۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

انجمن نجات ایران .مراحل تکوین یک توطئه ، ضرورت هوشیاری ما محمد حسین توتونچیان

 انجمن نجات ایران 
محمد حسین توتونچیان اززندانیان سیاسی رژیم ضدبشری خمینی  است.که در افشای گری تواب تشنه بخون نقش بسزای داشته وبعنوان یک اشرف نشان انجام وظیفه میکند.و تا به امروز در تمام میدان های رزم و کارزار سیاسی که اشرف نشانها دارند.
بعنوان یکی از نمایندگان  زندانیان سیاسی در این رزم و افشای توابان  و مزدودان نقش بسیار جدی داشته که بخاطر همین است.تواب تشنه به خون کینه زیادی نسبت به این انسان والای نشان دار اشرفی دارد.  
 انجمن نجات ایران 
ظهور گستاخانه شکنجه‌گر و رهبر عملیاتی اداره سوم ساواک در تلویزیون همیشه مدافع آخوندها آیت الله بی‌ بی‌ سی‌‌‌ ، تبلیغ بی‌ شرمانه برای خامنه‌ای در خیابانهای اروپا ، فعالیتهای مشکوک و جهت دار عناصر اطلاعاتی‌ در دنیای سایبری و چند رویداد دیگری که در آینده‌ای نه‌ چندان دور شاهد آن خواهیم بود . همه فاکتها و نشانه هایی از سیر تکوین توطئه طراحی شده‌ای را حکایت می‌کنند که در صورت عدم هوشیاری ما ضربات جبران ناپذیری را متوجه جنبش مقاومت می‌‌کند . ما البته نه‌ به‌‌‌ صفت هواداران مقاومت بلکه به‌‌‌ صفت همه کسانیکه هنوز دل‌ در گرو میهن دارند و برای نجات مردم ستم کشیده ایران حاضر به پرداخت بها هستند .

تبلیغ برای ٔبه قدرت رسیدن آخوندها و تلاش برای تثبیت این حکومت و چشم بستن بر همه جنایت ۳۶ - ساله این رژیم همیشه سر لوحه برنامه‌های بی‌ بی‌ سی‌‌‌ بوده و هیچگاه و در هیچ مقیاسی حتی اندک از این رسالت خود تخطی نکرده است . به همین خاطر" عمامه آیت‌الله " را در سر و نشان "حرامزاده‌ترین نوع سانسور" را بر سینه ، از مردم ایران دریافت و با خود مادام که به " جنایت کار‌ترین رژیم دنیای معاصر " کمک رسانی می‌کند حمل می‌‌کند .

اینکه "احمد فراستی" شکنجه گر ساواک بعد از ۳۶ سال مخفی‌ بودن چراغ سبز ظهور علنی در یک رسانه عمومی‌ و بد نام را از چه کسی‌ دریافت کرده خود جای تامل جدی دارد .
ولی بی‌ شک از نتایج توافق هسته‌‌ای است که شامل این "در خفا مانده اسیر کش " نیز شده است .
اما سخنان بی‌ شرمانه او در دفاع از شکنجه و طلبکاری او از انقلابیون و محق دانستن دستگاه جهنمی ساواک در سرکوب مخالفین شاه هم قند را در دل‌ گردانندگان پشت صحنه بی‌ بی‌ سی‌‌‌ آب می‌‌کرد و هم گرای لازم را به رژیم برای شکنجه و مشروع دانستن آن میداد .

میهمان دیگر این برنامه عرفان قانعی فر "کرد بریده از حزب دمکرات و تاریخ نگار ساواکی "است ,که با سفر‌های متعدد به ایران مراتب چاکری خود را به رژیم ثابت کرده است . او آنچنان در دستگاه شیخ و شاه غنی شده که فرهنگ گفتاری همانها را نیز با خود حمل میکند . عرفان قانعی با شادروان و زنده یاد خواندن شکنجه گران معدوم ارادت خود را به ساواک و با خرابکار و تروریست خواندن انقلابیون و جان بر کفان , نسبت به ولایت فقیه انجام وظیفه میکند.

