۱۳۹۳ دی ۲۳, سه‌شنبه

بساطعلي مشکين فام مامور دوره گرد وزارت اطلاعات دركرمانشاه واسلام آباد رابشناسيد


بساطعلي مشكين فام از اهالي اسلام آباد و يكي از عوامل وزارت اطلاعات در كرمانشاه است كه در خدمت دستگاه قتل و جنايت آخوندها عليه مجاهدين و ساكنان اشرف (محل استقرار نيروهاي مجاهدين در عراق) مي باشد.
از مأموريت هاي نامبرده شركت در شوهاي اطلاعاتي در تلويزيون آخوندها، اعزام به اطراف اشرف براي پيشبرد خط ولي فقيه ارتجاع جهت زمينه سازي قتل و كشتار مجاهدين و فشار و شكنجه رواني خانواده ها و هواداران مجاهدين در داخل كشور مي باشد.
مدتي است كه آخوندها كه از اقبال بسيار گستردة جوانان به مجاهدين بسيار نگران و هراسناك مي باشند، به بسيج عظيم به اصطلاح فرهنگي، عليه مجاهدين روي آورده اند تا شكست و ناكامي در قتل عام و نسل كشي مجاهدين را، با اقدامات بهاصطلاح فرهنگي و نوشتن تاريخچة مجعول مجاهدين جايگزين كنند. جديدترين نمونه آن برنامه تلويزيوني موسوم به «پاياني بر پايان» است كه مزدور بساطعلي مشكين فام نيز در آن به فرمودة اربابان اطلاعاتي خود، ايفاي نقش كرده است تا دروغهاي چند دهه گذشته آخوندها را تكرار كند.
گشتاپوي آخوندي در هماهنگي با نيروي تروريستي قدس و كميته سركوب اشرف و زير نظر مركز تروريستي رژيم در عراق (سفارت)، قبلاً بساطعلي مشكين فام را براي اجراي مأموريتهاي محوله به اطراف اشرف گسيل كرده است.
واقعيت اين است كه آخوندها در سراشيب اضمحلال و سرنگوني و در مقابله با اقبال گسترده جوانان به مجاهدين، چاره يي جز توسل به دژخيمان و كارتهاي سوخته و مأموران رسوا و پيشاني سياه براي لجن پراكني و دروغپردازي عليه اشرف و مجاهدين ندارند كه تماماً ناشي از ترس و هراس ولي فقيه ارتجاع از اشرف است. چرا كه رژيم به شدت از گسترش محبوبيت مجاهدين در ايران و افزايش نقش تأثيرگذار مجاهدين و اشرف بر روي پتانسيل انفجاري جامعه وحشت دارد.