۱۳۹۴ بهمن ۴, یکشنبه

خامنه ای ومتحدش روسیه جنایت علیه بشریت - ابعاد نقش سپاه پاسداران در کشتار غیرنظامیان سوری در حلب







برگرفته از خامنه ای خلیفه ارتجاع ،24 ژانویه 2016

لینک به منبع:

بیلان تلفات غیرنظامی عملیات سپاه پاسداران در جنوب حلب تنها منحصر به شلیک مستقیم توپخانه‌ی این نیروها به سمت شهرک‌های تحت کنترل مخالفان مسلح سوری در این منطقه نیست. بلکه آن‌چه شمار قربانیان را به حد فاجعه‌بار رسانده است، بمباران‌های متعدد جنگنده‌های روسی است که به درخواست اتاق فرماندهی این نیروها انجام می‌پذیرد تا راه پیشروی زمینی هموار شود. از زمان آغاز دخالت نظامی روسیه و با ایجاد مرکز مشترک 4+1، تمامی درخواست ها از سوی نیروهای مسئول منطقه روی زمین به این اتاق ارسال شده و از آنجا دستورات و مختصات مناطق هدف به خلبانهای روسی پایگاه حمیمیم لاذقیه منتقل میشود.



مرگ غیرنظامیان در حلب و حومه‌ی آن بر اثر بمباران از 49 مورد در ماه سپتامبر( ماه قبل از شروع عملیات ایران: http://goo.gl/5oFmSx )، جهش کرده است به 221 مورد در ماه اکتبر( لیست اسامی: http://goo.gl/f7kBe6 )، عدد 150 مورد در ماه نوامبر( http://goo.gl/xTbVI5 ) و 282 مورد در ماه دسامبر (http://goo.gl/im4jre).
کشته ها ومجروحین باز هم بیشتر توسط مثلث شوم پوتین وخامنه ای وبشار اسد 



هدف بخش عمده ی این حملات کور که تقریبا تمام شهرکها و روستاهای نوار جنوبی و غربی حلب را در بر گرفته است، در حقیقت وارد آوردن ضربه به پشت جبهه مخالفان اسد است تا با ریختن آتش مدام، فرصت ابتکار عمل از طرف روبرو گرفته شود، مناطق تدارکاتی که خط مقدم را تغذیه می‌کنند از هم بپاشاند و با بالا بردن فشار بر غیرنظامیان که اکثرا آنها را خانواده‌ها و بستگان مخالفان مسلح تشکیل می‌دهند توان مقابله‌ آنان را تحلیل ببرد.
تصاویر زیر(یازده ژانویه) لحظات اولیه پس از بمباران مدرسه ای در روستای عنجاره در غرب حلب، در هجده کیلومتری محل استقرار نیروهای سپاه پاسداران، را نشان می‌دهد که 19 تن ( شامل 5 کودک و 6 زن) را کشت. (لیست اسامی:http://goo.gl/1QHunc / فیلم: https://goo.gl/qCT5OL و
https://goo.gl/O5BJC5