۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

سينا دشتي: مه فشاند نور و ...‎

سينا دشتي: مه فشاند نور و ...‎ 

سخنرانى ويدئويى خانم مريم رجوى در جلسه ى استماع كنگره امريكا نقطه عطف يك جهش سياسى عظيم است.
در مورد اهميت و مفهوم اين سخنرانى در وجوه سياسى چه در كوتاه مدت و بلند مدت ميتوان به محورهاى مختلف اشاره كرد. روزنامه واشنگتن تايمز در مقاله اي به اين بحث محورى پرداخته است كه در مقوله بنيادگرائى اسلامى دو ديدگاه وجود دارد، نظر مقاومت ايران اين است كه "ريشه ى اين بحران در رژيم اخوندى است و بايد سرنگون بشود". واشنگتن تايمز نوشته بود ديدگاه دوم مسير اوباما و جان كرى است كه خواستار سازش با رژيم آخوندي هستند، و نتيجه گرفته بود " كه به نظر ميرسد كنگره با اين دعوت  به نظر مجاهدين نزديك شده است."
رژيم در شرايط ويژه اى گرفتار شده است، وزير خارجه امريكا بيشترين نشست و برخاست را با ظريف داشته است. رژيم با هزار حيله و ترفند توانسته ماراتن مذاكرات را ادامه بدهد اما شرايط جورى است كه هر واكنش رسمى ميتواند به ضعف نهادى رژيم در مقابل مقاومت ، تعبير بشود.
تحولات اخير سوريه و يمن و عراق هم انقدر جدى و بر خلاف نظر رژيم پيش رفته است كه دستگاه ولايت، محروم از تكرار لوكس هميشگى تبليغات و هجويات وابستگى  مجاهدين به كل دستگاه استكبارى حالا تبليغاتش خراطى شده است. مجاهدين وابسته به جناح جنگ طلب امريكايي و با توجه به بدبختى رژيم در يمن، وابسته به عربستان معرفى ميشوند !!. حالا اين وسط سبيل نارفيقان خائن را دود ميدهند و آبرويشان را بيشتر ميبرند كه چندى پيش عريضه نويسى كرده بود كه "رجوى به جان بولتون جنگ طلب كه ميخواهد ايران را بمب باران كند چه ميگويد؟ "به ما مربوط نيست، شباهت كلام و ساختار تبليغات ضد مجاهدين، همه نشان از منبع مشترك و سرچشمه ى واحدى دارد كه در كارگاه نمد مالى "دائره ى نفاق" وزارت جهنمى به هم بافته شده تا به قول خودشان تناقضات استدلال و تحليل هاى مجاهدين را به دنيا نشان بدهند. داستان مار كشيدن اخوند را همه ميدانند، تفاوت اما در دورانى است كه مجاهدين از ابتداى شروع مبارزات به آن عصر كبير آگاهى نام نهادند.
مزدوران وزارت اطلاعات در توجيه جنايات نيروهاى وابسته به رژيم در عراق در كشتار مخالفين، بخصوص اهل تسنن كه به اعتراض هاى شديد  سازمانهاى بين المللى مثل عفو بين الملل منجر شده است، چنين  متن ديكته شده اي را مينويسند:

۱- " ( مريم رجوى) نام “داعش” را در کنار “گروه های شیعی” می گذارد (و این در حالی است که این گروه های مردمی، در اوج متانت و ازخودگذشتگی، به یاری مردم اعم از شیعه، سنی، ایزدی، مسیحی با قومیت های کرد، ترکمن و عرب شتافته و تروریست های وابسته به عربستان و اسرائیل را از خاک خود پاکسازی می کنند)

۲-"وی به صورت تلویحی از صهیونیست های جنگ افروز حاضر در سخنرانی ویدیویی خود می خواهد که بدون هراس و با تمام قوا به ایران حمله کنند، "(حامد صرافپور- اينترلينك ٢ ماه مه)
اين تنها يك نمونه از خروار و تكرار ترّهات وزارت اطلاعات فقط براى اوردن كدهاى جديد رژيم در دوران بن بست كنونى است!
شباهت گفتار و كردار مدافعين سياست مماشات و مزدوران پيشانى سياه رژيم بيانگر بن بست عميقى است كه رژيم آخوندي در ان گرفتار شده و بحران فعلى، يك بحران حيات و ممات براى رژيم است. "تلاش براى تغيير رفتار" اين رژيم از جانب ممشاتگران، اسم مستعار تلاش براى حفظ رژيم است، اما اوضاع رژيم آنقدر رو به زوال است كه خامنه اى اعتراف كرد كه "تغيير رفتار همان تغيير رژيم است".
مردم ايران، مقاومت ايران و مجاهدين خلق ايران به وظيفه ى تاريخى خود براى نبرد براى آزادى و تغيير همزمان رفتار و بنيان رژيم، قيام خواهند كرد.