۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

انجمن نجات ايران .برای حماسه جاویدان فروغ و شهدای قتل‌عام تابستان ۶۷ در آستانه سالگرد جاودانگی‌اشان- م. صفا

انجمن نجات ايران 
سلام
می‌رسد آن روز که من
بیگمان
می‌رسد آن روز که من
پرتوان
می‌رسد آن روزکه من
پهلوان
تا که نفس تازه کنم از نفس ارغوان
بانک زنم
بر سراین هرزه دریده جهان
هان! 
ای همه بیداد پلید زمان
این منم اینک
و این شاهدان
نیک ببین و بدان
خلق کران تا کران
خاضع برآن
عاشقان
نسل فدا با دل شیر ژیان
راهگشا یان
به تدبیر وجان
فاتح این رزم شدند
جاودان
فاتحان
نیک ببین وبدان
خلق کران تا کران
سجده به خاکند بر خاوران
خاوران؟ 
خانه به ققنوس های جوان
که بی‌نشان
بال زدند
در دل تاریک شب
بی امان
تا که سحر گاه شوند
نغمه خوان
هدیه به منقار
باز آورند
شاخه زیتون
به باغ جهان
می‌رسد آن روز که من بیگمان
می‌رسد آن روز که من پر توان
می‌رسد آن روز که من
نغمه خوان
فخر فروشم
به تمام جهان
که این منم و
بلند این آسمان
سرود من
سرود خلق ایران
ای ایران... .. ای ایران
به همت وخروش آن دلیران
بیگمان.
مرداد۱۳۹۲