۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

گزارش گلوبال نیوز کانادا از بکارگیری باندهای جنایتکار برای ترور مخالفان در اروپا و آمریکا توسط سپاه پاسداران

گزارش گلوبال نیوز کانادا

              گزارش گلوبال نیوز کانادا بکارگیری باندهای جنایتکار برای ترور مخالفان توسط سپاه پاسداران 

گلوبال نیوز کانادا روز ۱۵ اردیبهشت از جنایات سازماندهی شده توسط وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران رژیم پرده برداشت و نوشت:سرویس اطلاعاتی رژیم ایران اخیراً متهم شد که گروه «فرشتگان جهنمیِ کانادا Hell’s Angels» را برای کشتن مخالفان در ایالات متحده استخدام کرده است.رژیم ایران افرادی را استخدام می‌کند که با جنایات سازمان‌یافته مرتبط هستند.

وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران رژیم ایران از باندها برای هدف قرار دادن مخالفان رژیم در اروپا و آمریکای شمالی، از جمله مخالفان، فعالان و خبرنگاران، استفاده کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ژانویه اعلام کرد: «رژیم ایران به‌طور فزاینده‌یی به گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته در پیشبرد این توطئه‌ها در تلاش برای پنهان کردن ارتباط با دولت ایران و حفظ قابلیت انکار قابل قبول، متکی است».

شبکه موسوم به زندشتی که به دستور رژیم ایران کار می‌کرد، یک عضو باند یاغی کانادایی به نام «دامیون پاتریک جان رایان» را برای کشتن دو مخالف در مریلند استخدام کرد.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، یکی از همکاران وابسته به رژیم ایران در این شبکه مکان و عکسهای این افراد را به رایان داد و پرداخت ۳۵۰۰۰۰دلار آمریکا را هماهنگ کرد.

گفته می‌شود که رایان یکی دیگر از افراد وابسته به فرشتگان جهنم کانادا به نام آدام ریچارد پیرسون را برای انجام این قتلها استخدام کرده است. رایان و پیرسون هر دو به‌دلیل جنایات نامرتبط، قبل از وقوع قتل دستگیر شدند.

به گفته خزانه‌داری آمریکا، ناجی ابراهیم شریفی زندشتی، رئیس این شبکه، قاچاقچی مواد مخدر، به دستور وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران فعالیت می‌کند و مخالفان دیگر را هدف قرار داده است.

در سال ۲۰۲۰، اعضای شبکه زندشتی یکی از رهبران جنبش مبارزه عرب برای آزادی اهواز، حبیب چعب را ربودند و به ایران قاچاق کردند و او در آنجا شکنجه شد. آمریکا گفت که وزارت اطلاعات از این عملیات حمایت کرد.

 


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7