سعید شاهسوندی که بعد از ظهور تواب تشنه به خون عملا به حاشیه رانده شده حضور در چنین شویی را برای خود فرصتی برای خروج از انزوا ، و خرج کردن از زمانهای گذشته که با امروز او در تضاد کامل قرار دارد را برای خود کسب و جهه ارزیابی کرده و تن‌ به این نمایش می‌‌دهد . او اما نمیفهمد که وقتی‌ در اردوی ضدّ خلق , قرار بگیری هر حرکتی به منزله فرو رفتن در" باتلاق "و به سوی قعر و نیستی‌ است .

نفر چهارم مصطفی مدنی بریدگی خود را هم در گذشته و هم در حال با آرزوی " گفتمان متمدنانه " با شکنجه گران به نمایش می‌‌گذارد .

" سفید سازی شکنجه " و " فرو بردن حقوق بشر در محاق " , "انداختن شکنجه و زندان به گردن مجاهدین "، اهداف اصلی‌ برنامه‌ای بود که بی‌ بی‌ سی‌ با به میدان آوردن این چهار عنصر بد نا م به دنبال آن می‌گشت .

اما ، وقاحت احمد فراستی سر شکنجه گر ساواک آنجا پوسته می‌‌ترکاند که در مصاحبه با عنصر نا دان و جلفی که به مرض شاه الهی هم مبتلا است , از آیت الله بی‌بی سی‌‌‌ شاکی‌ شده که چرا مقامی چنین بالا ، چون او را که در دستگاه محترمی چون ساواک شاغل بوده با دو تروریست یعنی شاهسوندی و مدنی بر سر ‌یک میز آورده است ؟

براستی که حق این دو خائن و بریده همین است که شکنجه‌گر ساواک هم از هم صحبتی‌ با آنها اکراه دارد و شکایت می‌کند که چرا روغن سوخته را خرج
بد نا م زاده‌ای چون او کرده‌اند .

اما آنچه که دیروز در شهر اسلو اتفاق افتاد واقعه ای بسیار قا بل تأمل بود . که اگر خوب باز شناخته نشود فردا جای دیگری می‌‌تواند تکرار شود و در اثر تکرار به امر عادی تبدیل شود . و در نهایت طلب‌کار همه پناهندگان سیاسی شود .*


رژیم با به خدمت گرفتن عده‌‌ای جوان پاکستانی‌ و افغانی ( افغانیها فارسی صحبت می‌‌کردند ) در یکی‌ از خیابانهای اصلی‌ اسلو با بر پائی چادر و توزیع گًل و شربت و شیرینی‌ به تبلیغ برای خامنه‌ای می‌‌پرداختند . در نامه‌ای که بسیار شیک هم پاکت گذاری شده بود آنها به مخاطبین این پیام مکتوب را می‌‌دادند که هر نوع تفسیری را که از اسلام تا به حال شنیده یا خوانده اید به کناری بگذارید و به باز خوانی " قرائت خامنه‌ای " از اسلام رو بیاورید . این بی‌ شرمی و وقاحتی بود که در طّی ۳۶ سال حکومت ننگین این رژیم نتوانسته بود به این امر مبادرت کند . اگر بی‌ حد و مرزی مماشات توانسته برای رژیم چنین میدانی را باز کند جسارت انقلابی ما می‌‌تواند درب این روزنه را برای همیشه " گل " بگیرد . تجربه ما در روز اول اگوست نشان داد که اگر هوشیاری انقلابی داشته باشیم با عکس العمل به موقع میتوانیم صحنه را به نفع خود تغییر دهیم . حرکت ما در مقابل مزدوران خامنه‌ای یک عکس‌العمل خود جوش با کمترین نفرات و کمترین امکانات بود، اما از آنجا که جوهره انقلابی داشت مزدوران را میخکوب کرده بود به طوری که هاج و واج شده بودند و نمی‌دانستند باید چکار کنند ،و همین امر باعث شده بود که ما دو ساعت صحنه را در دست بگیریم و نیات پلید آنها را با صدای بلند افشا کنیم.. این توطئه البته در همه کشور‌ها قابل " کپی برداری " است و رژیم با زد و بند ی که با سران مماشاتگر کشور میکند می‌‌تواند در هر خیابانی و در هر شهری آنرا اجرا کنند .

