۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

انجمن نجات ايران .مريم رجوي در پيام به جلسه كنگره آمريكا: ملاها به دلیل ضعف كامل، پای توافق اتمي آمدند

انجمن نجات ايران 
مريم رجوي در پيام به جلسه كنگره آمريكا در متوقف كردن ايران به دستيابي به بمب هسته اي، دخالت در امور منطقه و نقض حقوق بشر چالش ها و راه كارها را مطرح كردند
خانم رجوي در اين پيام تصريح كردند كه : « حقيقت اينست كه ملاها به دلیل ضعف كامل، پای توافق اتمي آمدند. نارضايتي مردم،  ايران و فعاليت و افشاگري مقاومت و از سوي ديگر فشار تحريمهاي بين المللي آنها را  وادار به ورود به مذاكرات كرد. در اولين ساعتها‌ي پس از اعلام خبر توافق اتمي ميان ملاها و دولتهاي 5+1، گرو‌ههايي از مردم در خيابانهاي تهران خواستار آزادي و حقوق شهروندي خود و آزادي زندانيان سياسي شدند.»
خانم مريم رجوي در اين پيام گوشه هايي از اقدامات رژيم ملايان براي پوشاندن ضعفش در پذيرش اين قطعنامه رد تشدید  نقض حقوق بشر در ايران، تشديد محاصر مجاهدين در كمپ ليبرتي در عراق و تشديد دخالت در كشورهاي منطقه اشاره کردند و از جمله در این پیام گفتند:
-      « در اولين ساعتها‌ي پس از اعلام خبر توافق اتمي ميان ملاها و دولتهاي 5+1، گرو‌ههايي از مردم در خيابانهاي تهران خواستار آزادي و حقوق شهروندي خود و آزادي زندانيان سياسي شدند.
-      برخلاف تبليغات رژيم ايران و لابيهايش در غرب، مردم ايران با برنامه اتمي ملاها مخالفند. 
-      اينكه آخوندها مي‌گويند برنامه هسته‌یي، مایة غرور ملي ايرانيان است دروغ محض است.
-      ما به افشاي برنامه هسته‌یی ملاها افتخار مي‌كنيم و به آن ادامه مي‌دهيم. چون تماما برخلاف منافع مردم ايران است.
-      رژيم ايران همزمان با توافق اتمي، علاوه بر تشديد نقض حقوق بشر و سركوب ليبرتي براي گسترش و تشديد مداخلاتش در منطقه خيز برداشته است.
-      خامنه‌اي روز 18 ژوييه با اشاره به گروههاي تروريستي نظير حزب‌الله لبنان گفت: توافقنامه چه تصويب بشود چه نشود ما از حمايت دوستانمان در منطقه در سوريه و عراق و بحرين و لبنان و فلسطين دست نخواهیم کشید و افزود سياستهاي آمريكا در منطقه با سياستهاي جمهوري اسلامي 180 درجه اختلاف دارد.
-      اكنون پس از دو سال مذاكرات، ما يك توافق در برابر خود داريم. اين توافق نبايد قطعنامه‌هاي 6 گانه شوراي امنيت را نقض مي‌كرد و مي بايست برچيده شدن كامل برنامه اتمي نامشروع آخوندها را دنبال مي كرد و براي فريبكاري آخوندها هيچ جايي باقي نمي گذاشت.
-      با اينحال همين اندازه عقب نشيني اجباري از سوي رژيم آخوندي و نقض برخي از خط قرمزهاي خامنه‌اي، تعادل رژيم را بر هم زده، ولايت فقيه را تضعيف کرده و بحران را در درون رژيم در همه زمینه‌ها افزایش می‌دهد.. با توجه به ضعفها و بحرانهاي رژيم ايران اگر كشورهاي 5+1 يك سياست قاطع اتخاذ كرده بودند، اين رژيم به ناگزير همه برنامه‌هاي اتمي اش را رها مي‌كرد.
-      بزرگترين ضعف سياست مماشات با رژيم ايران و اين توافق سكوت نسبت به مسأله حقوق بشر و سركوب در ايران و  سلطه‌جويي ملاها در منطقه است. اما تاريخ نشان داده مماشات با قدرتهاي فاشيستي چه عاقبت فاجعه‌باري دارد.
-      نه مماشات با اين رژيم راه حل است، نه چشم دوختن به جناحهاي دروني آن.»
برای خواندن متن کامل این پیام اینجا کلیک کنید