۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

اسد جنایت می کند، خامنه ای حمایت می کند



17 فوریه 2016 : 

اسد جنایت می کند، خامنه ای حمایت می کند 




خامنه ای زهر خورده در تازه ترین موضعگیری خود و ضمن اعتراف به وجود خیل لشکر کشته شدگان و مزدوران ولی فقیه در سوریه (جمعه 16 بهمن 1394) از جمله گفت: “ اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور. اگـر جلویـش گرفتـه نمی‌شـد مـا بایـد اینجـا در کرمانشـاه و همـدان و بقیـه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیـم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیـم».



ابعاد جنایت جنگی علیه مردم مظلوم سوریه بحدی است که در تازه ترین نمونه آن، جنگنده های روسیه طی چندین حمله هوایی 5 بیمارستان و دو مدرسه در حومه شهر های ادلب و حلب را با خاک یکسان نمودند. این عمل جنایتکارانه که به یقین مترداف با “جنایت جنگی » است و به نبع آن موجی از انزجار و محکومیت های بین المللی را با خود بهمراه داشته است، تنها گوشه ای از درد جانکاه ملتی را به نمایش می گذارند که به یک دیکتاتور خون ریز مانند بشار اسد نه گفته اند.








به یقین صحنه های دردناک انبوه جنازه های کودکان، زنان و شهروندان بیدفاع این دوشهر استراتژیک نه تنها دل های بسیاری از افکار عمومی را بدرد آورده است، بلکه اکنون جهان به عینه می بیند که بنیادگرایی هار مذهبی بهمراه نیروهای سرکوبگر خارجی چگونه به مانند بختک با بمب، موشک و گلوله باران بر سر و روی مردم سوریه، دست به جنایتی دیگر علیه بشریت زده است.