۱۳۹۴ آبان ۲۶, سه‌شنبه

نابود باد بینادگرایی وتروریسم تحت نام دین ،17 نوامبر 2015

                    

                                  
    
 خدیجه  ادیب ،:«جنایت تروریستی در فرانسه ، ریشه وراه حل »
بار دیگر تروریزم و وحشیگری تحت نام دین، چنگالهای خونریز خود را به کار انداخت و بیش از ۱30 نفر از مردم بی‌گناه و بی دفاع را به خاک و خون کشید و بیش از ۳۰۰ تن را مجروح کرد که حال بسیاری از آنها وخیم است. این دومین شبیخون این تروریستها به فرانسه بود، با این تفاوت که بار اول، هدف تهاجم، مجله شارلی ابدو بودکه طبق شیوه این بنیادگرایان قرون وسطایی که از پدرخوانده‌شان یعنی آخوندهای حاکم بر ایران فرا گرفته‌اند، پاسخ مطالبی که نوشته بود تنها کشتار است و بس که اولین نمونه آن را در فتوای قتل سلمان رشدی توسط خمینی دیدیم. فتوایی که هنوز هم خامنه‌ای و سایر مقامات رژیم بر اجرای آن تأکید دارند.
 اما آنچه که در حمله تروریستی ۲۲آبان آدمی را به حیرت وامی‌دارد شقاوت و سنگدلی مافوق تصور این جنایتکاران و تهی‌بودن آنها از هرگونه ویژگی انسانی است که از پدرخوانده‌شان به آنها رسیده است و باعث می‌شود به‌خاطر اهداف پلید خود جمعیت انبوه مردم بی‌گناه و بی دفاع که مشغول تماشای مسابقه فوتبال یا کنسرت هستند را آماج رگبار گلوله‌های خود قرار داده و آنها را قتل‌عام کنند. این در هر منطقی جنایت علیه بشریت و به‌شدت محکوم است.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پیام تسلیت خود به مردم و رئیس‌جمهور فرانسه به این موضوع اشاره کرده و گفتند: «... امشب وجدان بشریت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. مردم ایران که 37 سال است تحت حاکمیت سیاه دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدرخوانده داعش، قرار دارند با این جنایتها به خوبی آشنا هستند و مردم فرانسه و احساساتشان را در این لحظات سخت کاملاً درک می‌کنند و با آنها همدرد هستند».
همین دو هفته پیش بود که مزدوران آخوندها یعنی برادران عقیدتی و آموزگاران داعش، با ۸۰ موشک کاتیوشا به رزمگاه لیبرتی حمله کردند. جایی که ساکنان آن غیرمسلح هستند و در یک مکان به‌اصطلاح موقت که از مینیمم امکانات استقراری و حفاظتی برخوردار نیست زندگی می‌کنند. در اثر شلیک آن ۸۰ موشک، ۲۵مجاهد خلق به شهادت رسیدند.
داعش کیست و از کجا پدید آمد؟
واقعیت این است که داعش در سوریه توسط اسد و در عراق توسط مالکی به‌وجود آمد و رشد و نمو پیدا کرد و این دو جنایتکار نیز که هرکدام جلاد مردم خودشان هستند فرزندان خلف خامنه‌ای هستند. بنابر این به‌درستی، خامنه‌ای و آخوندها را ابوداعش (پدر داعش) می‌خوانند.
سایر مقامات ریز و درشت و رسانه‌های حکومتی رژیم نیز در حالی که از این حمله تروریستی خوشحال بودند نعل وارونه زده و دولت فرانسه را مقصر و باعث و بانی آن دانستند، چرا که دولت فرانسه از بشار اسد جانی حمایت نکرده و علیه رزمندگان سوری وارد جنگ نشده است. ابوطالبی، مشاور سیاسی روحانی و سفیر سابق رژیم آخوندی در فرانسه، جنایت تروریستی در پاریس را «اجتناب ناپذیر» و «نتیجه اقدامات کورکورانه و مستدام غرب در جهت حمایت از تروریزم.... و عدم توجه به هشدارهای [رژیم] ایران طی چند سال اخیر خواند».
تسنیم، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز فاجعه پاریس را «تروریسم خودساخته» فرانسه و اروپا خواند و نوشت:‌ خامنه‌ای طی چند سال گذشته چندین بار به سردمداران غرب اخطار داده که: حمایت از تروریسم در منطقه در نهایت به خودتان بازخواهد گشت... و در آینده نه‌چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد. این خبرگزاری با درج کاریکاتور رذیلانه‌یی زیر عنوان «تروریسم خود ساخته» چنین وانمود می کند که سرنخ داعش در دست فرانسه و رئیس‌جمهور آنست.
رسانه‌های حکومتی رژیم از این موضعگیریها و اظهارنظرهای مشعشع پر است که در این مختصر نمی‌گنجد و این چند مورد جهت نمونه ذکر شد.
چه باید کرد؟

واضح است که داعش نتیجه ادامه حاکمیت اسد است و ادامه حاکمیت اسد تنها به‌خاطر کمکها و حمایتهای همه‌جانبه حکومت آخوندی است، زیرا به قول خودشان حفظ حاکمیت اسد مساوی باحفظ حاکمیت رژیم است. مسئولین رژیم به‌صراحت گفته‌اند که در صورت سرنگونی بشار ما نیز سرنگون خواهیم شد و برای این که در تهران نجنگیم در سوریه و عراق می‌جنگیم. به‌همین دلیل است که برای حفظ اسد با هست و نیستشان وارد جنگ با مردم سوریه شده‌اند