۱۴۰۳ فروردین ۲۷, دوشنبه

فراسوی خبر - نمایش جنگی، ادامه آشوبگری علیه مردم ایران و فلسطی : زینت میرهاشمی


            فراسوی خبر - نمایش جنگی، ادامه آشوبگری علیه مردم ایران و فلسطی : زینت میرهاشمی 

آثار نمایش جنگی رژیم با پرتاب صدها پهپاد و موشک در اولین ساعتهای بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین به وقت ایران را در چند مورد می توان بررسی کرد. مواردی که به مردم ایران مربوط می شود: زنده نگهداشتن سایه جنگ بر فراز سر مردم، ترس و التهاب، همراه با نرمشهای قهرمانانه در هنگام ضرورت، ایجاد فضای جنگی در داخل برای سرکوب بیشتر جنبشهای مردمی، بحرانی تر کردن زندگی و معیشت مردم، سقوط ارزش ریال و...است.

منافع رژیم: جلوگیری از ریزش نیروهای ارزشی حکومت، مهار تضادهای درون قدرت، بالارفتن بهای نفت برای پرکردن جیب مافیای حکومتی، ایجاد ترس در کشورهای منطقه از جنگ فراگیر، ایجاد چتر امنیتی برای نظام و... .

خروجی حمله موشکی به اسرائیل در خاورمیانه: ایجاد سد ضخیم برای تحقق صلح احتمالی به زیان مردم فلسطین، تقویت گرایش جنگ طلب در اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو، گسترش نسل کشی در غزه، کاهش اعتراضهای جاری مخالفان نتانیاهو، ایجاد یک ائتلاف از آمریکا، فرانسه، انگلیس، اردن برای خنثی کردن ماجراجویی جنگی رژیم ایران، احتمال حمله نظامی دولت نژادپرست نتانیاهو به پایگاههای نظامی جمهوری اسلامی و... .

موشک و پهپاد پرانی رژیم علاوه بر تحمیل هزینه های مالی سنگین به معیشت و سفره مردم ایران، علیه مردم فلسطین در غزه است. می توان گفت که رژیم همانگونه که محاسباتش در جریان حمله تروریستی طوفان الاقصی، توسط حماس و جهاد اسلامی به اسرائیل در ۷ اکتبر غلط از آب درآمد در حمله ۲۶ فروردین به اسرائیل هم دچار بلندپروازی بی مایه شده است.

شیوه عملیات رژیم نشان داد که موضوع محو اسرائیل و یا دفاع از حقوق فلسطینیان فقط یک دکان برای غارت و چپاول است. حذف اسرائیل از روی زمین که وعده خامنه ای است، فقط روی منبر آخوندها اعتبار دارد. دیوارنگاره جدیدی که در میدان ولیعصر تهران با عنوان «وعده صادق: اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است»، بعد از عملیات، ببرکاغذی بودن خامنه ای در برابر اسرائیل و پوچی شعارهای مجلس نشینان در روز یکشنبه ۲۶ فروردین و ادعای پیروزی عملیات «وعده صادق» را در حد نوشته روی کاغذ نشان داده است.

با راه اندازی گشتهای سرکوبگرانه ارشاد و اراذل و اوباش آتش به اختیار برای اجرای طرح «حجاب و عفاف» با نام «طرح سراسری نور»، همراه با دستگیری و ضرب و شتم زنان مقاوم با پوشش اختیاری، از روز شنبه ۲۵ فروردین، یک روز قبل از عملیات نمایشی، بار دیگر نشان داد که خامنه ای دشمن اصلی را مردم و در صف اول زنان ایران می داند و جنگ اصلی با مردمی است که اراده کرده اند نظام را سرنگون کنند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7