۱۳۹۹ دی ۱۱, پنجشنبه

🌲🌲🌲گزیده مهمترین اخبار ۲۴ ساعته +فیلم وخبر 🌲🌲🌲

 



🌲🌲🌲گزیده مهمترین اخبار ۲۴ ساعته +فیلم وخبر 🌲🌲🌲

خطر اعدام ۴زندانی سیاسی و عقیدتی در مشهد و سنندج
خبرهای رسیده از مشهد حاکی است که چهارشنبه شب دهم دی ماه، سه زندانی عقیدتی، سیاسی در زندان مشهد بصورت ناگهانی از بند خارج و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند. بی‌خبری از سرنوشت و محل نگهداری آنها موجب افزایش نگرانی از وضعیت این زندانیان شده است.

خطر اعدام ۴زندانی سیاسی و عقیدتی در مشهد و سنندج

دادن رشوه از بودجه کرونا
در حاکمیت آخوندی بودجه خرید واکسن کرونا صرف خرید خودروهای خارجی می‌شود.
در شرایطی که مردم محروم کشور بر اثر فقر و گرفتاری در کام کرونا گیر‌ کرده‌اند. کارگزاران حکومت آخوندی حتی از بودجه کرونا نیز نگذشتند. به دزدی از این بودجه روی آ‌ورده‌اند. موسوی لاریگانی در گفتگویی که با یکی از خبرنگاران حکومتی داشت، به گوشه‌ای از این دزدی‌ها اشاره کرد.

دادن رشوه از بودجه کرونا

پاره کردن بنرهای قاسم سلیمانی در غزه و عراق
همزمان با سالگرد به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی، ساکنان فلسطینی نوار غزه، بنرهایی از قاسم سلیمانی را  که در این شهر نصب شده بود را پاره کردند. بنر بزرگی از قاسم سلیمانی در یکی از میادین غزه نصب شده بود که توسط جوانان و مردم این شهر پاره شد.

پاره کردن بنرهای قاسم سلیمانی در غزه و عراق

آلودگی هوای تهران هم به کمک کرونا آمد
آلودگی هوای تهران این روزها به مرز خطرناکی رسیده است. طی روزهای گذشته درجه آلودگی هوای تهران به ۱۹۰ رسیده که وضعیت بحرانی قلمداد می‌شود. استاندار تهران مدعی است که  با توجه به آلودگی هوای تهران، احتمال تعطیلی یک تا دو روز در هفته آینده وجود دارد. در برخی مناطق تهران این آلودگی به بالای ۲۰۰یعنی فوق بحران رسید.

آلودگی هوای تهران را هم به کمک کرونا آمد

چهار شهر مازندران قرمز شد
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وضع کرونا در شهرستان‌های ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی قرمز شد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی از مردم خواست در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیش‌ از‌پیش مراعات کنند.

چهار شهر مازندران قرمز شد

محمدحسن رضایی اعدام شد؛ پرونده خامنه‌‌ای قطورتر شد
سحرگاه امروز پنجشنبه ۱۱دی، محمدحسن رضایی اعدام شد. او که یک کودک مجرم ۱۶ساله بود، در زمان وقوع جرم انتسابی  ۱۶ساله بود. او امروز توسط مقامات قضایی در زندان رشت اعدام شد.

محمدحسن رضایی اعدام شد؛ پرونده خامنه‌‌ای قطورتر شد

گزیده اخبار پنجشنبه۱۱دی۹۹

آخرین اخبار کرونا در ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر پنجشنبه ۱۱دی آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۴۷۸شهر کشوررا ۱۹۵هزار نفراعلام کرد.
در حالی‌که شمار قربانیان به ۲۰۰هزار نفر نزدیک می‌شود تعلل، دروغپردازی و تناقض‌گویی در مورد واکسن هم‌چنان ادامه دارد. واعظی، رئیس دفتر روحانی از قرارداد بیش از ۲۰میلیون دوز واکسن خارجی کرونا خبر داد و گفت: «برای خرید واکسن از جاهای مختلف از جمله سازمان جهانی بهداشت برای کوواکس، چین، هند و روسیه اقدام کرده‌ایم. ما نباید همه تخم‌مرغها را در سبد ۳-۴شرکتی که امروز واکسن تولید کرده‌اند بگذاریم. قیمت واکسنهای موجود مقداری گران است و ممکن است در آینده با تولید بیشتر، از قیمت واکسن کاسته و واکسن ارزان تر شود» (ایسنا ۱۰دی).


 شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی 🌳🍒

 🌳#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی 

 #ایرج_مصداقی_اسقاطی # مزدور _نفوذی_مصداقی🌳🌹

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #شهادت_ميدهم #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید