و مزدوران آنها در کشورهای اروپایی باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند. دادن پناهندگي سياسي و ناسيوناليته به اين مزدوران در كشورهاي اروپايي راهگشاي تروريسم است و بايد خط قرمز باشد.

§       کشورهای اروپایی باید سفارتخانه‌ها و مراکز به اصطلاح فرهنگی و مذهبی این رژیم را كه مراكز هماهنگي تروريسم و جاسوسي هستند تعطیل کنند.

 

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۷ آذر ۱۳۹۹(۲۷ نوامبر ۲۰۲۰)


 🌹 شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی 🌳🍒

 🌳#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی 🌹🌹

🌹🌹#ایرج_مصداقی_اسقاطی # مزدور _نفوذی_مصداقی🌳🌹

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #شهادت_ميدهم #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید 🌹🌹