۱۳۹۳ بهمن ۲۳, پنجشنبه

تاریخ درج مقاله -1393:11:23 سرنگوني رژيم ديكتاتوري حاكم بر ايران تنهاآرزوی ما محمدرضا ضابطي

اخيرا متوجه شدم كه مزدور شناخته شده اي كه از طرف رژيم آخوندي در فرانسه مشغول به خدمت است، ضمن مقاله اي در سايت ايران اينترلينك مرا ”دوست عزيز” خطاب قرار داده است. 

اولا كه من هيچ دوستي و رفاقتي با اين مزدوران نداشته و ندارم. دوم اينكه براي من كه پدر و مادرم را همين رژيم آخوندي همراه با صدها هزار ايراني آزاديخواه و شريف ديگر به شهادت رسانده است، خيلي گزنده است كه يكي از عوامل همين رژيم كه دستش به خون ملت ايران آلوده است، بخواهد مرا ”دوست عزيز” خطاب قرار دهد و صحبت صميمانه با من بكند. از طرف ديگر، وقتي به ” آقا بالا سر” اشاره ميشود، بايد از همين خود فروختگان سوال كرد كه كدام ”آقا بالا سر” آنها را موظف به نوشتن چنين مقالات و اقدامات رذيلانهاي عليه مقاومت ايران و هواداران آن كرده است! 
در پايان، تاكيد ميكنم كه ورود من به آلباني هيچ خدشه اي بر عقيده ام براي آزادي و دمكراسي در ايران وارد نكرده و نخواهد كرد. چرا كه تنها راه دستيابي مردم ما به مينيمم آزاديهايي كه حق مسلم هر انسان است، سرنگوني رژيم ديكتاتوري آخوندي حاكم بر ميهنمان ميباشد. 

محمدرضا ضابطي 

18 بهمن 93