۱۴۰۲ اسفند ۴, جمعه

اولین کنفرانس مطبوعاتی دکتر آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا بعد از سوءقصد تروریستی

دکتر آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا - ۴اسفند ۱۴۰۲

دکتر آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا - ۴اسفند ۱۴۰۲

جمعه ۴ اسفند - اولین کنفرانس مطبوعاتی دکتر آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا بعد از سوءقصد تروریستی در کلوپ مطبوعات مادرید در حضور انبوه خبرنگاران اسپانیایی و بین‌المللی.

دکتر ویدال کوادراس: آنچه الآن می‌توانم بگویم این‌که حمله‌یی که به من شد یک عمل تروریستی بود. اقداماتی که توسط رژیم ایران در خارج از این کشور انجام می‌شود.

این یک دیکتاتوری دینی و یک رژیم تروریستی است که از امکانات تروریستی برخوردار است و تروریستهایش می‌توانند فرار کنند و محاکمه نشوند. آنها از باندهای قاچاق هم استفاده می‌کنند بدون این‌که ظاهراً رابطه‌ای با رژیم داشته باشند.

پرونده این رژیم مملو از اقدامات تروریستی است. یک نمونه قتل دکتر کاظم رجوی در سال ۱۹۹۰ در ژنو بود مسئولان سوئیسی هم تأیید کردند که این ترور توسط رژیم ایران انجام شد. یک نمونه دیگر حسین نقدی نماینده شورای ملی مقاومت در شهر رم در سال ۱۹۹۳ بود.

یکی هم اقدامات تروریستی در آرژانتین در بوینس آیرس علیه مرکز یهودیها بود. اینها همه ثابت شده و اتحادیه اروپا هم مطلع است.

اتحادیه اروپا باید دیپلماتهای رژیم را از سفارت ها اخراج و روابطش را با این رژیم قطع می‌کرد. نباید به عوامل این رژیم ویزا داده شود که وارد اروپا شوند. همه عوامل اطلاعاتی رژیم باید اخراج شوند.

در سال ۲۰۱۸ می‌خواستند به مجاهدین در آلبانی حمله کنند و شبکه‌یی از جنایتکاران در ترکیه و جاهای دیگر را استخدام کرده بودند که خوشبختانه شکست خورد.

مقاومت ایران هر ساله تجمعات گسترده‌یی دارد معمولاً ۸۰ تا ۹۰ هزار ایرانی و صدها شخصیت خارجی در آن جمع می‌شوند. فردی به‌نام اسدالله اسدی می‌خواست در سال ۲۰۱۸ بمبی را در اجلاس سالانه مقاومت منفجر بکند.

بمب قرار بود در محلی که قرار بود خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در آنجا صحبت بکند منفجر شود آنها می‌خواستند با آن بمب خیلی از رهبران اروپایی و آمریکایی را هم بکشند. نیروهای امنیتی توانستند این بمب‌گذاری را خنثی کنند.

اخیراً در آمریکا و انگلستان هم رژیم به‌دنبال ترور مخالفان بوده است. اف.بی.آی از تلاش برای ترور جان بولتن خبر داد، همه اقدامات برای ترور او انجام شده بود.

من در آمبولانس بودم در آنجا روی تلفن نوشتم که ترور من کار رژیم ایران بود. من هیچ شکی ندارم که کار رژیم ایران بود. جرم من این بود که علناً از مقاومت ایران حمایت می‌کردم.

رژیم ایران در اکتبر ۲۰۲۲ یک لیست سیاهی منتشر کرد و اولین نفر در این لیست اسم من بود. بنابراین طبیعی است که من هدف این رژیم باشم.

همه افراد به کار گرفته شده برای ترور من حرفه‌یی بودند من قربانی یک گروه جنایتکار نیستم. موضوع سیاسی است. من هدف یک دیکتاتوری و یک رژیم جنایتکار هستم.

سفارتهای رژیم در اروپا محل فعالیت‌های اطلاعاتی و تروریستی است. سیاست دیالوگ و گفتگو با این رژیم درست نیست ما باید سیاست‌مان را عوض کنیم.

باید از شورای ملی مقاومت ایران و نیروهای مقاومت که در داخل ایران سازماندهی شده و مبارزه می‌کنند حمایت کنیم. آنها برای عدالت و ایجاد یک دموکراسی مبتنی بر برابری زن و مرد مبارزه می‌کنند.

من از نبرد آنها حمایت می‌کنم. باید از نبرد آنها حمایت کنیم. آنها به‌دنبال دموکراسی و آزادی هستند. قصد رژیم برای قتل من این بود که من و دیگران را از این حمایت بترسانند. اما من به فعالیت برای آزادی و حقوق‌بشر با انرژی بیشتر و خیلی بیشتر ادامه خواهم داد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7