۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

جنگ گرگها برای جانشینی خامنه ای دژخیم

چه شده که این روزها موضوع جانشینی خامنه ای مطرح میشود ،آیا خامنه ا ی در حال مرگ است ، آیا شکست های پی در پی رژیم در سوریه ویمن ولبنان وعراق واثرات زهر اتمی وبرجام وبرشام ، دردهای بی درمان اورا تشدید کرد ، راستی جانشین این دژخیم پلید چه کسی خواهد بود رفسنجانی یا علم الهدی ویا جنتی ویا یزدی ویا خرچنگ نظام احمد خاتمی اما اما ، چه خامنه ای بمیرد وچه مدتی دیگر هم زنده بماند چندان فرقی نمی کند ،هرکسی هم بیاید همین اعدام وهمین شکنجه و زن ستیزی ، همین گرانی واختناق وقحطی وفروش کلیه وبی آبی وهزار اما واگر دیگر هم ادامه خواهد داشت چون کل نظام در نحوه وشیوه غارت وچپاول وکشتار وبگیروببند با هم تفاوت میکند اما همه در خوی وخصلت های ضدمردمی سروته یک کرباس هستند مثلا وقتی آخوند شیاد روحانی سروکار آمد مگرحتی عددورقم اعدام اضافه تر نشد وطی همین دوسال که او به اصطلاح رئیس جمهور شد مگر بیش از 2000 نفر اعدام نشدند وهزار اما واگر وسوال بی پاسخ دیگر ، چاره این رژیم یک چیز بیشتر نیست سرنگونی سرنگونی بدست مردم ومقاومت سازمان یافته اش با پیشتازی قهرمانانش درلیبرتی


خامنه ای – رفسنجانی و مساله جانشینی ؟
تعیین جانشینی ولی فقیه یکی از بحرانی ترین و سخت ترین چالش هایی است که رژیم با آن رو برو است. حتی خمینی با همه دیکتاتوری و اتوریته ای که داشت، تا وقتی که زنده بود جانشین خودش را معرفی نکرد. او مرد و هوادارانش راسرگردان رها کرد.
جانشینان خمینی از ترس سرنگونی و بهم خوردن تعادل رژیم، یک شبه از آخوند روضه خوانی به نام خامنه ای در خم رنگرزی آیه الله ساختند و او را ولی فقیه معرفی کردند. هاشمی رفسنجانی برای حفظ نظام درمقابل خامنه ای کوتاه آمد و به ولی فقیهی خامنه ای گردن گذاشت ولی این یک گردن گذاشتن از روی میل و رضا نبود. برغم این که درظاهر هر دو صحبت ازرابطه خوب با هم میکنند ولی هر دو بر سر قدرت و منافع جناحی و پست و مقام به خون همدیگر تشنه میباشند در اعماق هر کدام میخواهند که سر آن دیگری به تنش نباشد. در محافل رژیم نقل میشود که خامنه ای مستمرا رفسنجانی را نفرین میکند. اکنون که رژیم به پایان دوران خودش نزدیک میشود، رفسنجانی بخشی کوچکی از ناگفته هایش را برای رو کم کردن از رقیب بیان میکند.  پس از سخنان اخیر هاشمي رفسنجانی در مورد خامنه ای ریشه این اختلافات بسیار روشنتر میشود.
رفسنجانی گفت
"یک کمیته ایرانی در حال مطالعه بر روی نامزدهای احتمالی جهت جانشینی پست رهبری در جمهوری اسلامی ایران است.
بنا بر گزارش خبرگزاری ایلنا، رفسنجانی، ادامه داد: «مجلس خبرگان در صورت نیاز برای انتخاب رهبر جدید حرکت می کند، آن ها در حال حاضر آماده این کار می شوند و گزینه های پیش رو را مطالعه می کنند، و گروهی را برای تهیه یک لیست از واجدین شرایط تعیین کرده اند که در زمان مورد نیاز برای رأی گیری به مجلس خبرگان ارائه می شود»"

معنی حرف رفسنجانی این است که: ‌اولا این که  او از  اول مخالف ولایت فقیه شدن خامنه ای بوده است چون که او نمیتوانسته است بگوید من باید ولی فقیه باشم. به این خاطر شعار شورای ولایت فقیه را داده است. این تناقض از روز مرگ خمینی ادامه داشته و بزرگ شده و اکنون به نقطه اوج خودش رسیده است .
