۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه

انجمن نجات رژیم - فصل چهارم ادامه ترفندهای اطلاعات آخوندی انجمن نجات ايران

ترفندهای اطلاعات آخوندی 
یكی از ترفندهای وزارت اطلاعات برای وادارساختن خانواده ها به شركت در «كاروانهای» سازمان یافته اطلاعات آخوندی، ایجاد نگرانی درمورد سرنوشت مجاهدین در عراق است. از آنجا كه با حضور مجاهدین و ارتش آزادیبخش در كنار مرزهای میهن، همواره صورت مسأله سرنگونی در مقابل رژیم قرار دارد، مهمترین هدف سوءاستفاده از خانواده ها، وارد كردن ضربه به تشكیلات مجاهدین بوده است.
عوامل رژیم با انواع شایعه پراكنی ها، توطئه و تهدیدها و با وانمود كردن اینكه مجاهدین در حال اخراج از عراق هستند و مقصد و سرنوشت آنها نامعلوم است، یا آینده نامعلومی دارند، تلاش كرده و می كند خانواده ها را بفریبند تا هنگام دیدار با فرزندان خود نسبت به بازگرداندن آنها به ایران تلاش كنند.
مأموران اطلاعات در اولین اعزام خانواده ها به عراق، برای اینكه خانواده ها را وادار به سفر به عراق در اكیپهای مزبور نمایند، با توجه به اینكه دولت قبلی عراق سرنگون شده و بمبارانها و حمله های نظامی به قرارگاه های مجاهدین تازه به پایان رسیده بود، به خانواده ها می گفتند «مجاهدین چیزی برای خوردن ندارند، در وضعیت صنفی و روحی بسیار بدی به سر می برند، لباس های فرمشان را گرفته اند و وسایلشان را می فروشند كه غذای خود را تأمین كنند». دادن انبوه خبرهای دروغ از قبیل اینكه فرزندانشان در زندان مجاهدین به سر می برند یا كتك خوردن و بازداشت فرزندانشان توسط مجاهدین به دلیل اینكه دیگر حاضر به همكاری با آنها نبوده اند یا خبرهایی از قبیل بیماریهای حاد و دچار شدن به عدم تعادل روانی! یا مجروح شدن فرزندان بخشی از شیوه های كثیف وزارت اطلاعات برای جلب همكاری خانواده ها و كشاندن آنها به تظاهرات و اعتراض علیه مجاهدین است. این پروژه وزارت اطلاعات با تمام روشهای ضدانسانی از این قبیل همچنان ادامه دارد.
پس از انتشار اطلاعیه رییس وقت شورای حكومتی عراق درباره اینكه مجاهدین باید ظرف ۲۰ روز خاك عراق را ترك كنند، از سوی وزارت اطلاعات به خانواده ها گفته شده بود تا ۲۰ روز دیگر فرزندانتان به آفریقا فرستاده می شوند و اگر تأخیر كنید، هرگز فرصت دیدار با آنها را نخواهید داشت!
به برخی خانواده ها كه یكی از اعضای آنها در زندان بوده یا مشكلات قانونی و حقوقی داشته اند، گفته شده است اگر موفق به بازگرداندن فرزند مجاهد خود شوند، فرد زندانی را آزاد می كنند یا مشكلات قانونی و حقوقی آنها را حل و فصل كرده و از اجرای حكم در مورد آنها صرفنظر می كنند.
وزارت اطلاعات قبل از اعزام هر اكیپ، از خانواده ها تعهد گرفته و به آنها تأكید می كند كه باید به فرزندانشان بگویند، رژیم عفو داده است و می توانند بدون هیچ مشكلی به ایران برگردند. به همه خانواده ها قسمتهایی از مطالب روزنامه های رژیم كه متن به اصطلاح عفو دادستانی دژخیم رژیم آخوندی در آن درج شده بود را برای نشان دادن به فرزندانشان و به زعم خودشان تأثیرگذاری برروی آنها، داده شده بود. همچنین از خانواده ها تعهد مكتوب گرفتند كه در سفر به عراق و دیدار با مجاهدین هیچ حرفی علیه رژیم نزنند و هیچ اقدامی علیه منافع نظام انجام ندهند.

افشا و محكومیت توطئه های رذیلانه و ضدانسانی آخوندها

یكی از ترفندهای رژیم ضدبشری آخوندی، دیكته كردن اخراج مجاهدین به شورای حكومتی موقت عراق بود كه با هدف تحویل گرفتن و كشتار مجاهدین انجام شد. خانواده های مجاهدین كه به شدت نگران سلامتی فرزندانشان بودند، عواطفشان به طور ضدانسانی مورد سوءاستفاده وزارت اطلاعات رژیم قرار گرفت. كما اینكه آخوند نمازی جنایتكار، دادستان كل رژیم هم از عمل ضدانسانی فشار روی خانواده ها برای درخواست استرداد فرزندانشان، فروگزار نكرد. البته مخالفت با این اعمال ننگین و ضدبشری توسط افكار عمومی جهان محكوم شد. به طوری كه در یك كارزار بین المللی اكثریت نمایندگان پارلمان اروپا، نمایندگان پارلمان ایتالیا و بسیاری از برجسته ترین حقوقدانان و وكلای جهان توطئه رذیلانه اخراج و استرداد مجاهدین و سوءاستفاده رژیم آخوندی از خانواده و اقوام اعضای مجاهدین را محكوم نمودند. ازجمله اكثریت نمایندگان پارلمان ایتالیا در «بیانیه فراخوان بین المللی علیه توطئه های ملایان برای استرداد و كشتار مجاهدین»، فشار به خانواده های مجاهدین را محكوم كردند.
در این بیانیه كه در نشریه مجاهد ۶۴۷ در ۱۹ اسفند ۸۲ چاپ شده، ازجمله آمده است: تصمیم ۹دسامبر شورای حكومتی موقت عراق در خصوص اخراج مجاهدین به سرعت مورد استقبال ملایان تهران قرارگرفت. بلافاصله معاون خاتمی گفت: «ما روابط بسیار خوبی با شورای حكومتی داریم و در مورد مجاهدین مباحثه داشته ایم و این تصمیم نتیجه آن است». ۱۷ دسامبر رییس جمهور رژیم اعلام كرد: «ما بارها گفته ایم كه خواستار بازگرداندن مجاهدین به ایران هستیم» تا «مورد بازخواست و محاكمه قرار گیرند». ۲۲ دسامبر رفسنجانی رییس جمهور سابق رژیم اعلام كرد: »رده های پایین منافقین می توانند به ایران بیایند اما كسانی كه مجرم هستند باید به ایران تحویل داده شوند».
...همزمان رژیم ملایان خانواده های مجاهدین را در داخل ایران مجبور به نامه نگاری علیه مجاهدین می كند. روز ۲۱ دسامبر دادستان كل رژیم از خانواده های مجاهدین خواست «درخواست رسمی خود را برای بازگرداندن فرزندانشان، به مقامات امنیتی، انتظامی یا قضایی تحویل دهند». وی افزود «آنهایی كه مجرمند به عنوان تروریست باید تحویل مقامات امنیتی و نهایتاً تحویل مقامات قضایی بشوند».

منبع:
انجمن نجات رژیم - ارگان سرکوبگر رژیم علیه خانواده های مجاهدین