۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

آه وفغان موحدی کرمانی امام جمعه نمره موقت تهران

برگرفته از ایران  افشاگر 16ژانویه 2016

لینک به منبع :
موحدی کرمانی امام جمعه بازار ونمره موقت تهران در ترس ووحشتی که سراپای رژیم را فراگرفته از یک طرف قطع رابطه عربستان وتعدادی دیگر از کشورهای اسلامی ، از یکطرف کارتروریستی توقف ناوچه امریکایی ودستگیری تفنگداران وبعد آزادکردن سراسیمه  آنها تحت اخطار وفشار آمریکا وسیر نزولی قیمت نفت وبحرانهای مربوط به جنگ گرگها در راس نظام فروپاشیده ولغو نکردن تحریم ها واز کار انداختن قلب اتمی ایران به گفته ارگان سپاه فاشیستی خامنه ای وتحویل دهی اورانیوم غنی شده وهزاران درد سرطان زا وجذامی که سراپای رژیم مفلوک را گرفته در جمعه بازار بخش دیگری از دردهای بی درمان را  با آه وفغان به گوش تعدادی بسیجی وسپاه سرکوبگر  وساندیس خوران ومواجب بگیران دیگر رساند.. 

موحدی کرمانی :«مسأله قلب رآکتور اراک مسأله روز شده من در این زمینه دیگر وارد نمیشم. همینقدر یک تذکری میدم که مراقب باشند. خب فکر می‌کنم این رویه‌یی که به ما مثلاً در مورد ما گفته به شه، بله باریکلا ایران به تعهداتش عمل کرده، دشمن هم به گه. تا کی می‌خواهیم این‌جور باشیم. ما به تعهدات به عمل کنیم. آمریکا تعهدات را بشکنه. تا کی می‌خواهیم این برنامه باشه. همین‌طور که ظلم گناهه. انظلام هم گناهه. انظلام یعنی پذیرش ظلم. دشمن عهدشکنی میکنه اما چی؟ هیچی. دبه کردند شما هم دبه کنید».
 آخوند موحدی کرمانی با وحشت از شرایط برگزاری انتخابات نمایشی رژیم، از تهیه لیستی خبر داد که مورد تأیید خامنه‌ای است:


«ما در یک مقطع بسیار حساس قرار داریم. امتحان سختی در پیش داریم. شما دیدید مقام معظم رهبری خطر نفوذ رو بیان کردند که آمریکا که از در بیرون رانده‌شده میخواد از پنجره وارد به شه میخواد نفوذ کنه. و بعداً هم تصریح فرمودند که اگر بتواند میخواد در مجلس هم نفوذ پیدا به کنه. خیلی عجیبه. هشدار از این بالاتر. مراقب باید بود مواظب باید بود. انسان‌هایی باید به مجلس راه پیدا بکنند که امتحان خودشان را در انقلاب دادند. مسأله بسیار حساسه...»