۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

عنكبوت و احساس وقوع طوفان ـ نعمت فيروزي

عنكبوت وقتي وقوع طوفان را حس ميكند به تعمير تارهاي خود مي پردازد!
پيشرفتهاي سياسي و مشروعيت بين المللي مقاومت، غيظ وكين مقامات نظام ولايت و به خصوص مأموران اطلاعاتيش را بر انگيخته و آنها را به هذيان گويي واداشته است كه اطلاع ازآن خالي از مزاح نيست. پوشيده نيست كه در دنيا حكومتهاي ديكتاتور و استبدادي با اپوزيسيون هاي رنگارنگ وجود دارند كه فعاليت براندازانه هم دارند، چرا از ميان همه، اين نظام ولايت است كه بيشتر از همه قتل عام و سركوب ميكند و بيشتر از همه هم هوار ميكشد و از همه جايش مرتب آژير خطر به صدا در ميآيد؟
براستي مشكل چيست كه يك جلسه و كنفرانس در چندين هزار كيلومتر آنطرف ايران به قول خودشان از حرفهاي يك سري مقام آمريكايي بازنشسته اين ميزان به لرزه مي افتد و طنينش در همه خبرگزاريها و سايتها و رونامه هاي زنجيره يي نظام ديده و شنيده ميشود؟
در وراي همه توضيحات، هيچ ملاك و معياري بهتر از نشخوارهاي مأموران اطلاعات نميتواند ميزان سوزش نظام ولايت از مشروعيت بين المللي مقاومت را نشان دهد. آنها در عين سوز و گداز و برگزاري مراسم سوگواري، دريك بلاهت آشكار سياسي, دو كار را همزمان انجام ميدهند. از يك سو درونمايه خود را بيرون ميريزند و از سوي ديگر ناخواسته آدرس تنها آلترناتيو خود را نشان ميدهند.
خبرگزاري سپاه پاسداران در خبري سوزش خود از كنفرانس چندي قبل در سناي آمريكا را به نمايش گذاشته كه بسيار گوياست. علاوه بر آن سايت هابيليان و چند سايت زنجيره يي ديگر وزارت اطلاعات همين خبر را باز نشخوار كرده اند و به مصداق بُز اول كه از جوي پريد همه بُزهاي ديگر هم مي پرند، هم خبر را به شيوه معكوس آخوندي منعكس كرده اند و از طرفي هر يك به فراخور، سطح فهم و شعور خود را به نمايش گذاشته اند كه ديدني است.
در يكي از اين سايتهاي زنجيره يي، با الگوي خليفة ارتجاع و با مارك انحصاري رهبري مسلمين و غيرمسلمين! خارج از كشور، به تيغ كشي روي اعضاي سنا و كنگره آمريكا پرداخته و به نقل از گردانندة سايت گشتاپوي آخوندي موسوم به هابيليان, با فحاشي نسبت به سناتورهاي آمريكايي نوشته است: «...(سناتورهاي) آمريکا هيچ اميدي به اين که بتوانند در مقابل جمهوري اسلامي ايران بايستند، ندارند و اگر چنين اميدي داشتند، نامي از گروهک‌ (مجاهدين) نمي‌آورد.»
به اين ميگويند اثبات حقيقت به زبان آخوندي. معلوم ميشود تنها كساني كه ميتوانند جلوي نظام به ايستند مجاهدين و مقاومت ايران هستند. به بيان ديگر اعتراف روي زانوان خونين به اينكه تنها هماورد نظام, مجاهدين و مقاومت ايران هستند.
در ادامه يكي ديگر از سايتهاي زنجيره يي, پرت و پلاگويي را به اوج رسانده و علاوه بر تيغ كشي روي سناتورهاي امريكايي هرآنچه از عقب ماندگي و ساختار استبدادي نظام ولايت كه مورد محكوميت بين المللي است را روي نظام امريكا فرافكني كرده است و از اينكه ساختار نظام آمريكا اجازه نميدهد تا مردم تصميمي درست بگيرند، براي مردم امريكا سينه به تنور مي چسباند و براي سناتوري آمريكايي تكليف مشخص كرده است:
«...به جاي تشکيل جلسه براي رسيدگي به بحرانهاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي آمريكا تمام فکر و ذکر خود را معطوف کرده‌اند تا وضعيت (مجاهدين) کمپ ليبرتي را سر و سامان دهند. آيا مردم آمريکا حق ندارند از نمايندگان خود در سنا به پرسند که شما مگر مشکلات مردم کشور خودتان را حل کرده‌ايد که حالا به فکر  (مجاهدين)  ليبرتي! افتاده‌ايد؟»
بله! اين هم طنز مضحك تاريخ امروز است كه مأموران گشتاپوي آخوندي به اتمّ وجه حقوق مردم ايران را برآورده اند!! و حالا حامي حقوق ملت آمريكا هم شده اند تا آنجا كه از نمايندگان سنا و كنگره امريكا طلب كار هم هستند. جل الخالق! اما كيست كه نداند در پشت اين لاطائلات و دود و دم, ترس از قدرت و مشروعيت روز افزون آلترناتيو اين نظام ضدبشري است كه آنها را وادار به اين هذيان گوييها كرده است.
بله در حاليكه بحرانهای لاعلاج در زمينه‌های اجتماعی و اقتصادی، جنگ و جدال در رأس نظام ولايت وارد مدار جديدی شده و از نقطه عطف عبور كرده است, اين وقوع طوفان قيام مردم و مقاومت است كه از جانب عنكبوت هاي نظام احساس شده و با اين تشبثات ميخواهند تارهاي از هم گسستة خود را تعمير كنند غافل از اينكه إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ همانا سست بنيادترين خانه ها و حكومتها خانه و حكومت بيت العنكبوت ولايت است.

نعمت فيروزي
رزمگاه ليبرتي ـ ديماه93