۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

جنگ گرگها از رسانه های هزار بار سانسورشده وفیلتر شده رژیم (روز شمار تا انتخابات وبالارفتن شعله های جنگ )




تیک تیک ساعت آبستن حوادث مهمی را در ایران تحت حاکمیت آخوندها نوید میدهد ، جنگ گرگها به رندهای آخر خود رسیده وایران به مانند ابر هیدروژنی فشرده و در مرحله قبل از انفجار است ، برجام وبرشام وسوریه ویمن وعراق ولبنان ونیجریه نه تنها دردی از میلیون دردهای سرطانی آخوندهارا درمان نکرد بلکه بگفته خود گرگها که فی المثل سوریه مردابی است که همه ما را می بلعد (رفسنجانی )ویا یمن قتل گاه پاسداران نیروی ویژه وهنگ مخفی  فرستاده شده است وسوریه قتل گاه سرتیپ وسرلشگرپاسدارها ولبنان انفجار گله های حزب الشیطان در آتش  خود افروخته از جنایات وآدمکشی های یشان درسوریه وعراق و اما اسفند ماه که هزارتوی پیچ در پیچ بن بستهای لاعلاج این دجالان عمامه سر را به سقوط در قعر جهنم بیش از 35 سال جنایت هدایت میکند باشد که خلق به جان آمده یکپارچه آن را بر سر این رژیم خراب کنند
سرنوشت منتظری، پاسخ رفسنجانی به آقا: ايران پرس نيوز 26آذر94: ایسنا: روزنامه رسالت در سرمقاله خود به قلم محمدکاظم انبارلویی، ضمن انتقاد شدید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشدار داده است که وی سرنوشتی مانند آیت‌الله منتظری داشته باشد. محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز به این سرمقاله پاسخ کوتاهی داده است.محمد هاشمی در پاسخ به سردبیر روزنامه رسالت، در پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت: در پاسخ به سوال آقای انبارلویی که پرسیده‌اند: آیا سرنوشت آقای هاشمی مثل منتظری است؟، می گویم: بدخواهان همچنان به‌دنبال ترور شخص یا شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هستند و ایشان همچنان همانند گوهری تابناک بر تارک نظام و انقلاب اسلامی می‌درخشد و تعداد کثیری از بدخواهان ایشان رسوا شده و به خاک سیاه نشسته‌اند و سرنوشت کینه‌توزان امروزی نیز غیر از آن نخواهد بود.آیا رفسنجانی به سرنوشت منتظری دچار می شود؟به گزارش سایت حکومتی مشرق، محمدکاظم انبارلویی از باند موتلفه اسلامی در مطلبی با عنوان "شعور سیاسی مردم را نادیده نگیرید"، نوشته است: طی سه دهه گذشته، نظام توسط برخی که سر در آخور دشمنان نظام داشتند، شاهد تندروی و افراط‌گری بوده است....آیا رفسنجانی هم سرنوشت منتظری را پیدا خواهد کرد؟این منبع نوشت: آقای هاشمی رفسنجانی اخیرا طی مصاحبه‌ای منتقدان خود را "کلاغ" نامیده و باز هم از مقوله "تندروی" به ویژه "تندروی‌های مزاحم" یاد کرده‌اند. آقای هاشمی بی‌آنکه بگویند تندروی چیست و تندرو کیست، به‌صورت مبهم آدرس غلط می‌دهند.آقای هاشمی در وسط آشوب و فتنه 88 کجا بود؟ چه می‌کرد؟ تعریف وی از تندروی و افراطی‌گری در فتنه 88 چه بود؟ نسبت او با این فتنه چه بود؟ این سؤالاتی است که او بی‌پاسخ گذاشته است و هر از چندی برای پاک کردن حافظه تاریخی مردم از مقوله تندروی، چیزی می‌گوید که مصداق آن را فقط می‌توان در اردوگاه اصلاح‌طلبان تجدیدنظرطلب آمریکایی که می‌خواستند امام (ره) را به موزه تاریخ بسپارند، جستجو کرد.