۱۳۹۴ دی ۷, دوشنبه

مریم رجوی : درگذشت سیف الله کبیریان در کپنهاگ راتسلیت گفت


پیام مریم رجوی به منناسبت درگذشت آقای سیف الله کبیریان 

لینک به منبع :


با کمال تأسف و تأثر آقای سیف الله کبیریان، از یاران دیرین مجاهدین و از زندانیان سیاسی زمان شاه، بامداد شنبه 5 دیماه 94(26دسامبر)، در کپنهاگ (پایتخت دانمارک) درگذشت و به جاودانه فروغ های آزادی پیوست.
او از شخصیت های محبوب مردم قائم شهر و کاندیدای اولین دوره انتخابات مجلس شورای ملی از این شهر بود و در اوایل انقلاب معاونت استانداری را در استان مازندران برعهده داشت.
سیف الله کبیریان در پیکار آزادی در برابر دو دیکتاتوری و در عهد و پیمانش با خدا و خلق استوار و پرشور و همواره یار و مشوق مجاهدین خلق ایران بود.
در سالهای زندگی در تبعید در همه تجمعات و تظاهرات حامیان مجاهدین و اشرف نشانها برای دفاع از حقوق مجاهدان اشرفی و افشای جنایات ضد انسانی رژیم پلید آخوندی حضور فعال داشت و صدای همه مظلومانی بود که از ستم رژیم جنایتکار آخوندها رنج می برند.
بدون شک، در روز آزادی مردم ایران، او نیز همراه با شهیدان و جانباختگان راه آزادی در لبخندهای شادی و پیروزی هموطنانمان، به ویژه در خطه مازندران و شهر قائمشهر، حاضر و ناظر خواهد بود. یادش گرامی باد.

پیام تسلیت خانم مریم رجوی

رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، درگذشت آقای سیف‌الله کبیریان، یار و همراه چند دهه مجاهدین و مقاومت ایران را به خانواده محترم کبیریان، به ویژه همسر و دختر او، به هموطنان عزیزمان در قائم شهر و به جامعه خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی در سراسر ایران تسلیت گفت و افزود:
زنده‌یاد سیف‌الله کبیریان، از زندانیان سیاسی در دیکتاتوری پیشین و کاندیدای محبوب مردم قائم‌شهر در نخستین انتخابات غصب‌شده مجلس شورای ملی پس از انقلاب ضد سلطنتی و شخصیت وارسته‌یی بود که زندگی‌اش با وفاداری به آرمان آزادی ممتاز می‌شد.