۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

انجمن نجات ايران.مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي 

آخوندها براي ضربه زدن به مجاهدين, به شدت دنبال كسب اطلاعات از درون سازمان مي باشند تا بتوانند طرحهاي تروريستي خود را تكميل كنند. كما اينكه بسيار نياز دارند تا از طريق خودفروختگان و پادوهاي خائن جنايتكار, عليه مجاهدين شيطان سازي كرده تا هر توطئه, كشتار و جنايتي را توجيه و مشروع كنند. مزدوران گشتاپوي ديني تحت عنوان «اعضا يا هواداران سابق مجاهدين» در داخل يا خارج كشور, صرفاً مهره هاي كثيفي در دست دژخيمان نظام آخوندي براي پيشبرد كارزار شيطان سازي عليه مجاهدين درراستاي پياده كردن سياست تهديد و شانتاژ و جاسوسي و تروريسم, هستند.  
همايون كهزادي در خدمت همين نياز رژيم و از همين قماش است.
به خدمت گرفتن مزدوران تحت عنوان «اعضاي سابق مجاهدين» براي لجن پراكني و شيطان سازي يا جاسوسي و اقدامات تروريستي عليه مقاومت ايران روش دائمي و شناخته شده دستگاههاي كشتار و ترور و جاسوسي رژيم آخوندي مانند وزارت اطلاعات, سپاه پاسداران و نيروي قدس, در سه دهه گذشته بوده است. همچنانكه در گزارش ارتش آزاديبخش ملي ايران درباره «اعدام جمعي, گروگانگيري, تخريب و انفجار» در اشرف آمده است, بُنجُل ترين مزدوران تحت عنوان «اعضاي سابق مجاهدين» براي توبه و ندامت و مصرف در كازار علني عليه مقاومت مورد استفاده واقع مي شوند و شماري از آنها براي «تجسس» و كارهاي اطلاعاتي يا تروريستي در پوششهاي مختلف به خدمت گرفته ميشوند. اين موضوع در دو دهه گذشته, بارها در گزارشهاي دستگاههاي امنيتي كشورهاي مختلف مانند آلمان و هلند و انگلستان و سوئد تصريح و گواهي شده است.
وزارت اطلاعات و سپاه آخوندها به ويژه نيروي تروريستي قدس بعد از تعطيلي تيف, هتلهاي مختلفي را در بغداد به همين منظور بكار گرفتند. هتل قصر الزهور, هتل يمامه و هتل مهاجر بغداد از جمله اين اماكن هستند. همايون كهزادي پس از اخراج نهايي از اشرف در فروردين 1388 در همين قصر الزهور عراقي در خدمت نيروهاي امنيتي قرار گرفت. اسناد زير به روشني دربارة اين مزدور سخن مي گويد: