۱۳۹۹ آبان ۱۴, چهارشنبه

🌹🌹🌹رونمایی سپاه پاسداران رژیم ایران از یک سامانه موشکی جدید🌹🌹🌹

 





 🌹🌹🌹رونمایی سپاه پاسداران رژیم ایران  از یک سامانه موشکی جدید🌹🌹🌹



سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران می‌گوید یک سامانه موشکی جدید را آزمایش کرده که به صورت "بالستیک‌های دوربرد رگباری" عمل می‌کند.

به نوشته خبرگزاری تسنیم، این سامانه قابلیت "خودکار و هوشمند پرتاب‌های متوالی موشک های بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه (تیربار موشکی)" را دارد.

این سامانه در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفته است.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از این سامانه گفته است که "پرواز موشک‌های ما پیکره دشمن را می‌لرزاند و قدرت موشک ما ضامن عقب‌نشینی دشمنان است."

در مراسم رونمایی از این سامانه جدید که امروز صبح برگزار شد سلامی گفته است که "هنوز تهدیدات دشمن پابرجا است".

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: "دشمنان ما با انحطاط و زوال قدرت روبه‌رو هستند و هر روز که می‌گذرد شتاب و شیب این زوال تند تر می شود. باید کاملاً مراقب و هوشیار باشیم و بر استعداد ، ظرفیت و قابلیت دفاعی و بازدارندگی خود بیفزاییم".

توسعه برنامه موشکی جمهوری اسلامی همیشه با اعتراض ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا روبرو بوده است و آمریکا یکی از دلایل تحریم‌های گسترده علیه تهران را ادامه توسعه برنامه‌های موشکی جمهوری اسلامی اعلام کرده است.

ایالات متحده و متحدانش معتقدند برنامه موشک های بالستیک جمهوری اسلامی- که می‌تواند به قابلیت حمل کلاهک اتمی ارتقاء یابد - مغایر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است که تحریم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای را لغو می کرد.

اما جمهوری اسلامی تاکید داشته که چون با سلاح اتمی مخالف است، ساخت موشک با قابلیت حمل کلاهک اتمی را در دستور کار ندارد.

مقام های آمریکایی همچنین می گویند جمهوری اسلامی به تجهیز موشکی گروه‌هایی مانند حزب‌الله لبنان، گروه فلسطینی حماس و شبه‌نظامیان حوثی یمن مبادرت می‌کند و این اقدام را باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه دانسته‌اند.

مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی همچنین بارها بر دفاعی بودن برنامه های موشکی ایران تاکید و هرگونه مذاکره برای محدود کردن آن را غیرقابل قبول دانسته‌اند.

منبع:بی بی سی

 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی❤️🌳🍒

🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی🌳🌹🌹🌹  

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #شهادت_ميدهم #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