۱۳۹۳ دی ۲۸, یکشنبه

افشاي عامل وزارت اطلاعات در كرمانشاه جهانشاه (جهانبخش) سيدمحمدي

جهانبخش سيدمحمدي متولد سال1336 دركرمانشاه و يكي از مأموران اطلاعات و از گردانندگان ارگان جاسوسي و سركوبي خانواده ها تحت عنوان «نجات» رژيم در استان كرمانشاه است كه به آزار و اذيت خانواده هاي مجاهدين مشغول است.
مأموريت ديگر اين گماشتة وزارت بدنام آمدن به اشرف و لجن پراكني عليه مجاهدان اشرف براي زمينه سازيهاي اقدامات تروريستي است كه در هماهنگي با مركز فعاليتهاي تروريستي رژيم در بغداد (سفارت) انجام مي شود و تحت كنترل پاسدار تروريست، حسن دانايي فرد است.
يكي ديگر از مأموريتهاي اين مزدور، شركت در نمايشهاي اطلاعاتي در تلويزيون آخوندهاست تا با دست كشيدن به ريش و عمامة ولي فقيه ارتجاع و با لجن پراكني عليه ساكنان بيدفاع اشرف، با وارونه گويي تلاش مي كند تا جاي  جلاد و قرباني را عوض نموده و قرباني را مقصّر جلوه بدهد! كه نمونه اخير آن تحت عنوان «پاياني برپايان» مي باشد كه در سالگرد عمليات كبير فروغ جاويدان در مرداد ماه امسال شروع شده و كماكان ادامه دارد. واقعيت اين است كه حماسه پايداري مجاهدين پاكباز اشرف از يك سو و گسترش استقبال جوانان در داخل كشور به مجاهدين از سوي ديگر، وحشت ولي فقيه طلسم شكسته را برانگيخته تا علاوه بر بسيج كليه ارگانهاي سركوب و جنايت خود عليه مجاهدين و اشرف، به يك جنگ رواني كثيف نيز روي آورد.
ليست دست اندركاران تهية اين نمايش تلويزيوني بيانگر ماهيت و اهداف آن است. تركيبي از وزارت اطلاعات تا شعبات پوششي آن و تا ارگانهاي صدور تروريسم كه وحشت آخوندها از مجاهدين و اشرف را نشان مي دهد