۱۳۹۳ دی ۱۴, یکشنبه

درباره يك مزدور صادراتي گشتاپوي آخوندي به تركيه براي اعزام به اروپا به منظور مصرف عليه مجاهدين

گوينده:
رژيم آخوندي از « ضربات مهلکي برپيکره » مجاهدين خبرداد و اعلام كرد «منافقين اعضاي خواهان جدايي را به وسيله خانواده اش شکنجه مي کنند»!
خبرگزاري حكومتي مهر وابسته به ولي فقيه ارتجاع در روز 22 ارديبهشت گزارش كرد : جداشدن دو زن طي سال گذشته به اسامي «روناك دشتي و مرضيه قرصي که سال گذشته از منافقين بريدند، نه تنها تابوي دشواري جداشدن از اين گروهک را شکست، بلکه ضربات مهلکي نيز بر پيکره نيمه جان منافقين وارد آورد».
روناك دشتي كه از اين پيشتر در تلويزيون رژيم عليه مجاهدين مورد مصرف قرار گرفته بود زني است كه در مرداد سال 83 همزمان با اعلام موقعيت حقوقي مجاهدين ,  از پذيرش قرارگاه اشرف همراه با برادرش اخراج و به خروجي تحت كنترل نيروهاي آمريكايي رفته بود .
اما در موردزن ديگر بنام مرضيه قرصي , خبرگزاري ولي فقيه ارتجاع مي افزايد كه وقتي اين زن با همسر و كودك شيرخوارش به قرارگاه اشرف رفته به او گفته اند كه اينجا جاي زندگي خانوادگي و نگهداري اطفال نيست و لذا همسرش كودك را به نزد مادربزرگش در ايران برگردانده است .
ولي فقيه ارتجاع در خبرگزاري خود مي افزايد : به همسر اين زن فقط يكبار اجازه داده اند او را ببيند و آن وقتي بود كه اين زن ميخواسته همسر خود را مجاب كند «كه نبايد از گروهك منافقين جدا شود»  !  اما آخوند خامنه اي به عمد از ياد برده است كه نام همسر اين زن را ذكر كند . او شهيد پر افتخار مجاهد خلق , آرام گفتاري است كه همسر مطلقه خود را از بيم دستگيري توسط رژيم آخوندي در نزد مجاهدين باقي گذاشت و خود با كودك شيرخوار به ايران رفت و سپس در بهمن 1379 در تهران حين يك جنگ و گريز قهرمانانه در محاصره انبوه مزدوران بدنام اطلاعات آخوندي به شهادت رسيد .
خبرگزاري ولي فقيه ارتجاع همچنين از قول زن مزبور ادعا كرده است كه مجاهدين او را در قرارگاه اشرف به زندان انداخته بودند و 7 ساعت مورد شکنجه قرار داده اند .
خبرگزاري حكومتي مهر به نحو ابلهانه اي براي دلخوش كردن مزدوران روحيه باخته رژيم, مي افزايد : اما اين زن توانست « با جدايي خود از گروهک منافقين, ضربه اي مهلک بر گروهک تروريستي وارد آورده و آنان را يک گام ديگر به فروپاشي نهايي نزديک سازد»!!
هموطنان عزيز , براي اطلاع از« ضربه مهلكي»! كه به گفته ارگان خبري  ولي فقيه ارتجاع , مجاهدين را به فروپاشي نزديك كرده است ,  چند و چون اين ضربه مهلك! را از قرارگاه اشرف مورد سؤال قرار داديم . سه نامه از زن مزبور را بدون شرح برايمان ارسال كرده اند و معلوم شد كه وي پس از اخراج و  قبل از رفتن به ايران 10 روز در سرپل خروجي مجاهدين و 20 روز هم درنزد نيروهاي آمريكايي بوده و نيروهاي آمريكايي در باره اتهامات وارده ازسوي  وي هم نامه اي به سازمان مجاهدين خلق ايران تسليم كرده اند . توجه شما را به اين نامه ها جلب ميكنيم.اين نمونه اي است كه اوج درماندگي و استيصال ولي فقيه ارتجاع را در وَلَعي حيرت انگيز براي جعل خبرو دروغپردازي عليه مجاهدين , برملا ميكند :

نيروي زميني
نيروي وظيفه 134 جياتف
كمپ اشرف, عراق
5 مي 2006
يادداشت براي : افسر رابط سازمان مجاهدين خلق ايران
موضوع : اتهامات ساخته شده توسط زن بريده (مرضيه قرصي)
1. يك زني كه اخيراً به تيف آمده است اتهامي زد كه سازمان مجاهدين خلق ايران به او گفته است سربازان آمريكايي به زنان تجاوز ميكنند و نفرات حفاظت شده را با زنجير دستبند ميزنند و به آنها روي زمين غذا ميدهند. اين نفر جديد همچنين گفت كه اين روش عام سازمان مجاهدين خلق ايران است كه چنين چيزهايي را به زناني كه به فكر رفتن به تيف هستند ميگويد. اين شخص اسامي زناني را داد و گفت كه اين حرفها بدليل اينكه آنها ميخواستند به تيف بيايند به آنها گفته شده است.
2. سرهنگ دوم نورمن و من با افسر رابط سازمان مجاهدين خلق ايران تماس گرفتيم كه ترتيب ملاقات با اين زنان را كه ذكر شده بود بدهيم. توضيح داده شد كه اين براي ما روش كار است كه در مورد اتهامات تحقيق كنيم و نه بخاطر اينكه ما داستان او را باور كرده باشيم. افسران رابط قبول كردند و ترتيب ملاقاتها با اين زنان را دادند.
3. روز جمعه 21 آوريل 2006,  سرهنگ دوم نورمن و من با اين سه زن كه نامشان ذكر شده بود و دو نفر ديگر ملاقات كرديم. يكي درخواست كرده بود كه ما با او ملاقات كنيم و يكي ديگر كه افسران رابط خواسته بودند كه ما با او ملاقات كنيم.
4. ما با تمام آن زنان در مورد تيف و زندگي روز مره در آنجا صحبت كرديم. ما از آن زنان سؤال كرديم كه آيا به آنها چيزي از اين حرفها كه در شكايت ذكر شده گفته شده است. آنها همه گفتند كه چنين چيزي به آنها گفته نشده است. سپس از آنها سؤال كرديم كه آيا هيچوقت چيزي در مورد چنين اتهاماتي شنيده ايد. آنها مجدداً جواب دادند كه نشنيده اند.
5. سازمان مجاهدين خلق ايران معتقد است كه خانم قرصي يك عضو رژيم ايران است و اين حرفها را بدليل بخشي از  معامله براي برگشت به ايران گفته است.
در اين نقطه با توجه به عدم وجود اطلاعات يا دليل بيشتر, اين اتهام بعنوان بي پايه دسته بندي ميشود.
دارل مارتين
سروان
معاون فرمانده جياتف
نامه مرضيه قرصي-21 فروردين85

نامه مزدور مرضيه قرصي-22فروردين85

رسيد دريافت كمك هزينه براي تيف -22 فروردين85