فعل و قول برخی از فرزندان و اعضای بیت او مصداق تندروی و افراطی‌گری است که هیچ‌گاه متأسفانه راجع به آن موضع نگرفته و مرز خود را با آن مشخص نکرده است. فساد سیاسی و اقتصادی مهدی هاشمی که به حکم قانون مجازات شده، آیا فراتر از مصداق تندروی و افراطی‌گری نیست؟این ابهام و ایهام باعث شده خدمات وی به انقلاب هم زیر سؤال رود و دلسوزان انقلاب نگران شوند که او سرنوشتی همانند سرنوشت منتظری پیدا کند. علت اقبال رسانه‌های دشمن از این نوع مصاحبه‌ها هم این نگرانی را تشدید می‌کند.
نامه به روحاني: سحام نيوز 26آذر94: به نقل از اعتماد ملي: 4تشکل دانشجویی دانشگاه‌های کرمان در نامه‌ای سرگشاده به روحانی نسبت به آنچه ادامه روند بی‌عدالتی و بی انصافی در دانشگاه‌های کشور است، اعتراض کردند. در قسمتي از نامه آمده است: آنچه که امروز بر دانشگاه‌ها می‌گذرد غیر از اینست. دانشگاه همچنان جولانگاه گروه‌های فشار است، نشریات دانشجویی همچنان تعلیق و توقیف می‌شوند. کماکان برنامه‌های زیادی به دلایلی نامشخص و خلاف قانون و منطق مجوز نمی‌گیرند و از طرفی برنامه‌هایی هم که مجوز می‌گیرند را به راحتی و در عین حضور حراست دانشگاه بر هم می‌زنند. کسی نه حمله به علی مطهری را فراموش کرده، نه حمله با چاقو را به خانم آذر منصوری و نه حتی همین چند روز قبل را که هنوز سخنان امسال شما به مناسبت ۱۶آذر ختم نگردیده بود، با گاز اشک آور به محل حضور دانشجویان در دانشگاه حمله میشود.
تنش در سخنرانی صادق خرازی در دانشگاه شیراز: سايت قطره 26آذر94: فرارو: صادق خرازی نماینده حزب ندای ایرانیان با حضور در دانشگاه شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت که در جریان این سخنرانی و پس از آن بین دانشجویان درگیری بوجود آمد. صادق خرازی در نشست ”دانشجو، مشارکت سیاسی، انتخابات” در تالار فجر دانشگاه شیراز سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنان خود در جمع دانشجویان گفت: در انتخابات سال۹۲ با حضور و نقش آفرینی فعال دانشجویان و دانشگاهیان، مشارکت عمومی جامعه به تغییر دولت منجر شد و رئیس جمهوری با اندیشه نو و انرژی جدید وارد عرصه شد و این دانشگاهیان بودند که سبب شدند که مردم فوج فوج پای صندوقهای اخذ رأی حاضر شوند. فتنه دو روی مختلف یک سکه بود که تنها به یکسوی آن پرداخته شده است و به نقش اصلی دولت احمدی نژاد به عنوان برگزار کننده انتخابات پرداخته نشده است.

آتش بسي در كار نيست: هرانا 25آذر94: آخوند رئيسي دادستان کل کشور در واکنش به طرح ۷۰نفر از نمایندگان مجلس برای حذف مجازات اعدام قاچاقچیان گفت:  تشدید قانون مبارزه با موادمخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان به قوت خود باقی است. سیاست نظام براساس سیاستهای مصوب رهبری حرکت میکند. در راه مبارزه با مواد مخدر، سیاستهای قطعی ابلاغی داریم که این سیاستها بالادستی است و اراده نظام جمهوری اسلامی را شامل میشود. بخشهای انتظامی و قضائی، موظف به رعایت و اجرای این سیاستها هستند. برخورد پیگیر و بی امان با قاچاقچیان همواره ادامه داشته است. نسبت به قاچاقچیان، هیچ گونه آتش بسی نداریم و از ورود سرمایههایی که از راه قاچاق چه قاچاق مواد مخدر و چه قاچاق کالا به نظام سیاسی و بانکداری کشور با جدیت جلوگیری میکنیم.

.