۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۵, شنبه

️❣️جنبش دادخواهی - چرا خاوران نمی میرد


خامنه‌ای می‌خواست با حلق‌آویز خاوران راه را برای جلاد قتل‌عام هموار کند اما خاوران با مادران و داغدارنش فریاد برآوردند. این تصویر جوانان و مادران خاوران است که روز پنجشنبه ۲۳اردیبهشت رودرروی جلاد۶۷ ایستادند و گفتند. نه.

چرا خاوران نمی‌میرد؟- مهتاب از کرج: شما از گورهای بچه‌های ما هم می‌ترسید کسانی که زیر انواع شکنجه‌های ناجوانمردانهٔ شما زجر کشیدند جان دادند اما پرچم اعتراض‌شان را دیگری برداشت اما مطمئنم این پرچم زمین نمی‌افتد.

  • 5

                            خاوران هرگز نمی میرد 

بله! خاوران میعادگاه پرچمداران و شورشگرانی‌ست که تن به سرکوب و سانسور و شکنجه و کشتار نمی‌دهند.

مهتاب از کرج: گیرم که قبرهای شهیدان ما را زیرورو کردین، این از بی‌شرفی شماست، اما بترسید از زمانی که مردم بدون هیچ رحمی تمام مصیبتهایی که اون ۴۳سال اعم از سرکوب و شکنجه و کشتار و هزار تا بدبختی که برامون آوردین را یک جا براتون جبران کنند.

بله! خاوران هرگز نمی‌میرد.

در این‌جا اثری از عمارت‌های زربافت و سحرانگیز و بنده‌ساز نیست.

نشانی از برتری و نام و مقام و خاص و عام نیست.

همه در یک گور آرمیده‌اند. همه بی‌کفن و دفن.

و همه با یک ریسمان پرکشیدند.

شاهین از تهران: شاید یک تپه‌ای بیش نباشه یک خاکی بیش نباشه ولی چرا این یک نماد ملیه و اسمش همون بهشتیه که عرض کردم خدمت شما یک بهشت کوچک یک قطعه‌ای از سرزمین پاک و فوق‌العاده پاک معطرترین سرزمینه. بخشی از ایرانه.

و امروز همین مادران و داغداران دوباره به نگهداری خاوران به‌عنوان نماد ملی و سند ماندگار از جنایت علیه بشریت در ایران فراخوان دادند. این فراخوان را باید به موضوع روز فعالیت شبکه‌های مجازی و جنبش دادخواهی تبدیل کنیم تا صدای مادران، صدای خانواده‌ها و صدای شهیدانی باشیم که با ریسمان جلاد۶۷ سربه‌دار شدند.


🍒# بر اندازیم #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوانه

️❣️  #  ️ ️️️ مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi    #IranRegimeChange     

🌻 پیوند با حساب توئیتری  BaharIran@7