۱۳۹۴ اردیبهشت ۷, دوشنبه

اطلاعيه - اقدامات سفارت آخوندها و كميته سركوب عراق براي انتقال مزدوران اطلاعات و نيروي قدس تحت عنوان خانواده ساكنان به ليبرتي

اطلاعيه - اقدامات سفارت آخوندها و كميته سركوب عراق براي انتقال مزدوران اطلاعات و نيروي قدس تحت عنوان خانواده ساكنان به ليبرتي 

اقدامات سفارت آخوندها و كميته سركوب عراق
براي انتقال مزدوران اطلاعات و نيروي قدس تحت عنوان خانواده ساكنان به ليبرتي
 براي شكنجه رواني مجاهدين

در روزهاي 25 فروردين و اول ارديبهشيت 1394كميته سركوب در نخست وزيري عراق، مأموران وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس رژيم ايران را تحت عنوان خانواده ساكنان به ليبرتي بردند. سفر اين مأموران به عراق و اقامتشان توسط سفارت رژيم در بغداد ترتيب داده شده است.
بنا به گزارشهاي دريافتي از درون رژيم، خودروي حامل اين مزدوران علاوه بر مأموران امنيتي توسط يك خودرو از نمايندگان كميته سركوب و وزارت حقوق بشر عراق همراهي مي شد. اين جابه جايي ها در مخفي‌كاري كامل صورت مي گيرد و به هنگام حضور مزدوران، نيروهاي عراقي در حالت آماده باش قرار مي‌گيرند و هرگونه رفت و آمد به مركز پليس ممنوع اعلام مي شود تا كسي از حضور مزدوران مطلع نشود.
بنا به اين گزارشها اين مزدوران در شهرك نصير در صالحيه بغداد در نزديكي سفارت رژيم مستقر شده‌‌اند. سفير و سفارت رژيم در صددند با كمك كميته سركوب يك محل استقرار ثابت براي آنها در نزديكي ليبرتي فراهم كنند تا گروههاي بيشتري از مأموران را تحت عنوان خانواده به ليبرتي اعزام كنند.
  اين گزارشها همچنين حاكي از آن است كه رژيم آخوندي تلاش مي كند به طور مستقيم يا غيرمستقيم با دخالت دادن ملل متحد در اين پروژه، اين اقدام ضد انساني را موجه جلوه دهد.
مقاومت ايران با تأكيد بر اينكه اعزام اين مزدوران يك حمام خون ديگر را در ليبرتي زمينه سازي مي‌كند، و با توجه به اينكه حضور آنان در تعارض آشكار با يادداشت تفاهم امضا شده بين ملل متحد و دولت عراق در 25 دسامبر 2011 و نقض صريح قانون بين المللي پناهندگي است، آمريكا و ملل متحد را كه بارها به‌صورت مكتوب نسبت به سلامت و امنيت ساكنان ليبرتي متعهد شده اند، به اقدام فوري براي جلوگيري از هرگونه تحرك و تحت هر عنوان از سوي رژيم ايران و عوامل و مزدوران آن در اطراف كمپ ليبرتي فرا‌مي خواند.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران-پاريس

3 ارديبهشت 1394 (23 آوريل 2015 )