۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

غلامحسين صادقي آبكوه مأمور دوره گرد وزارت اطلاعات در مشهد

غلامحسين صادقي  يكي از عوامل سركوبي هواداران و خانواده هاي مجاهدين در مشهد و نيز از عناصر دوره گردي است كه به همراه ديگر مأموران وزارات اطلاعات در «نجاتِ رژيم» به شهرهاي مختلف از جمله قزوين، بابل، اصفهان و... برده مي شود تا عليه مجاهدينِ ساكن اشرف داستانسرايي و دروغپردازي  كند. جمع آوري تومارها و نامه هاي جعلي خطاب به ارگانهاي بين المللي، براي اخراج و استرداد و زمينه سازي كشتار ساكنان اشرف، از مأموريت هاي اين گماشته اطلاعات آخوندي است.
در خيمه شب بازي ولي فقيه ارتجاع براي ايادي و جيره خواران عراقي رژيم كه توسط «هابيليان» در مشهد برگزار مي گردد، در نقش عنتر،  به فرمان لوطي اش، دژخيم هاشمي نژاد؛ جست و خيز مي كند.
فعاليتهاي برون مرزي، ادامه مأموريتهاي مزدور غلامحسين صادقي عليه مجاهدين است. گشتاپوي آخوندي به همين منظور نامبرده را در دي و اسفند 89 و همچنين خرداد امسال به عراق اعزام نمود تا در سيرك رسواي خامنه اي- مالكي ميمون وار جست و خيز كند و براي كشتار مجاهدين دُم بجنباند.
اما وقتي زوزه هاي بي پايان ولي فقيه جنايتكار عليه اشرفيان كه از زبان مأموران مفلوك آخوندها بيرون مي ريزد، دردي از آخوندها درمان نمي كند، آنگاه است كه سريالهاي جعلي و  كپي برداري شده از فيلم هاي گانگستري هاليوود، تحت عنوان «مستند» تلويزيوني به نام «پاياني بر پايان» به بازار فروش اجناس اسقاطي و درهم شكستهٌٌ سياست عرضه مي‌شود تا بسيج لجن پراكني ودروغپردازي اطلاعات و راديو تلويزيون آخوندي به مثابه يك اقدام ضدانگيزه يي به مقابله با استقبال و گرايش جوانان ميهن به مجاهدين، تكميل شود. اقدامي مأيوسانه و زبونانه كه بيانگر هراس ولي فقيه درمانده از سرنوشتي مشابه بن علي و مبارك و قذافي مي باشد. فرجامي كه ولي فقيه طلسم شكسته را از آن هيچ گريزي نيست.
بي دليل نيست كه مأمور اطلاعاتي نامبرده، در اين سريال مضحك، با نام «سر و دم بريده» يعني «حسين صادقي» به انجام وظايف محوله عليه «اشرف» مي پردازد.