ثانیا:‌ به نظر میرسد که خامنه ای درحال موت است و رفسنجانی دارد برای خودش ویا مهره های نزدیک به خودش زمینه سازی میکند.
اخیرا  اخباری از درون نظام به دست ما رسیده است که صحبت های تعدادی از نزدیکان رفسنجانی در جلسه ای میباشد. ما در این جا خلاصه ای از آن را می آوریم :  
«یکی از مسولین کارگزاران گفته است:‌ « این که آقاي هاشمي این مطالب را برای اولین بار عنوان کردند کار پسندیده ای انجام داده اند. طی این مدت آقاي هاشمي درمقابل رهبري خیلی کوتاه آمده است و  ايشون هم  ديگر خیلی شورش را درآورده است،  باوجودی که اگر هاشمي نبودند، خامنه ای نمیتوانست ولی فقیه بشود ولی ايشان نمکدان را شکسته است. آقای خامنه ای دارد کشور را به پرتگاه میکشاند او دیگر خصوصیات فرعونی پیدا کرده است.  در مورد همه چیز دارد نظر میدهد و دخالت میکند در حالی که هيچ تخصصي ندارد، یک عده آدمهای با دمجان دور قاب چین هم در اطرافش هستند به بقول آقای مطهری هر چیزی که میشود میگویند ببینم نظر ولایت فقیه چیست؟ سیستمی که زیر دست رهبری هست از همه سیتسم ها فاسد تر است. بیت رهبری و مجتبی خامنه ای و مخصوصا آخوند حجازی از همه فاسد تر هستند. براحتی حق الناس را میخورند وپولهای هنگفت دربانکها میگذارند آنها این پولها را برای روز مبادا جمع میکنند. سیستم اطلاعاتی زیردست رهبری و سپاه از همه فاسد تر است به هیچ قاعده و قانونی پای بند نیستند برای همه کارهایشان یک کلاه شرعی می تراشند و انجام میدهند براحتی دروغ میگویند، دیگه دروغ در بیت رهبری نهادینه شده است و ....
یکی دیگر از این نفرات  گفته است:‌ آقای خامنه ای اگریک جو انصاف داشته باشد باید بگوید که ولی فقیه شدنش را مدیون آقاي هاشمي بوده است. آقای خامنه ای از خودش امام و پیغمبر ساخته است ، بوالله العظیم این شرک مطلق است. کجای اسلام گفته است نباید روی رهبری نظارت شود، مردم که هیچ، حتی نخبگان نظام هم نمیتوانند به آقای خامنه ای اشکال بگیرند امامان  معصوم هم چنین مقامی برای خودشان قایل نبودند که آقای خامنه ای برای خودش قایل است.  آقا آبروی اسلام را برده است و .....»
یکی نماینده مجلس گفته است:‌ «ما را چه به صدور انقلاب، الان بهترین و با سابقه ترین فرماندهان سپاه دارند در جنگی که هیچ ربطی به ما ندارد کشته میشوند، این مساله چه سودی برای ما دارد. چقدر  همين رهبري جلو ما در حل قضیه اتمی سنگ اندازی کرد. چقدرسرمایه های ما از بین رفت، جنگ در سوریه و عراق ولبنان چه سودی برای ما دارد؟ این که نمیشه.  همه مردم و دلسوزان نظام میگویند که بابا ول کنید این کارها را ولی این تنها آقای خامنه ای است که روی نظر خودش ایستاده است. این که استبداد رای است خدا آخر عاقبت ما را بخیر کند با این اوضاع و احوال و .....»
یکی دیگر گفته است :‌ «آقاي هاشمي باید این بار جلوي  رهبري بایستد و کوتاه نیاید و تهدید کند. این که چند روز قبل جمله ای با این مضمون گفتند: اگر انتخابات آزاد نباشد قیام میشود کار خوبی کرد اگر چه که تاخیر کرده است ولی باز هم خوبست .  کاری که باید آقاي هاشمي بکند این است که مردم را هم به صحنه بیاورد که حرفهایش تضمین داشته باشد
چند روز قبل آقای .... از قول يكي از نزديكان آقاي هاشمي نقل میکرد که ايشون وقتی که حرکات آقای خامنه ای را می بیند با خودش میگوید که همه اش تقصیر من است. خودم کردم که لعنت بر خودم باد. الحق و الانصاف كه آقاي هاشمي  برای حفظ نظام خیلی از حقوق خودش کوتاه آمده است.»
