۱۳۹۳ دی ۱۷, چهارشنبه

ياران شيطان- مزدور محمد كريم فنودي

يكي از مأموران پليد، محمد كريم فنودي نام دارد. نامبرده طي سه سال اخير در ارتباط مستمر با سفارت رژيم در بغداد و ساير عوامل اطلاعاتي رژيم در عراق، مأمور يت شكنجه رواني عليه مجاهدان اشرف را بر عهده داشته است

 دو تن از مهاجمان محمد كريم فنودي و محمد اكبرزاده از مأموران شناخته شده وزارت اطلاعات هستند كه از سه سال پيش به اذيت و آزار و شكنجه رواني مجاهدين در اشرف مشغول بودند. مأموران اطلاعات با مزدوران خودفروخته همراهي مي‌شدند.»
 دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در اطلاعيه مورخ 26شهريور1391 فاش كرده بود كه مأموران نيروي تروريستي قدس به همراه دو افسر شكنجه‌گر عراقي به 10تن از مجاهدان اشرف كه در اكيپ هفتم از اشرف به ليبرتي منتقل مي‌شدند، حمله كرده و قصد ربودن آنها را داشتند. يكي از اين جنايتكاران  محمد كريم فنودي بود

محمد كريم فنودي كيست؟
محمد كريم فنودي يكي از ماموران شناخته شده رژيم در قزوين و تهران است.
وي پيش از اين از عناصر بسيار كثيف و لمپن لباس شخصي و از چماقداران حزب الله (انصار مهدي بسيجي) و سركردة پايگاه امامزاده علي و انصارالمهدي بوده  و در سركوب تظاهركنندگان و فعاليتهاي جاسوسي، شركت فعال داشته است.
از 19بهمن88 رژيم درمانده آخوندي تلاش كرد تا با سوءاستفاده از شرايط كشور  عراق و با كمك دولت وابسته به خود در اين كشور، اصلي‌ترين نيروي اپوزيسيون خود يعني مجاهدين خلق ايران را در اشرف محصور و سپس سركوب و كشتار نمايد. براي اين منظور با ايجاد انجمن‌هاي پوششي و مخارج هنگفت به اعزام گسترده مزدوران خود به عراق و پشت درب اشرف مبادرت ورزيده است. محمد كريم فنودي يكي از مهره‌هاي اصلي اين ماموريت كثيف است كه صحنه گردان وحوش ولايت طي سه سال اخير بوده است.
وي با حمايت همه جانبه از سوي وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس در اين سه‌سال اساسا در عراق مستقر بوده   و از  رسيدگي‌هاي ويژه و مكفي سفارت رژيم در بغداد و مزاياي خاصِ مأموريت برون مرزي برخوردار بوده است.
وي كه اولين بار در سال82 بعنوان يكي از سردمداران اكيپهاي وزارت اطلاعات موسوم به نجات، براي ماموريت به اشرف اعزام شده بود، از تاريخ 21اسفند88  به پشت در اشرف آمده و به‌عنوان يكي از صحنه‌گردانان ثابتِ سيرك ولايت در ضلع جنوب قرارگاه اشرف مستقر شد. وي با اراجيف گويي 24ساعته از طريق 330 بلندگو،  يكي از عوامل شكنجه رواني ساكنان بود. او بارها ضمن تهديد به قتل، فحاشيهاي ركيك و جاسوسي و فيلمبرداري از اشرف… به تعريف و تمجيد مشمئز‌كننده از خميني و خامنه‌اي و احمدي‌نژاد پرداخته و ساكنين را تشويق به ندامت و بازگشت نزد رژيم مي‌كرد. هرچند كه برخلاف نقشي كه بايد بعنوان خانواده مجهدين!! بازي مي‌كرد، نمي‌توانست ماهيت جنايتكارانه خود را پنهان كرده و در عربده‌كشي‌هاي خود، مستمرا ساكنان اشرف را تهديد به اعدام و كشتار و  شكنجه مي‌كرده و هنوز هم اين عربده‌كشي‌ها ادامه دارد.
نامبرده از جمله كساني است كه تحت عنوان خانواده مجاهدين! طومارهايي خطاب به ارگانهاي بين‌المللي به‌ويژه صليب سرخ عليه اشرف امضا كرده است.
نامبرده در ارتباط تنگاتنگ با حاج نويدي (در سفارت رژيم) و ساير عوامل نيروي تروريستي قدس و وزارت اطلاعات از جمله محمد اكبرزاده يكي از شكنجه گران رژيم در قزوين، قرار دارد.

تصاويري از گماشتة آخوندها در حال فعاليتهاي جاسوسي و شكنجه رواني ساكنان اشرف:
مامور گشتاپوي اطلاعات در كنار اضلاع اشرف:



تصوير منحوس محمدكريم فنودي در كنار مزدوران عراقي رژيم از جمله جبار معموري و نافع عيسي و.... در تهاجمات وحشيانة آبان و آذر89 و  27آبان90 در ضلع شرق اشرف در زير مشاهده ميشود:


اقدامات جاسوسي عليه اشرف در همكاري با مزدوران عراقي و ايراني رژيم:
18اسفند89- ضلع جنوب
مصاحبه با رسانه هاي عراقي وابسته به رژيم در مقابل درب اشرف:



و اين هم تصويري ازعربده كشي وخط ونشان كشيدن‌هاي اخيرمزدور لمپن رژيم دراضلاع اشرف درسوم مهرماه91