۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه

نه به روحانی – فراخوانهای جوانان و دانشجویان ایرانی از شهرهای ایران برای شركت در تظاهرات



لینک به منبع 

دانشجویان و جوانان آزادی‌خواه در شهرهای مختلف میهن، با صدور بیانیه‌هایی سفر آخوند روحانی به اروپا را محكوم كردند و هموطنان را به شركت در تظاهرات «نه به روحانی» در پاریس، فراخواندند.
در بیانیهُ دانشجویان آزادیخواه خوزستان، آمده است: «امروز وظیفهُ هر ایرانی آزادیخواه و وطن‌پرست است كه در تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس كه علیه حضور آخوند روحانی شیاد برگزار می‌شود، شركت كند! با شركت در این تظاهرات بزرگ نشان بدهیم كه این روحانی مكار نیست كه ایران را نمایندگی می‌كند، بلكه مقاومتی سرفراز وجود دارد كه نمایندهُ مردم ایران است و به‌زودی ملاهای حاكم بر ایران را سرنگون می‌كند و بشارت آزادی، صلح و سازندگی، برابری و امید می‌دهد.



دانشجویان دانشگاه هرمزگان در بیانیهُ خود ضمن محكوم‌كردن سفر آخوند روحانی، می‌نویسند: «ملت ایران با پشتیبانی از تظاهرات بزرگ هموطنانمان در پاریس، خلیفهُ پا به گور را له خواهند كرد!... می‌توان و باید ملایان را به زیر كشید. ما برای به زیر كشیدن ملاها از تظاهرات بزرگ پاریس و مقاومت بر حق مردم ایران حمایت می‌كنیم.


در بیانیهُ «جوانان آزدیخواه ایران» در محكومیت سفر آخوند روحانی به اروپا، از جمله آمده است: «در حالی كه دزدی‌های پی در پی آخوندهای حاكم بر ملا می‌شود، كودكان ما در كوچه پس كوچه‌های فقر سردرگم می‌شوند... در دل این تاریكی و سردی، در تو در توی كوچه‌های فقر، اما نور امیدی در دل‌هامان زنده است كه همراه با دیگر هموطنانمان در تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس فریاد بر می‌آورد، آری به آزادی و دموكراسی در ایران؛ نه به آخوند روحانی! نه به او كه این چهره را در شهر ما ترسیم كرده است! نه به او كه با آمدنش فقر، بیكاری، آمار خودكشی و اعدام بالا رفته است!

دانشجویان دانشگاه اهواز نیز در بیانیهُ خود، نوشتند: «از نظر ما دعوت از خون‌آشامی مانند روحانی كه اعدام و سركوب، و فقر و بیكاری را نمایندگی می‌كند محكوم است... آخوندها هرگز مردم ایران را نمایندگی نكرده و نمی‌كنند... ما اعلام می‌كنیم كه از مماشات با آخوندها بیزار هستیم و از همهُ دنیا می‌خواهیم كه به این پروندهُ سیاه و كمك‌رسانی به آخوندهای آدمكش پایان دهند.