اما تنها راه مقابله با آن , عکس‌العمل سریع و هوشیاری‌ انقلابی است . باید با صدای بلند هم به افشای اصل توطئه و هم به افشای مجریان آن پرداخت . همدلی و همراهی نروژیها با ما در صحنه بیانگر شناخت درستی‌ بود که شهروندان نروژی از ماهیت این رژیم و در راس آن ازخامنه‌ای داشتند .

تعرضات رژیم در دنیای سایبری خود نیازمند بررسی مستقلی است . اما آنچه که این روزها به طرز نو ظهوری خود نمایی می‌‌کرد افشا گری‌های بسیار مشکوکی است با مضمون زندانی شدن بازجویانی که با مجاهدین همکاری می‌‌کردند تحت عنوان ( خیاط در کوزه سر بازجوی زندانیان مجاهدین ، " علوی " در زندان ).

از سایت معلوم الحال ایران وایر در لینک زیر :

http://iranwire.com/features/7827/

و یا مطلبی تحت عنوان ( روند ایجاد هسته‌های تحت کنترل وزارت اطلاعات ایران در درون اپوزیسیون‌های خارج کشور)

از سایت ( سازمان ملی و میهنی ایران ) در لینک زیر :

http://www.melimihani.org/?p=2099

و مطالبی از این دست هم نشان می‌‌دهد که توطئه‌ای علیه اپوزیسیون بر انداز از طرف رژیم در حال تکوین است . متاسفانه در این موارد بعضی‌ از خود ی‌ها ندانسته به دا م وزارت می‌‌افتند و خود عملا تبدیل به سر باز دشمن می‌‌شوند .
هدف مقدماتی از این نوع مار اندازی ها "سر در گم کردن کاربران" ، " ایجاد شبهه در اذهان" ، "گرفتن نیرو و انرژی از افراد" و در نهایت "خنثی سازی نیرو ی انقلابی که باید خرج افشای جنایات رژیم و پشتیبانی از نیروی مبارز در میدان شود " ، است .

مقابله با این تعرضات رژیم نیاز به همبستگی‌ و همدلی همه نیروهأیی دارد که در زیر چتر بر انداز هنوز از "عنصر صداقت " تهی نشده اند . این که به کدام گروه و حزب و سازمان تعلق خاطر داری مهم نیست . مهم این است که نسبت به جبهه گشایی رژیم حساس باشی‌ . بی‌ تفاوتی نسبت به این گستاخی‌ها می‌‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای اپوزیسیون در بر داشته باشد . یادمان باشد که با رژیمی‌ روبرو هستیم که اگر مانعی سر راه خود نبیند بزودی از طریق همین افراد استخدامی متعرض حق پناهندگان نیز خواهد شّد .
حرف آخر اینکه هر نیرو یا سازمان یا رسانه‌ای که در مقابل این کستاخی لجام گسیخته وزارت اطلاعات آخوندی بی‌ تفاوتی‌ پیشه کند، و از کنار آن بسادگی عبور کند دست آخر هم چوب را می‌خورد هم پیاز را.

محمد حسین توتونچیان

عضو اتحاد زندانیان ساسی متعهد به سر نگونی
*
اعتراض ایرانیان آزاده به آکسیون تبلیغاتی مزدوران خامنه‌ای در اسلو، نروژ. ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

https://www.youtube.com/watch?v=xW6uvE5mOgY