۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

انجمن نجات ايران:اعدام افسران اسد توسط پاسداران 8:43:16 PM 1394/3/17 پاسداران رژیم آخوندی افسران اسد را به اتهام فرار در ادلب اعدام کردند. تلویزیون اورینت16خرداد94: مرکز خبری حما اعلام کرد: پاسداران رژیم آخوندی سه افسر ارتش اسد و تعدادی از نیروهای آن را در پادگان جورین در سهل الغاب به اتهام فرار از مواضعشان در محمبل و بسنقول در حومه ادلب اعدام کردند. نام دو تن از افسران اعدام شده از این قرار است: سروان وسام شعار و سروان رعیف العلی بر اساس گزارش دیگری رزمندگان اعلام کردند تعدادی از بلندیها و مواضع نظامی ارتش اسد در منطقه جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه را تسخیر کردند. منابع محلی گفتند رزمندگان موفق شدند ارتفاعات جبة الحمر در نزدیکی قله نبی یونس و برخی مواضع در جب الغار را تصرف کنند و تعدادی از مزدوران اسد را به سزای جنایاتشان برسانند. به گفته همین منابع رزمندگان بلندیهای سیریاتل را بعد از درگیریهای شدید به‌طور کامل تسخیر کردند. رزمندگان در منطقه جبل الاکراد برای درهم شکستن یورش نیروهای اسد جهت پیشروی به مناطق تحت تسلط رزمندگان به‌طور روزانه در حال نبرد هستند.

اعدام افسران اسد توسط پاسداران

پاسداران رژیم آخوندی افسران اسد را به اتهام فرار در ادلب اعدام کردند.
تلویزیون اورینت16خرداد94: 
مرکز خبری حما اعلام کرد: پاسداران رژیم آخوندی سه افسر ارتش اسد و تعدادی از نیروهای آن را در پادگان جورین در سهل الغاب به اتهام فرار از مواضعشان در محمبل و بسنقول در حومه ادلب اعدام کردند. نام دو تن از افسران اعدام شده از این قرار است: سروان وسام شعار و سروان رعیف العلی 
بر اساس گزارش دیگری رزمندگان اعلام کردند تعدادی از بلندیها و مواضع نظامی ارتش اسد در منطقه جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه را تسخیر کردند. 
منابع محلی گفتند رزمندگان موفق شدند ارتفاعات جبة الحمر در نزدیکی قله نبی یونس و برخی مواضع در جب الغار را تصرف کنند و تعدادی از مزدوران اسد را به سزای جنایاتشان برسانند. به گفته همین منابع رزمندگان بلندیهای سیریاتل را بعد از درگیریهای شدید بهطور کامل تسخیر کردند. رزمندگان در منطقه جبل الاکراد برای درهم شکستن یورش نیروهای اسد جهت پیشروی به مناطق تحت تسلط رزمندگان بهطور روزانه در حال نبرد هستند.