۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

انجمن نجات ايران .چوپان میلیاردر»

انجمن نجات ايران
 هنوز زمان زیادی از افشای پرونده پولشویی و رشوه سران فیفا نگذشته است. خبری که جامعه جهانی را با یک شوک مواجه کرد. مدتی قبل نیز خبر محاکمه چند نفر در ایتالیا را به جرم پولشویی برای سران مافیا شنیدیم. شکی نیست، اعداد و ارقام میلیونی پولشویی سران فیفا یا سران مافیا، همه را متعجب کرده. ولی معلوم نیست که اگر کسی رقم و اعداد پولشویی در حاکمیت آخوندی در ایران را بشنود، چه واکنشی خواهد داشت. رقمهایی ‌که به‌خاطر تعداد زیاد اعداد و صفرهایشان، باید دقت کنیم که در خواندن آن اشتباه نکنیم.
فقر مردم و سیه‌روزی کارتن‌خوابها، آن روی سکه پولشویی و دزدی سربازان ولایت است. در زیر همین لوا، بابک زنجانی، فاضل خداداد و مه‌آفرید خسروی، به ثروتهای بادآورده در سایه نظام ولایت رسیده‌اند. به‌صورتیکه یکی از همین دزدان، به‌نام رضا ضراب از سنخ «سربازان گمنام»، در یک صبح رویایی 87میلیارد یوروی ناقابل! از اموال ملت ایران را با حمایت همان مقامات بالایی به حساب سه شرکتش ریخت و خبرش مثل یک زلزله کشور ترکیه را لرزاند.
چندی پیش روزنامه «حریت» ترکیه در این باره خبر داد: «سلیمان اصلان رئیس هالک بانک، به اتهام پولشویی برای رژیم ایران بازداشت شد. وی همراه 22نفر دیگر از مقامهای ترکیه متهم شدند که با دریافت رشوه از رضا ضراب در پولشویی میلیاردها یورو از ترکیه به ایران دست داشته‌اند. رضا ضراب در این شبکه پولشویی علاوه بر87میلیارد یورو، در انتقال غیرقانونی ۳۵ میلیارد یورو از ایران به ترکیه نقش داشته. تنها وزیر اقتصاد ترکیه ۵۰ میلیون دلار از ضراب رشوه گرفته تا در پولشویی و قاچاق طلا به او کمک کند و با تأسیس ۱۱ شرکت پوششی، عملیات پولشویی گسترد‌ه‌ای را به نفع رژیم ایران هد‌ایت کرد‌ه است. (۲۲/۱۱/۱۳92) 
طبق معمول کارگزاران رژیم زیر بار این پولشویی و رشوه‌ها نمی‌روند چون دست همه آنها در کار است، مگر این‌که بخواهند در جنگ گرگها و در دعواهای باندی همدیگر را به‌زیر بکشند و از گلوی مردم بیشتر بدزدند.
سقف این دزدیها بیش از اینهاست و شامل مرز یک کشور نمی‌شود. به‌صورتیکه دادگاهی در آمریکا در تاریخ 28فروردین1393 اعلام کرد: «برج بنیاد علوی ، همراه با شرکت آسا ، مصادره شد. به‌گفته دادستانی نیویورک، بنیاد علوی، به همراه شرکت آسا، به‌عنوان دفاتر بازرگانی صوری بانک ملی عمل می‌کنند. بنیاد علوی دارای 100 میلیون دلار سرمایه، دو شرکت، 4 مسجد و نزدیک‌ به صدها هزار متر زمین در ویرجینیا است، که نیم میلیارد دلار برآورد شده است. در این نقطه پولها از ریال به دلار و از میلیون به میلیارد تبدیل می‌شده. در آذر سال 1387 نیز خزانه‌داری آمریکا داراییهای شرکت آسا را به جرم پولشویی برای حکومت ایران توقیف کرد.