دردنباله صحبت های این فرد یکی دیگر ازنزدیکان هاشمی رفسنجانی اضافه کرده است:‌ «این که  هاشمي در موقع تعیین رهبر کوتاه آمد دلیلش این بود که حساب نظام را کرد . زیرا ممکن بود که گروههاي معاند مثل مجاهدین، از این خلاء استفاده کرده و حمله نموده  و کل نظام را بر باد دهند ، ولی الان باید روی مساله شورایی بودن رهبری تاکید کند و روی آن بایستد. آقای خامنه ای با توجه به بیماری که دارد عمرش بیش ازیک سال و اندي کفاف نمیدهد ما باید از همین الان برای آن روز آماده بشویم و نگذاریم که از این جماعت یکی دیگر سرکار بیاید و کشور را به پرتگاه بکشانند. همه اهرمهای اقتصادی را این جماعت درقبضه خودشان گرفته اند. با یکی از استادان دانشگاه صحبت میکردم او قسم میخورد فسادی که در جامعه ما هست در هیچ جامعه دیگری درجهان وجود ندارد ..
ولی بنده فکر میکنم که الان مساله اصلی انتخابات است. ما باید سعی کنیم کاری کنیم که شورای نگهبان نتواند کاندیداهای مارا رد صلاحیت کنند. بهترین شیوه در مقابل خامنه ای این است که: اولا تعداد کاندیداهایمان را زیاد کنیم. ثانیا آدمهایی که قبلا سابقه آنچنانی نداشته اند و حتی تعدادی از خانمها را بیاوریم که دست شورای نگهبان را برای رد صلاحیت ببندیم. هر طور که شده است ما باید انتخابات مجلس وخبرگان را ببریم  اگر ما قوه  مجريه را که داریم قوه مقننه را هم داشته باشیم برای محدود کردن اختیارات آقای خامنه ای دستمان باز تر میشود . آقا وقاحت را ببیند تا کجا رفته اند هاشمي را تهدید میکنند که مواظب خودت باش که به سرنوشت آیه الله منتظری دچار نشوید آخه این هم شد حرف همه دهنها را میخواهد قفل بزنند.
الان آقای خامنه ای بیشتر به سراغ روسها رفته است روسها خیلی نامردند و هیچ اعتمادی به آنها نباید بکنیم.
خداییش هاشمي خیلی به جامعه خدمت کرده است. همین توافق اتمی علتش هاشمي بود و توانست ما را از شر عواقب و خطرات  اتمی نجات بدهد و گرنه معلوم نبود که چه فاجعه ای رخ بدهد؟  ما وظیفه داریم که این روزها فعال باشیم و هاشمی را بیشتر در جامعه مطرح کنیم . این که هرکس به ایران می آید با آقای هاشمی ملاقات میکند خوب است و باید به این کار ادامه بدهیم . حالا که باند رهبري تلويزيون ملي را در انحصار خودشان گرفته اند ما هم باید حرفهایمان را در نشریات خارجی بزنیم .آقاي هاشمي باید بیشتر در مطبوعات و رادیو تلویریونهای داخلی و حتی خارجی ظاهر بشوند.  آقای هاشمی باید وزارت خارجه را هم بیشتر زیر بال و پرش بگیرد تا بتواند از این طریق اهداف خودش را در سطح بین المللی هم مطرح کند »
آری نظام پوسیده ولایت هر چه بیشتر به سرنگونی نزدیک میشود . آنچه که در بالا ملاحظه کردید قسمت کوچکی از تضادهای درونی نظام میباشد . به دنبال خوردن جام زهر اتمی ، رژیم ناچارا جام زهر بنیاد گرایی و تروریزم و ... را سر بکشد . جام زهرهای متعدد تضادهای درونی رژیم را به اوج خودش میرساند هر میران که این تضادها درونی رژیم تشدید بشود راه و فضا برای ورود عنصر اجتماعی به میدان باز خواهد شد که راه به سرنگونی این رژیم بدست مردم و مقاومت ایران خواهد برد .