۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

انفجار تروریستی در مسجد شیعیان در کویت سیروس مختاری

این حملات و حملات مشابه آن زمانی اتفاق می افتد که رژیم ضد بشری آخوندی در چنبره ای از بحرانهای داخلی و بخصوص خارجی آن که همان مسئله هسته ای رژیم است، رخ میدهد..
داستان ضد انسانی و ضد خلقی تفرقه در بین شیعیان و سنی ها و یا سایر باورهای مذهبی از زمانی آغاز گردید که رژیم منحوس آخوندی و در رأس آن خمینی جلاد به اریکه قدرت رسید و از همان روز اول شمشیر تفرقه و نفاق را با ادیان و مذاهب و باورهای دینی و عقیدتی، از رو بست و به کشتار مردم بیگناه و بی دفاع پرداخت..
از آن روز تا به امروز رژیم تروریستی و تروریست پرور آخوندی سعی برآن دارد که همه جای این گیتی را ناامن کند تا هم قدرت خود را به این و آن نشان دهد و از ثبات خود بگوید.
کما اینکه همین امر هم در بین مردم ما گسترش یافته است که رژیم آخوندی یک قدرت بلامنازعه در منطقه است و آنهائیکه از مبارزه بر علیه رژیم وا داده اند و یا ایران و مردم ایران مسئله مشترکشان نیست اذعان میدارند که هیچکس نمیتواند رژیم را سرنگون کند چرا که مستحکم میباشد..
انفجار ها در حرم امام رضا ، کاظمین در عراق، ظهران در عربستان و آرژانتین و...... نشان از همین ادعا میباشد.
شک نکنیم که رژیم آخوندی در پس پرده انفجارها در مساجد شیعه در عربستان، یمن و امروز در کویت توسط عوامل تروریستی رژیم میباشد تا نتنها ثبات این کشورها بهم بزند بلکه شیعه و سنی را بجان هم انداخته تا کشورهای منطقه را ویران و خود حکومت کند.
تنش های امروز در منطقه و جنگهای فرقه ای که خود رژیم پلید آخوندی براه انداخته است نه تنها برای سرکوب مردمان آزادیخواه این کشورهاست بلکه به مردم ایران هم این پیام را میدهد که مدینه فاضله و ثبات در ایران است و بس تا مردم ایران به این رژیم ددمنش با تمامی خصلت ها و خصوصیات ارتجاعی و مادون سرمایه داری خود تن دهند و اراده تغییر در ایران، بسرشان خطور نکند..
پس ، عامل اصلی اینهمه جنایت در منطقه و بی ثبات کردن کشورها، رژیم بورژوا، ملاک آخوندیست. هر اطلاعیه ای که تحت نام داعش در رسانه ها و بخصوص برای اولین بار در رسانه های رژیم پخش میشود که در انفجارهای نامبرده بالا و دگر انفجارها به اصطلاح داعش نقش داشته است، یک دروغ محض است که فقط جهت انحراف اذهان مردم میباشد.
داعشی ها برای هر جنایتی که انجام میدهند با ارائه فیلم و گزارشهای مستند خود این اعمال ضد انسانی را در اختیار عموم قرار میدهند و از این بابت هم هراسی ندارند و افتخار هم میکنند که برای اسلام خود ساخته و جنایتکارانه خود دست به چنین اعمال نفرت انگیزی میزنند.
وظیفه همه نیروهای آگاه و مردمی است که اعمال جنایتکارانه رژیم را در همه کشورها محکوم کنند و با صدای بلند بگویند و از همه کشورها وبخصوص کشورهای عربی منطقه بخواهند که تمامی سفارتخانه ها،دفاتر و کنسولگریها و عوامل دست نشانده رژیم را بسته واخراج کنند و همچنین همه مراودات سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و همچنین سفارتخانه های خود را در ایران تحت حاکمیت آخوندی ببندند تا صلح و آرامش به کشورهایشان باز گردد.
تا مادامیکه این روابط وجود دارد هیچ کشوری در منطقه روی آشتی و برادری در منطقه نخواهند دید.

مرگ بر خامنه ای
زنده باد آزادی
برافراشته باد پرچم مبارزه و شرف

سیروس مختاری
ژوئن