۱۴۰۳ اردیبهشت ۳, دوشنبه

چالش؛ چرا می‌گوییم اشتباه استراتژیک بهای استراتژیک دارد؟



از همان آغاز بحران غزه مقاومت ایران تاکید کرد که خامنه ای در شروع این جنگ اشتباه استراتژیک کرد. اکنون جنگ غزه وارد ماه هفتم خود شد. اما محدود به باریکه غزه باقی نماند. تقریبا تمامی نیروهای نیابتی سپاه پاسداران و خود رژیم ایران را درگیر خود کرده است. همان طور که پیش‌بینی می‌شد بیش از هر زمانی سرمنشاء بحران‌ها را در معرض معرفی جهان قرار داده است. اصطلاحا به تمامی این فرایند پیدا شدن «سرمار» گفته می‌شود. برای داشتن درک دقیق از موقعیت رژیم در این بحران به چند گزاره ساده باید توجه کنیم:

چالش‌های استراتژیک

۱.خامنه ای در شروع این جنگ منطقه‌ای اشتباه استراتژیک کرد و باید بهای استراتژیک برای آن بپردازد.

۲.تک و پاتک بین حکومت تهران و اسراییل علامت فروغلطیدن کامل خامنه ای در جنگ است. اگر چه سیاست نجنگ هنوز بر مماشاتگران جهان حاکم است اما قانونمندی‌های سرسخت را نمی‌توان تغییر داد.

۳. آنچه به جنگ اصلی یعنی به نبرد بین مردم و مقاومت با رژیم بر می‌گردد، این واقعیت است که هنوز هم تهدید اصلی جهان در مقابل یک حاکمیت تروریستی و خونریز «نجنگ بودن» است.

۴. جهان دیر یا زود به این نتیجه خواهد رسید که تنها راه برقراری صلح و آرامش در منطقه مهار و ساقط کردن دیکتاتوری ولایت فقیه است. در آن صورت مقاومت ما و مردم ما متحدان واقعی هر رویکرد جهانی برای تغییر در ایران خواهند بود.

۵. «سرمار در تهران» اکنون یک واقعیت سرسخت است که کسی را یارای کتمان آن نیست. تحریم‌های جدید اروپا و آمریکا علیه تهران گویای همین واقعیت است. اگر در این نبرد جهان غرب درطرف رژیم نباشد و بین مردم ما و دیکتاتوری، بیطرف!‌ بماند برای ما کافی است. سرنگونی دیکتاتوری وظیفه و مسئولیت اخص جوانان و کانونهای شورشی و مقاومت ایران است نه کسی دیگر.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7