فضیحت آن‌قدر بالا گرفت که ارگان غارتگران، یعنی سپاه، نتوانست رابطه بنیاد علوی را با خود انکار کند و نوشت: «بنیادعلوی، یک سازمان غیرانتفاعی برای ترویج فرهنگ اسلامی و زبان فارسی می‌باشد». (خبرگزاری حکومتی تسنیم 29فروردین 1393) 
اما ارگانهای وابسته به خامنه‌ای، هر چه کردند، نتوانستند خودشان را از پولشویی و رشوه‌گیری مبرا کنند. به‌صورتیکه روزنامه حکومتی کیهان مجبور به اعتراف شد و نوشت: «در اقدام خصمانه دیگری علیه کشورمان، دادگاه فدرال آمریکا، یک برج 36 طبقه متعلق به ایران را مصادره کرده است. کاترین فارست، قاضی دادگاه فدرال آمریکا، مالکان ساختمان را متهم به پولشویی برای حکومت ایران کرد». (30فروردین 1393) 
اما هر چه اثرات آلودگی غارت و چپاولگری کارگزاران رژیم را هم می‌زنیم، بوی تعفن آن بیشتر بیرون می‌زند. هم‌چنان‌که رحمانی فضلی- وزیر کشور آخوند روحانی، مجبور به اعتراف به گوشه‌یی از این رشوه‌ها و پولشویی‌ها در مجلس رژیم شد و گفت: «فردی با 35سال سن، 5 کلاس سواد، 2هزار میلیاردو 230میلیارد تومان پول در حسابش چرخیده، فردی 200میلیارد تومان پول به حسابش بوده که چهارسال قبل مرده است، بچه شش ساله‌ای 80میلیارد تومان در حسابش پول چرخیده، . 4000 شرکت با یک کد به تصویب رسیده است، در یکی از جزایر، 9570 شرکت فقط با یک آدرس به ثبت رسیده است». (رادیو فرهنگ رژیم ۶/۲/۹۴) 
و در اذعانی دیگر قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس رژیم در‌باره شیوه‌های پولشویی گفت‌: «بیش از 30 میلیون حساب جعلی در شبکه بانکی وجود دارد و بانکها با کد‌های جعلی، حساب‌هایی را برای برخی افراد باز کرده‌اند و از این طریق مشغول پولشویی هستند. یک حساب به نام چوپانی باز شده بود که میلیارد‌ها تومان در حسابش گردش مالی داشته. بعد مشخص شده درآمد ماهانه وی از 150هزار تومان بیشتر نبوده». (سایت تابناک رژیم 16 /4/ 94) 
در این ‌باره آسوشیتدپرس گزارش داد: «تا کنون صدها شرکت و فرد برای نقشی که در برنامه‌های پولشویی در ایران داشته‌اند هدف مجازات قرار گرفته‌اند». (۲۰/۳/۹۴) 
با دیدن این آمار و ارقام نجومی پولشویی و رشوه در حاکمیت ‌آخوندها، باید پرونده پولشویی سران فیفا و یا مافیا را به‌عنوان پول توجیبی یا دزدی کاسه بشقاب به حساب ‌آورد. چرا که در پیست مسابقه دزدی و چپاول، غارتگران آخوندی گوی سبقت را از همه دزدان دنیا ربوده‌اند و همه را مبهوت دزدیهای خودشان کردند. ولی این پولها از جیب چه کسانی رفته؟ دیروز کارگری که در یکی از میادین تهران به‌دنبال کار بود به کارفرمایش گفت: «از صبح تا شب هرکاری بگویی برایت می‌کنم فقط به من در آخر وقت یک عدد نان بده که شب به خانه ببرم و دیگر هیچ نمی‌خواهم» و یا درجای دیگری 25نفر با مدرک فوق‌لیسانس داوطلب کار در شغل رفتگری شهرداری شده‌اند و یا لوازم منزل یک معلم با30سال سابقه به خیابان ریخته می‌شود چون پول کرایه خانه ندارد، ویا... . ویا...