۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

انجمن نجات ايران .سايت فرانس ت و انفو: اپوزيسيون در تبعيد رژيم ايران را متهم به دخالت در جهان عرب ميكند

انجمن نجات ايران
سايت رسمي تلويزيون دولتي فرانسه (صفحه ژئوپليس – چالشهاي زندگي بين المللي - خاورميانه)
بقلم الن شمالي – 15 ژوئن 2015 ساعت 1810
برگرفته از سايت خانم مريم رجوي
گردهمايي اپوزيسيون ايراني در تبعيد فرصتي بود تا پرزيدنت شوراي ملي آن بي ثبات سازي كشورهاي عربي توسط تهران را محكوم كند. از نظر مريم رجوي كه فراخوان به يك «ايران دمكراتيك و غير هسته اي» داد، تنها راه حل «خلع يد از رژيم ايران از همه خاورميانه است» وي از حمايت پارلمانترهاي اروپايي و عربي برخوردار گرديد.
پرزيدنت شوراي ملي مقاومت ايران با همان لبخند آرام و با روسري بنفش هميشگي خود بر سر در روز 13 ژوئن 2015 در مقابل دهها هزار ميليتان و هوادار كه از چهار گوشه جهان براي شركت در گردهمايي سالانه ويلپنت در منطقه پاريس گرد آمده بودند ظاهر شد.
مسلح به شعار We can «ميتوانيم» كه قبلا جايي آن را شنيده بوديم ولي به آن عبارت We Must «و بايد» اضافه شده بود، مريم رجوي زير تشويقها شعار خود برا ي يك ايران آزاد، دمكراتيك، كه به حقوق بشر و زنان احترام ميگذارد و يك ايران غير هسته اي را مورد تأكيد مجدد قرار داد. وي بخصوص دست به يك حمله منظم به رژيم ولي فقيه زد، رژيمي كه آن را متهم به دخالت و بي ثبات سازي در كشورهاي عربي همسايه ميكند.


زیر نویس عكس: مريم رجوي در جريان گردهمايي سالانه اپوزيسيون ايراني در تبعيد در 13 ژوئن 2015- الن شمالي

سوريه كه رژيم ميلياردها دلار براي حفظ بشار اسد مسئول كشتار 300000 مرد و زن و كودك خرج آن ميكند. عراق جايي كه ولي فقيه «عروسك خود المالكي» را از دست داد ولي «نيروي تروريستي قدس» را براي كشتار سني ها تحت پوش مبارزه با داعش حفظ كرده است. و بالاخره يمن كه در صدد تصاحب آن بر آمد تا وسيله فشاري در مذاكرات هسته اي نمايد.
مريم رجوي فراخوان براي سرنگوني «خلافت تروريسم در ايران» را ميدهد
از نظر وي «داعش توليد جنايات بشار الاسد و نوري المالكي است كه به فرمان رژيم ملاها انجام دادند« و راه حل «راندن رژيم ايران از تمامي خاورميانه و سرنگوني خلافت تروريست و بنيادگرايي اسلامي در ايران است.»
در حالي كه دو هفته به تاريخ نهايي مذاكرات بر سر برنامه هسته اي جمهوري اسلامي – كه جنبش او در سر منشأ افشاگري هاي اين برنامه بود – مانده است، وي هشدار داد كه هر توافقي با تهران كه «نقطه پايان به توليد بمب توسط رژيم نگذارد، از نظر مردم ايران و مقاومت آن غير قابل قبول خواهد بود.»
در زمينه همه اين نكات، پرزيدنت شوراي ملي مقاومت ايران از حمايت هيئت هاي پارلماني و شخصيتهايي كه از تقريبا همه كشورهاي عربي آمده بودند برخوردار گرديد. به نام همه، وزير فلسطيني حقوق زنان ربعه دياب سوء استفاده از اسلام توسط ايران و «دخالت آن در همه كشورهاي عربي را از ابتداي بهار عرب، ازجمله در نزد حماس» در سرزمينهاي فلسطيني را محكوم كرد.
شخصيتهاي سياسي فرانسوي از اپوزيسيون در تبعيد حمايت ميكنند
در ميان منتخبين و شخصيتهاي آمريكايي و اروپايي كه براي حمايت از اپوزيسيون رژيم خامنه اي حضور يافته بودند، فرانسوي حضور قوي داشتند. راما ياد معاون حزب راديكال «مبارزه خستگي ناپذير مريم رجوي » را ستود و يادآوري كرد كه مجاهدين از هر نوع اتهام تروريسم مبرا شده اند. به نوبه خود ژيلبر ميتران كه جانشين مادرش دانيل در رأس بنياد فرانس ليبرته شده است ياداوري كرد كه اين پدرش، فرانسوا ميتران بود كه مسعود رجوي و مجاهدين در مورد استقبال قرارداد. وي گفت « من به عنوان دوست تاريخي مقاومت ايران، در اميدها و مبارزه شما شريك هستم، و ايران ملاها يك عامل بحران و بي ثباتي است كه و نمي تواند يك طرف حساب در مبارزه عليه داعش باشد.»