۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

انجمن نجات ايران - سوال از كريم قصيم و محمدرضا روحاني

 دكتر سينا دشتي يك سوال واقعي و جدي از شما پرسيده است،سكوت شما در برابر اين سوال نشاندهنده اين است كه ،محل جايگزيني براي دريافت حقوق بعد از استعفاي از شورا آنقدر حرام و كثيف و نامشروع است،كه جرات نداريد آن را بيان كنيد،به اين خاطر طفره ميرويد و جواب را با لجن پراكني به مقاومت ميدهيد،ولي كسي را نمي فريبد.
پس با هم به قسمتي از مقاله سينا دشتي مروز كنيم،
................بر خلاف حضرات من كار ميكنم! زياد هم كار ميكنم. فيش حقوقى بنده هم هست، يك ماه كار به عنوان دكتر متخصص، آخر سر مبلغ ٦٠ هزار كرون حقوق داده ميشود كه بعد از كسر ماليات، حدود ٣٠ هزار كرون دريافت ميكنم. خيلى هم درآمد خوبى هست. منهم راضى هستم  از همين حقوق  و اضافه كاري هايي هم كه ميكنم قبلا نوشتم كه ميلونها كرون به مقاومت كمك كرده ام و باز هم ميكنم. براى توضيح بيشتر به خوانندگان بايد اضافه كنم كه هر يورو برابر تقريبا ده كرون هست. يعنى مبلغ دريافتى ماهانه ى اقاى قصيم از مجاهدين طي سالها تقريبا برابر درآمد بنده بعد از كسر ماليات!بوده است. سوالي كه دراين جا مطرح ميشود اين است كه: با اين پول چكاركرده ايد؟ از وقتي كه از شورا رفتيد ، اين پول را با چى، چند و چگونه جايگزين كرديد؟
چرا به اين سوال پاسخ نميدهيد؟ چرا؟
............روزي كه من حقوقم را در محلي كه الان كار ميكنم از دست بدهم، بايد به فكر يك حقوق جايگزين باشم. شما با چه چيزي آن را جايگزين كرده ايد؟ اين سوالي است كه صد بار من تكرار ميكنم و ازآن خسته نميشوم، ولي تنها پاسخ شما به اين سؤال ساده و ضروري، تا كنون  فوران لجن پراكني و هرزه دراييهاي آخوند پسند و وزارت فرموده، عليه مجاهدين و عليه ارزشها و مناسبات انقلابي، مبارزاتي و انساني. مجاهدين و مقاومت بوده است.