۱۳۹۴ تیر ۱۰, چهارشنبه

اطلا عيه - دژخيمان رژيم آخوندي دست دو زنداني جوان را به جرم سرقت قطع مي كنند آخوندهاي حاكم، بزرگترين دزدان تاريخ ايران با مصونيت جامعه جهاني به سرقت ادامه مي دهند

انجمن نجات ايران.
ايران .
رژيم ضدبشري آخوندي در روز يكشنبه 7تير، در روزهاي ماه مبارك رمضان، انگشتان دست دو زنداني جوان را به اتهام سرقت در زندان مركزي مشهد قطع نمود. يكي از قربانيان يك جوان 26ساله بود. روزنامه حكومتي خراسان كه اين خبر را منتشر كرده, تأكيد كرده «اگر چه وي سرقت عادي هم انجام داده بود» اما «به خاطر کج کردن نرده هاي خارجي حفاظ پنجره» و «شكستن در كمد» و «شکستن حرز» خانه شاكي... به قطع دست محكوم شد. اعتراض اين جوان مؤثر واقع نشد و دژخيمان «دادگاه تجديد نظر» آخوندي نيز اين حكم را مورد تأييد قرار دادند و اين مجازات سبعانه اجرا شد.
رژيم آخوندي كه مردم ايران آن را پدرخوانده داعش مي نامند، در حالي به خاطر سرقت و با اتهام «شكستن در و پنجره» دست جوانان اين كشور را قطع مي كند، كه رسوايي اختلاسها و چپاولهاي نجومي سران و مقامات رژيم هر روز در رسانه هاي حكومتي منتشر مي شود. از غارت 95ميليارد دلاري سرمايه هاي مردم ايران توسط خامنه اي در امپراطوري مالي موسوم به «ستاد اجرايي فرمان امام» تا چپاول 2ميليارد و 600ميليون دلاري بابك زنجاني كه خود را «سرباز ولايت» مي نامد، تا چپاول دهها ميليارد دلاري حق بيمه كارگران و مستمري بگيران در سازمان تامين اجتماعي، دزديهاي 12هزار ميليارد توماني (3ميليارد و 600ميليون دلاري) در بانكها، چپاول بيش از 2ميليارد دلاري زمينهاي شميرانات توسط نيروهاي مسلح و صدها پرونده اختلاس ديگر كه سران رژيم به سهولت از خزانه و بانكهاي كشور چپاول مي كنند.
آخوند صادق لاريجاني، رئيس قوه قضاييه رژيم، در وحشت از عكس العمل مردم و جوانان, باندهاي مختلف حكومتي را از برملا كردن اين پرونده ها بر حذر داشت و گفت: «پرونده‌هاي کلان مفاسد در حال رسيدگي است اما گفتن زياد آن چيزي را عوض نمي‌کند، گفتن وجود مفاسد توقع مردم نيست. عمده فسادها مربوط به وام‌هاي کلان و فساد در برخي وزارتخانه‌هاست» شبكه يك تلويزيون حكومتي- اول تير94).
سكوت در مقابل بربريت حاكم بر ايران كه ننگ بشريت معاصر است، به بهانه مذاكرات اتمي يا هر بهانه ديگر، نتيجه‌يي جز دست باز دادن به اين جانيان در كشتار مردم ايران، همچنين چراغ سبزي به اين رژيم براي ادامه پروژه دستيابي به بمب اتمي و صدور بنيادگرايي و تروريسم است.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

9تير 94 (30ژوئن 2015)